prezent walentynkowy dla niego

Pomysły na prezent walentynkowy dla niego

DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl
prezent walentynkowy dla niego
1 z 11
Idealny prezent walentynkowy całkowicie zależy od osobowości mężczyzny i tego, jak długo się spotykacie. Mężczyźni zazwyczaj nie potrafią docenić romantycznych gestów i kwiatów, więc nie ma potrzeby dawania im sentymentalnych podarunków, zwłaszcza na początku związku. Najlepszy prezent walentynkowy dla mężczyzny to taki, z którego może zrobić pożytek lub taki, który pasuje do jego zainteresowań. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na prezent dla faceta, dopasowany do jego charakteru i stażu waszego związku.
1
prezent walentynkowy dla niego - propozycja 1
Związek z krótkim stażem.
Jeśli wasz związek jest jeszcze młody, najlepiej jest wybrać bezpieczny prezent, jak np. kartka lub zabawny certyfikat. Kartka walentynkowa ucieszy melomana i kinomana. Jeśli chcesz, żeby prezent był odrobinę uwodzicielski, podaruj swojemu mężczyźnie certyfikat na romantyczne usługi, np. własnoręcznie wykonany masaż.
2
Profesjonaliści.
Biznesmen, handlowiec, czy przedstawiciel innej profesji doceni prezent, który może wykorzystać w pracy. Walizka, portfel, a nawet spinki do mankietów (najlepiej grawerowane) to potencjalni kandydaci do uszczęśliwienia każdego profesjonalisty.
3
Melomani.
Dla każdego fana muzyki najlepszym prezentem będzie bilet na koncert. Bilety należy oczywiście kupić odpowiednio wcześniej. Jeśli w najbliższym czasie w twoim mieście nie ma koncertu, który mógłby zainteresować twoją drugą połówkę, rozważ zakup płyty lub koncertowego DVD.
4
Sportowcy i kibice.
Mężczyźni, którzy interesują się sportem zawsze docenią sprzęt sportowy lub bilety na mecz, czy walkę bokserską. Zanim zdecydujesz się na konkretny prezent, ustal jaki sport uprawia twój facet lub jakiej dyscypliny jest fanem.
5
Miastowi.
Mieszkańcy miast, którzy często poruszają się autobusami lub pociągami, ucieszą się z torby lub plecaka. Jeśli twój facet ma do przebycia długie dystanse, a lubi czytać, zastanów się również nad kupnem książki, która uprzyjemni mu podróż.
6
Żonaci.
Jeśli jesteście małżeństwem, na pewno nie co dzień macie czas na romantyczne uniesienia. Z tego powodu najlepszym rozwiązaniem będzie zorganizowanie wspólnego wyjazdu do miejsca, które dla was obojga ma sentymentalne znaczenie.
7
Amatorzy trunków.
Jeśli spotykasz się z mężczyzną, który ceni dobre alkohole, rozważ zakup butelki wina lub innego markowego alkoholu, który przypadnie do gustu twojej drugiej połówce. Pamiętaj, żeby odpowiednio zapakować prezent (owiń butelkę w czerwoną folię celofanową i przewiąż wstążką).
8
Mężczyźni aktywni.
Mężczyźni, którzy lubią spędzać czas aktywnie, docenią wszystko co przyda się w ich sportowym stylu życia. Jeśli twój facet lubi biegać, rozważ zakup nowych butów do biegania, jeśli lubi snowboard, zorganizuj weekendowy wypad na deskę.
9
Lenie kanapowe.
Niektórych facetów po prostu nie da się nazwać inaczej. Dla wszystkich amatorów wypoczynku na kanapie, dobrym pomysłem może być zakup ciepłego koca. Gdy owiniesz nim zgrzewkę piwa i kilka paczek chipsów, twój mężczyzna z pewnością będzie usatysfakcjonowany ;)
10
Fani elektroniki.
Niektórzy mężczyźni nigdy nie mają dość elektroniki. Jeśli twój facet zalicza się do ich grona, podaruj mu na przykład pilota uniwersalnego, którego można zaprogramować do obsługi sprzętu RTV lub nową gierkę na PlayStation.
Strona 1 z 11

