prezent walentynkowy dla niego

Pomysły na prezent walentynkowy dla niego

DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl
prezent walentynkowy dla niego
1 z 11
Idealny prezent walentynkowy całkowicie zależy od osobowości mężczyzny i tego, jak długo się spotykacie. Mężczyźni zazwyczaj nie potrafią docenić romantycznych gestów i kwiatów, więc nie ma potrzeby dawania im sentymentalnych podarunków, zwłaszcza na początku związku. Najlepszy prezent walentynkowy dla mężczyzny to taki, z którego może zrobić pożytek lub taki, który pasuje do jego zainteresowań. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na prezent dla faceta, dopasowany do jego charakteru i stażu waszego związku.
1
prezent walentynkowy dla niego - propozycja 1
Związek z krótkim stażem.
Jeśli wasz związek jest jeszcze młody, najlepiej jest wybrać bezpieczny prezent, jak np. kartka lub zabawny certyfikat. Kartka walentynkowa ucieszy melomana i kinomana. Jeśli chcesz, żeby prezent był odrobinę uwodzicielski, podaruj swojemu mężczyźnie certyfikat na romantyczne usługi, np. własnoręcznie wykonany masaż.
2
Profesjonaliści.
Biznesmen, handlowiec, czy przedstawiciel innej profesji doceni prezent, który może wykorzystać w pracy. Walizka, portfel, a nawet spinki do mankietów (najlepiej grawerowane) to potencjalni kandydaci do uszczęśliwienia każdego profesjonalisty.
3
Melomani.
Dla każdego fana muzyki najlepszym prezentem będzie bilet na koncert. Bilety należy oczywiście kupić odpowiednio wcześniej. Jeśli w najbliższym czasie w twoim mieście nie ma koncertu, który mógłby zainteresować twoją drugą połówkę, rozważ zakup płyty lub koncertowego DVD.
4
Sportowcy i kibice.
Mężczyźni, którzy interesują się sportem zawsze docenią sprzęt sportowy lub bilety na mecz, czy walkę bokserską. Zanim zdecydujesz się na konkretny prezent, ustal jaki sport uprawia twój facet lub jakiej dyscypliny jest fanem.
5
Miastowi.
Mieszkańcy miast, którzy często poruszają się autobusami lub pociągami, ucieszą się z torby lub plecaka. Jeśli twój facet ma do przebycia długie dystanse, a lubi czytać, zastanów się również nad kupnem książki, która uprzyjemni mu podróż.
6
Żonaci.
Jeśli jesteście małżeństwem, na pewno nie co dzień macie czas na romantyczne uniesienia. Z tego powodu najlepszym rozwiązaniem będzie zorganizowanie wspólnego wyjazdu do miejsca, które dla was obojga ma sentymentalne znaczenie.
7
Amatorzy trunków.
Jeśli spotykasz się z mężczyzną, który ceni dobre alkohole, rozważ zakup butelki wina lub innego markowego alkoholu, który przypadnie do gustu twojej drugiej połówce. Pamiętaj, żeby odpowiednio zapakować prezent (owiń butelkę w czerwoną folię celofanową i przewiąż wstążką).
8
Mężczyźni aktywni.
Mężczyźni, którzy lubią spędzać czas aktywnie, docenią wszystko co przyda się w ich sportowym stylu życia. Jeśli twój facet lubi biegać, rozważ zakup nowych butów do biegania, jeśli lubi snowboard, zorganizuj weekendowy wypad na deskę.
9
Lenie kanapowe.
Niektórych facetów po prostu nie da się nazwać inaczej. Dla wszystkich amatorów wypoczynku na kanapie, dobrym pomysłem może być zakup ciepłego koca. Gdy owiniesz nim zgrzewkę piwa i kilka paczek chipsów, twój mężczyzna z pewnością będzie usatysfakcjonowany ;)
10
Fani elektroniki.
Niektórzy mężczyźni nigdy nie mają dość elektroniki. Jeśli twój facet zalicza się do ich grona, podaruj mu na przykład pilota uniwersalnego, którego można zaprogramować do obsługi sprzętu RTV lub nową gierkę na PlayStation.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (34)

* Pola wymagane

Lilly
09.02.2019
Jeśli Wasz mężczyzna lubi być zadbany, to tego typu prezent jak kosmetyk na pewno przypadnie mu do gustu. A jeśli nie, to widocznie marnujecie z nim czas :D
Gosci
08.02.2019
Pomóżcie, Czy dobry pomysł to bon na masaż dla chłopaka w dniu walentynki? Z góry dziękuje.
Kraka
05.02.2019
A ja się nie zgodzę, mój chłopak lubi sentymentalne prezenty. Mam dla niego fotoalbum z mnóstwem zdjęć i wiem że na sto procent się ucieszy. To taka ładna książka raczej niż klasyczny album, ale też bez zbędnej słodyczy, można taki zamówić.
Alka
01.02.2019
Ja zawsze staram się stawiać na coś oryginalnego na walentynki dla chłopaka. On docenia przede wszystkim pomysł i gest, a nie jakieś super prezenty. Dlatego tym razem postawię na coś spersonalizowanego.
Angelika
31.01.2019
Dziewczyny, jak nie macie pomysłu, zabierzcie połówkę na jakiś masaż albo zabieg :) Zrelaksujecie się razem, a na Walentynki zawsze mają jakieś promocje :P Ja zamiast kina w tamtym roku zabrałam chłopaka na masaż, byliśmy oboje mega zadowoleni!
elzia
28.01.2019
a ja polecam np voucher na coś super, czego druga osoba nie zapomni. Przegrzebałam jakiś czas temu interent i sporo się przewinęło pozytywnych komentarzy o tunelu aerodynamicznym :D i kupiłam vouchery dla mnie i chłopaka
Piotrek
28.12.2018
Witam, Czy ktoś widział może na żywo misia z róż? Warto brać? Z góry dzięki za odpowiedzi i pozdrawiam,
Piotrek
Marzena
01.02.2018
Czasami jednak ciężko wymyślić jakiś oryginalny prezent na walentynki. Ale na szczęście są też takie opcje, które sprawdzają się w wielu przypadkach. Na przykład zegarek :) JA kupię w tym roku mojemu chłopakowi zegarek
Karola
31.01.2018
Ja w tym roku kupiłam kubeczki termiczne z podwójnymi ściankami, górę mają w kształcie serca, nie są odpustowe jak większość dostępnych tego typu produktów i naprawdę ładne.
swD
29.01.2018
Polecam bawełniany koc z walentynkowym wzorem.