prezent walentynkowy dla niego

Pomysły na prezent walentynkowy dla niego

DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl
prezent walentynkowy dla niego - propozycja 5
6 z 11
Miastowi.
Mieszkańcy miast, którzy często poruszają się autobusami lub pociągami, ucieszą się z torby lub plecaka. Jeśli twój facet ma do przebycia długie dystanse, a lubi czytać, zastanów się również nad kupnem książki, która uprzyjemni mu podróż.
« Poprzednia Strona 6 z 11

Powiązane porady

pudełko ze zdjęciami
Obraz - serce z nitki

Podobne porady

Komentarze (22)

* Pola wymagane

37eddie
08.02.2017
Witam. Zawsze przed 14 lutego mam problem z oryginalnym pomysłem na zaskoczenie mojej żony. Tak jak piszecie, nie jest sztuką kupić coś drogiego. Satysfakcja jest największa z własnego pomysłu. Mogę podpowiedzieć jak udało mi się 3-lata temu zrealizować tanie lecz bardzo efektownie taki pomysł. Kupiłem na Allegro 100 szt. czerwonych balonów serc i w nocy razem z synem wszystkie je napompowaliśmy. Operacja przeprowadzana była w piwnicy :-) więc nie było zagrożenia dekonspiracji. Nadmuchane baloniki z trudem włozyliśmy do wielkiej poszwy po kołdrze i poszliśmy na parking, gdzie stało auto mojej żony. Tam przez otwarty bagażnik "wtłoczyliśmy" je wszystkie do środka samochodu. Coż było za zdziwienie małżonki i nasza uciecha (wraz z dziećmi schowanymi za firankami okien) tego nie da sie opisać. Do tego wszystkiego liczne komentarze sąsiadów, innych kierowców mijanych podczas przeprawy przez całe miasto, koleżanek z pracy itp : bezcenne. Niestety brak dokumentacji fotograficznej z tego zdarzenia. Wy nie zapomnijcie.. !! Pomysł polecam gorąco. Warto !!! Bedzie wspominany przez lata..... Pozdrawiam serdecznie.
CarolineZapala
07.02.2017
Moim zdaniem pięknym prezentem będzie Wieczna Róża jest ona dostępna w trzech kolorach niebieskim, złotym i czerwonym :) nie zwiednie po paru dniach jak normalna będzie cieszyć oko na długo :) http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6710635542.html
CarolineZapala
06.02.2017
Moim zdaniem pięknym prezentem będzie Wieczna Róża jest ona dostępna w trzech kolorach niebieskim, złotym i czerwonym :) nie zwiednie po paru dniach jak normalna będzie cieszyć oko na długo:) tutaj jest link http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6691125305.html#thumb/8
Karola100
02.02.2017
Ja w zeszlym roku kupilam koszulki dla par i ogolnie polecam taki prezent :)
AgaB111
30.01.2017
Mozaika ze zdjęć to super pomysł! Myślę, że to świetnu prezent dla Was obojga, bo zawsze miło sobie popatrzeć na fotki i powspominać :) Ja mam ze swoim chłopakiem rocznicę w Walentynki! Średnio mam pomysł na prezent, a czas goni...
AgaB111
30.01.2017
gamble99
23.01.2017
W tym roku zamierzam zamówić mojemu mężczyźnie mozaikę ze zdjęć (oczywiście naszych wspólnych) Myślę, że będzie to wyjątkowy prezent na takie małe uczczenie naszego związku. W końcu to już 3 lata.. Co sądzicie?
zawiedzona
12.02.2016
a jak mój chłopak lubi tylko samochody, a mnie na żadne rzeczy tego typu nie stać? alkoholu nie pije.
Zwariowanaa Ola
18.01.2016
Ja ze swoim chłopakiem w Walentynki chcemy zrobić coś extra.. Postanowiliśmy tych atrakcji szukać w Lesznie, a dokładnie w tunelu aerodynamicznym, który się tam znajduje. Podobno najlepszy w Polsce, więc jedziemy ocenić. Dam Wam znać jak wrażenia.
coolagi
11.02.2015
to dla mnie nic z tych propozycji!!! kurde kim ja jestem ze się nie kwalifikuję pod tak dobrze zestawioną listę??? :(