sposoby na pryszcze

Domowe sposoby na pryszcze

ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl
sposoby na pryszcze
1 z 14

Pryszcze to częsty problem nie tylko młodzieży, ale i dorosłych. Poniżej przedstawiam kilka prostych kroków, których przestrzeganie pozwoli ci pozbyć się pryszczy w naturalny sposób.

<iframe width="100%" height="439" src="https://interia.tv/embed-video?id=2258035&cid=INTERIA/portal/tipy&play=1&volumeOff=1" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

1
sposoby na pryszcze - 1

Jednym z najlepszych i najskuteczniejszych sposobów na pozbycie się pryszczy jest czosnek. Czosnek zawiera właściwości antybiotyczne, których skuteczność w leczeniu pryszczy i trądzika została dobrze potwierdzona. Zgnieć główkę czosnku i nałóż na twarz, szczególnie uważając, żeby ominąć okolice oczu. Czosnek zacznie działać po około 10-15 minutach. Po tym czasie zmyj go i osusz twarz ręczniczkiem.

2
sposoby na pryszcze - 2

Zmieszaj łyżkę cynamonu w proszku z łyżką soku z cytryny. Nałóż mieszankę na pryszcze.

3
sposoby na pryszcze - 3

Zmieszaj cynamon z miodem, aż uzyskasz jednolitą papkę. Nałóż ją na twarz tuż przed snem i zmyj rano. Powtarzaj zabieg co noc przez okres 2 tygodni.

4
art/2010/2963_19404_big.jpg

Natychmiastowe działanie na pryszcze ma zmieszanie mielonej gałki muszkatołowej z mlekiem.

5
art/2010/2963_19405_big.jpg

Kolejnym skutecznym sposobem walki z pryszczami jest nałożenie na twarz pasty ze skórki pomarańczowej. Pastę taką otrzymasz ucierając skórkę pomarańczową i mieszając ją z odrobiną wody.

6
art/2010/2963_19406_big.jpg

Żeby zapobiec powstawaniu zaskórników, zmieszaj równe ilości soku ze świeżej cytryny i oleju z orzechów ziemnych, a następnie nałóż mieszankę na twarz.

7
art/2010/2963_19407_big.jpg

Zmiksuj w blenderze surową papaję (ze skórką i nasionami). Nałóż tak otrzymany sok na zaognione pryszcze.

8
art/2010/2963_19408_big.jpg

Na popękaną skórę, zaskórniki i pryszcze doskonale nada się przegotowane mleko zmieszane z sokiem ze świeżej cytryny. Takiej mieszanki należy używać do mycia twarzy.

9
art/2010/2963_19409_big.jpg

Zmieszaj jedną miarkę wody różanej z taką samą ilością soku z cytryny i nakładaj na pryszcze. Pozostaw na skórze przez około 20-30 minut, a następnie zmyj letnią wodą.

10
art/2010/2963_19410_big.jpg

Nałóż na pryszcze miąższ ze świeżych pomidorów i pozostaw na godzinę. Zmyj ciepłą wodą.

11
art/2010/2963_19411_big.jpg

Utarte ziemniaki, nałożone na twarz pomogą pozbyć się pryszczy. Są również skuteczne w leczeniu zaskórników, krost, czyraków i innych skórnych problemów.

12
art/2010/2963_19412_big.jpg

Żeby zapobiec powstawaniu pryszczy, nakładaj na twarz mieszankę świeżych liści kozieradki i wody. Zmywaj ją ciepłą wodą następnego dnia rano.

13
art/2010/2963_19413_big.jpg

Zmieszaj po równo oleju z orzechów ziemnych i soku ze świeżej cytryny. Nałóż na pryszcze i zmyj po 10-15 minutach. Mieszanka zapobiega także powstawaniu zaskórników.

Strona 1 z 14

Powiązane porady

zaskórniki
piękna cera
leczenie trądziku

Podobne porady

Komentarze (38)

* Pola wymagane

berta
18.12.2017
E tam, domowe sposoby jakoś na mnie nie działają. Wolałam zastosować coś skutecznego, żeby się nie bawić nie wiadomo ile w leczenie pryszczy. Bardzo skuteczny okazał się żel, który w składzie ma np. klindamycynę - szybko likwiduje pryszcze
krak_wianka
16.12.2017
Moje problemy z trądzikiem to też długa historia, wielu lekarzy i jeszcze więcej leków. Warto obserwować własny organizm aby sprawdzić co powoduje pryszcze . Wiem, że szkodzi mi mleko i cukier a aloes i neem są zbawienne
Milena
27.11.2017
Hej.. Ostatnio coraz więcej osób ma problem z trądzikiem.. Fakt naprawdę trudno sobie z nim poradzić. W moim przypadku była to dość długa i mozolna droga. Trądzik rozpoczął mi się w okresie dojrzewania około 14/15 roku życia...
Skawaik42
20.11.2017
Ja stosuję ten sposób i działa całkiem nieźle - trądzik zniknął po kilku tygodniach a skóra przestała się łuszczyć
Dorota
24.10.2017
Ja stosuję liść aloesu. Ta roślina ma właściwości antyseptyczne, przeciwzapalne oraz regenerujące. Trzeba po prostu pokrój liść aloesu, przyłóżyć jego miąższ do skóry i prymocować go plastrem. Potem najlepiej zostawić to przez gdzieś 20 minut.
Dorota
22.10.2017
Nie wszystkie sposoby domowe będą skuteczne w każdym konkretnym przypadku. Ale warto spróbować. Ja byłam bardzo zaskoczona efektem maseczek z gliny i aspiryny. Oczywiście, trądzik nie zniknął całkowicie.
Edyta
16.10.2017
Witam was serdecznie też ostatnio miałam koszmary problem z pryszczami i zdecydowałam się na wspaniałą metodę zza oceanu. Działa fenomenalnie.
rika sz
14.02.2017
JJą dostałam kiedyś od starszej siostry taką super maść na pryszcze . oczywiście musiałam stosować kilka dni i smarowalam wieczorem i było z tym trochę zachodu ale udało się i wszystko znikło!!
PS dla zdesperowanyh polecam pastel do zębów posmakować i zostawić na godzinę a potem zmyć wodą. podobno świetne ;-)
Mały_pryszcz
14.11.2016
Max -uzyc domestosu lub cif i następnie wetrzec szczotką drucianą ewentualnie pumeksem
Duża - Wycisnąć poczekać 2 dni i nie ma śladu ze tam była
Średnia- Podejść ją od dołu, przycisnąć potem spłaszczyć i poczekać do wystudzenia ,zdrapac strupa na drugiego dnia lub tego samego
Mała- zdrapac i poczekać około 15 minut
jamkowalski
28.08.2016
Dermatolog powiedział mi, że trądzik prawdopodobnie pozostanie do końca życia, wtedy zacząłem sam szukać i znalazłem świetny poradnik :)
nasztradzik.wordpress.com
Żadne antybiotyki nie podziałały tak dobrze jak ta metoda :)