prezent walentynkowy dla niego

Pomysły na prezent walentynkowy dla niego

DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl
prezent walentynkowy dla niego - propozycja 11
11 z 11
Fani elektroniki.
Niektórzy mężczyźni nigdy nie mają dość elektroniki. Jeśli twój facet zalicza się do ich grona, podaruj mu na przykład pilota uniwersalnego, którego można zaprogramować do obsługi sprzętu RTV lub nową gierkę na PlayStation.

Powiązane porady

Olejek czekoladowy do masażu
Na Walentynki
Walentynki

Podobne porady

Komentarze (22)

* Pola wymagane

37eddie
08.02.2017
Witam. Zawsze przed 14 lutego mam problem z oryginalnym pomysłem na zaskoczenie mojej żony. Tak jak piszecie, nie jest sztuką kupić coś drogiego. Satysfakcja jest największa z własnego pomysłu. Mogę podpowiedzieć jak udało mi się 3-lata temu zrealizować tanie lecz bardzo efektownie taki pomysł. Kupiłem na Allegro 100 szt. czerwonych balonów serc i w nocy razem z synem wszystkie je napompowaliśmy. Operacja przeprowadzana była w piwnicy :-) więc nie było zagrożenia dekonspiracji. Nadmuchane baloniki z trudem włozyliśmy do wielkiej poszwy po kołdrze i poszliśmy na parking, gdzie stało auto mojej żony. Tam przez otwarty bagażnik "wtłoczyliśmy" je wszystkie do środka samochodu. Coż było za zdziwienie małżonki i nasza uciecha (wraz z dziećmi schowanymi za firankami okien) tego nie da sie opisać. Do tego wszystkiego liczne komentarze sąsiadów, innych kierowców mijanych podczas przeprawy przez całe miasto, koleżanek z pracy itp : bezcenne. Niestety brak dokumentacji fotograficznej z tego zdarzenia. Wy nie zapomnijcie.. !! Pomysł polecam gorąco. Warto !!! Bedzie wspominany przez lata..... Pozdrawiam serdecznie.
CarolineZapala
07.02.2017
Moim zdaniem pięknym prezentem będzie Wieczna Róża jest ona dostępna w trzech kolorach niebieskim, złotym i czerwonym :) nie zwiednie po paru dniach jak normalna będzie cieszyć oko na długo :) http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6710635542.html
CarolineZapala
06.02.2017
Moim zdaniem pięknym prezentem będzie Wieczna Róża jest ona dostępna w trzech kolorach niebieskim, złotym i czerwonym :) nie zwiednie po paru dniach jak normalna będzie cieszyć oko na długo:) tutaj jest link http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6691125305.html#thumb/8
Karola100
02.02.2017
Ja w zeszlym roku kupilam koszulki dla par i ogolnie polecam taki prezent :)
AgaB111
30.01.2017
Mozaika ze zdjęć to super pomysł! Myślę, że to świetnu prezent dla Was obojga, bo zawsze miło sobie popatrzeć na fotki i powspominać :) Ja mam ze swoim chłopakiem rocznicę w Walentynki! Średnio mam pomysł na prezent, a czas goni...
AgaB111
30.01.2017
gamble99
23.01.2017
W tym roku zamierzam zamówić mojemu mężczyźnie mozaikę ze zdjęć (oczywiście naszych wspólnych) Myślę, że będzie to wyjątkowy prezent na takie małe uczczenie naszego związku. W końcu to już 3 lata.. Co sądzicie?
zawiedzona
12.02.2016
a jak mój chłopak lubi tylko samochody, a mnie na żadne rzeczy tego typu nie stać? alkoholu nie pije.
Zwariowanaa Ola
18.01.2016
Ja ze swoim chłopakiem w Walentynki chcemy zrobić coś extra.. Postanowiliśmy tych atrakcji szukać w Lesznie, a dokładnie w tunelu aerodynamicznym, który się tam znajduje. Podobno najlepszy w Polsce, więc jedziemy ocenić. Dam Wam znać jak wrażenia.
coolagi
11.02.2015
to dla mnie nic z tych propozycji!!! kurde kim ja jestem ze się nie kwalifikuję pod tak dobrze zestawioną listę??? :(