sposoby na pryszcze

Domowe sposoby na pryszcze

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
sposoby na pryszcze
1 z 14

Pryszcze to częsty problem nie tylko młodzieży, ale i dorosłych. Poniżej przedstawiam kilka prostych kroków, których przestrzeganie pozwoli ci pozbyć się pryszczy w naturalny sposób.

1
sposoby na pryszcze - 1

Jednym z najlepszych i najskuteczniejszych sposobów na pozbycie się pryszczy jest czosnek. Czosnek zawiera właściwości antybiotyczne, których skuteczność w leczeniu pryszczy i trądzika została dobrze potwierdzona. Zgnieć główkę czosnku i nałóż na twarz, szczególnie uważając, żeby ominąć okolice oczu. Czosnek zacznie działać po około 10-15 minutach. Po tym czasie zmyj go i osusz twarz ręczniczkiem.

2
sposoby na pryszcze - 2

Zmieszaj łyżkę cynamonu w proszku z łyżką soku z cytryny. Nałóż mieszankę na pryszcze.

3
sposoby na pryszcze - 3

Zmieszaj cynamon z miodem, aż uzyskasz jednolitą papkę. Nałóż ją na twarz tuż przed snem i zmyj rano. Powtarzaj zabieg co noc przez okres 2 tygodni.

4
art/2010/2963_19404_big.jpg

Natychmiastowe działanie na pryszcze ma zmieszanie mielonej gałki muszkatołowej z mlekiem.

5
art/2010/2963_19405_big.jpg

Kolejnym skutecznym sposobem walki z pryszczami jest nałożenie na twarz pasty ze skórki pomarańczowej. Pastę taką otrzymasz ucierając skórkę pomarańczową i mieszając ją z odrobiną wody.

6
art/2010/2963_19406_big.jpg

Żeby zapobiec powstawaniu zaskórników, zmieszaj równe ilości soku ze świeżej cytryny i oleju z orzechów ziemnych, a następnie nałóż mieszankę na twarz.

7
art/2010/2963_19407_big.jpg

Zmiksuj w blenderze surową papaję (ze skórką i nasionami). Nałóż tak otrzymany sok na zaognione pryszcze.

8
art/2010/2963_19408_big.jpg

Na popękaną skórę, zaskórniki i pryszcze doskonale nada się przegotowane mleko zmieszane z sokiem ze świeżej cytryny. Takiej mieszanki należy używać do mycia twarzy.

9
art/2010/2963_19409_big.jpg

Zmieszaj jedną miarkę wody różanej z taką samą ilością soku z cytryny i nakładaj na pryszcze. Pozostaw na skórze przez około 20-30 minut, a następnie zmyj letnią wodą.

10
art/2010/2963_19410_big.jpg

Nałóż na pryszcze miąższ ze świeżych pomidorów i pozostaw na godzinę. Zmyj ciepłą wodą.

11
art/2010/2963_19411_big.jpg

Utarte ziemniaki, nałożone na twarz pomogą pozbyć się pryszczy. Są również skuteczne w leczeniu zaskórników, krost, czyraków i innych skórnych problemów.

12
art/2010/2963_19412_big.jpg

Żeby zapobiec powstawaniu pryszczy, nakładaj na twarz mieszankę świeżych liści kozieradki i wody. Zmywaj ją ciepłą wodą następnego dnia rano.

13
art/2010/2963_19413_big.jpg

Zmieszaj po równo oleju z orzechów ziemnych i soku ze świeżej cytryny. Nałóż na pryszcze i zmyj po 10-15 minutach. Mieszanka zapobiega także powstawaniu zaskórników.

Strona 1 z 14

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (45)

* Pola wymagane

Glutenek
13.01.2020
Co do próbek to po jednej próbce nie zauważysz, czy pomaga czy raczej nie. Tutaj trzeba dość długiej kuracji, żeby zobaczyć większe efekty.
StendAp
07.01.2020
A co tam jest w ogóle? Można kupić próbki w aptekach albo gdzieś w drogeriach?
Krosteczka
21.06.2019
Cytryna i cynamon są dla mnie za słabe. Jak ktoś szuka czegoś mocniejszego, to polecam wziąć drożdże spożywcze i z nich zrobić maseczkę :) Ja w pewnym momencie sama przeszłam na sewolium, bo też ma drożdże więc dzielnie cały czas z nimi jestem, ale nie śmierdzi i szybko znika. Inne to papka z czosnku
małgorzata
22.12.2018
jak chodzi o sposób z cynamonem i cytryną to nie polecam.
Małgorzata
20.09.2018
Jeśli chodzi o zgniecenie główki czosnku i nałożenie na twarz, to nie można tego robić, bo wypala skórę. Tylko i wyłącznie przykładanie plastrów czosnku do krostek jest w porządku.
Paulina
06.08.2018
Zawsze uważałam, że z trądzikiem należy walczyć tylko naturalnymi produktami.
Małgorzata7733
22.03.2018
Myślę, że najważniejsze to postawić jednak na produkty naturalne. Nie wierzę tym wszystkim producentom, którzy mówią jak to ich produkt jest och i ach. Czytanie składu kupowanego produktu od jakiegoś czasu jest dla mnie priorytetem.
To, co mogę polecić od siebie - krem Sevolium. Jest świetny. :)
berta
18.12.2017
E tam, domowe sposoby jakoś na mnie nie działają. Wolałam zastosować coś skutecznego, żeby się nie bawić nie wiadomo ile w leczenie pryszczy. Bardzo skuteczny okazał się żel, który w składzie ma np. klindamycynę - szybko likwiduje pryszcze
krak_wianka
16.12.2017
Moje problemy z trądzikiem to też długa historia, wielu lekarzy i jeszcze więcej leków. Warto obserwować własny organizm aby sprawdzić co powoduje pryszcze . Wiem, że szkodzi mi mleko i cukier a aloes i neem są zbawienne
Milena
27.11.2017
Hej.. Ostatnio coraz więcej osób ma problem z trądzikiem.. Fakt naprawdę trudno sobie z nim poradzić. W moim przypadku była to dość długa i mozolna droga. Trądzik rozpoczął mi się w okresie dojrzewania około 14/15 roku życia...