Powiązane porady

Obraz - serce z nitki
Walentynki
lizak

Podobne porady

Komentarze (22)

* Pola wymagane

37eddie
08.02.2017
Witam. Zawsze przed 14 lutego mam problem z oryginalnym pomysłem na zaskoczenie mojej żony. Tak jak piszecie, nie jest sztuką kupić coś drogiego. Satysfakcja jest największa z własnego pomysłu. Mogę podpowiedzieć jak udało mi się 3-lata temu zrealizować tanie lecz bardzo efektownie taki pomysł. Kupiłem na Allegro 100 szt. czerwonych balonów serc i w nocy razem z synem wszystkie je napompowaliśmy. Operacja przeprowadzana była w piwnicy :-) więc nie było zagrożenia dekonspiracji. Nadmuchane baloniki z trudem włozyliśmy do wielkiej poszwy po kołdrze i poszliśmy na parking, gdzie stało auto mojej żony. Tam przez otwarty bagażnik "wtłoczyliśmy" je wszystkie do środka samochodu. Coż było za zdziwienie małżonki i nasza uciecha (wraz z dziećmi schowanymi za firankami okien) tego nie da sie opisać. Do tego wszystkiego liczne komentarze sąsiadów, innych kierowców mijanych podczas przeprawy przez całe miasto, koleżanek z pracy itp : bezcenne. Niestety brak dokumentacji fotograficznej z tego zdarzenia. Wy nie zapomnijcie.. !! Pomysł polecam gorąco. Warto !!! Bedzie wspominany przez lata..... Pozdrawiam serdecznie.
CarolineZapala
07.02.2017
Moim zdaniem pięknym prezentem będzie Wieczna Róża jest ona dostępna w trzech kolorach niebieskim, złotym i czerwonym :) nie zwiednie po paru dniach jak normalna będzie cieszyć oko na długo :) http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6710635542.html
CarolineZapala
06.02.2017
Moim zdaniem pięknym prezentem będzie Wieczna Róża jest ona dostępna w trzech kolorach niebieskim, złotym i czerwonym :) nie zwiednie po paru dniach jak normalna będzie cieszyć oko na długo:) tutaj jest link http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6691125305.html#thumb/8
Karola100
02.02.2017
Ja w zeszlym roku kupilam koszulki dla par i ogolnie polecam taki prezent :)
AgaB111
30.01.2017
Mozaika ze zdjęć to super pomysł! Myślę, że to świetnu prezent dla Was obojga, bo zawsze miło sobie popatrzeć na fotki i powspominać :) Ja mam ze swoim chłopakiem rocznicę w Walentynki! Średnio mam pomysł na prezent, a czas goni...
AgaB111
30.01.2017
gamble99
23.01.2017
W tym roku zamierzam zamówić mojemu mężczyźnie mozaikę ze zdjęć (oczywiście naszych wspólnych) Myślę, że będzie to wyjątkowy prezent na takie małe uczczenie naszego związku. W końcu to już 3 lata.. Co sądzicie?
zawiedzona
12.02.2016
a jak mój chłopak lubi tylko samochody, a mnie na żadne rzeczy tego typu nie stać? alkoholu nie pije.
Zwariowanaa Ola
18.01.2016
Ja ze swoim chłopakiem w Walentynki chcemy zrobić coś extra.. Postanowiliśmy tych atrakcji szukać w Lesznie, a dokładnie w tunelu aerodynamicznym, który się tam znajduje. Podobno najlepszy w Polsce, więc jedziemy ocenić. Dam Wam znać jak wrażenia.
coolagi
11.02.2015
to dla mnie nic z tych propozycji!!! kurde kim ja jestem ze się nie kwalifikuję pod tak dobrze zestawioną listę??? :(