Tutaj jesteś: Święta i Uroczystości > Walentynki > Prezenty na Walentynki > Pomysły na prezent walentynkowy dla niego

Pomysły na prezent walentynkowy dla niego

Stopień trudności: umiarkowane
, specjalista Tipy.pl
 2.5/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
 1 z 11 
Idealny prezent walentynkowy całkowicie zależy od osobowości mężczyzny i tego, jak długo się spotykacie. Mężczyźni zazwyczaj nie potrafią docenić romantycznych gestów i kwiatów, więc nie ma potrzeby dawania im sentymentalnych podarunków, zwłaszcza na początku związku. Najlepszy prezent walentynkowy dla mężczyzny to taki, z którego może zrobić pożytek lub taki, który pasuje do jego zainteresowań. Poniżej przedstawiam kilka pomysłów na prezent dla faceta, dopasowany do jego charakteru i stażu waszego związku.
1
prezent walentynkowy dla niego - propozycja 1
Związek z krótkim stażem.
Jeśli wasz związek jest jeszcze młody, najlepiej jest wybrać bezpieczny prezent, jak np. kartka lub zabawny certyfikat. Kartka walentynkowa ucieszy melomana i kinomana. Jeśli chcesz, żeby prezent był odrobinę uwodzicielski, podaruj swojemu mężczyźnie certyfikat na romantyczne usługi, np. własnoręcznie wykonany masaż.
2
Profesjonaliści.
Biznesmen, handlowiec, czy przedstawiciel innej profesji doceni prezent, który może wykorzystać w pracy. Walizka, portfel, a nawet spinki do mankietów (najlepiej grawerowane) to potencjalni kandydaci do uszczęśliwienia każdego profesjonalisty.
3
Melomani.
Dla każdego fana muzyki najlepszym prezentem będzie bilet na koncert. Bilety należy oczywiście kupić odpowiednio wcześniej. Jeśli w najbliższym czasie w twoim mieście nie ma koncertu, który mógłby zainteresować twoją drugą połówkę, rozważ zakup płyty lub koncertowego DVD.
4
Sportowcy i kibice.
Mężczyźni, którzy interesują się sportem zawsze docenią sprzęt sportowy lub bilety na mecz, czy walkę bokserską. Zanim zdecydujesz się na konkretny prezent, ustal jaki sport uprawia twój facet lub jakiej dyscypliny jest fanem.
5
Miastowi.
Mieszkańcy miast, którzy często poruszają się autobusami lub pociągami, ucieszą się z torby lub plecaka. Jeśli twój facet ma do przebycia długie dystanse, a lubi czytać, zastanów się również nad kupnem książki, która uprzyjemni mu podróż.
6
Żonaci.
Jeśli jesteście małżeństwem, na pewno nie co dzień macie czas na romantyczne uniesienia. Z tego powodu najlepszym rozwiązaniem będzie zorganizowanie wspólnego wyjazdu do miejsca, które dla was obojga ma sentymentalne znaczenie.
7
Amatorzy trunków.
Jeśli spotykasz się z mężczyzną, który ceni dobre alkohole, rozważ zakup butelki wina lub innego markowego alkoholu, który przypadnie do gustu twojej drugiej połówce. Pamiętaj, żeby odpowiednio zapakować prezent (owiń butelkę w czerwoną folię celofanową i przewiąż wstążką).
8
Mężczyźni aktywni.
Mężczyźni, którzy lubią spędzać czas aktywnie, docenią wszystko co przyda się w ich sportowym stylu życia. Jeśli twój facet lubi biegać, rozważ zakup nowych butów do biegania, jeśli lubi snowboard, zorganizuj weekendowy wypad na deskę.
9
Lenie kanapowe.
Niektórych facetów po prostu nie da się nazwać inaczej. Dla wszystkich amatorów wypoczynku na kanapie, dobrym pomysłem może być zakup ciepłego koca. Gdy owiniesz nim zgrzewkę piwa i kilka paczek chipsów, twój mężczyzna z pewnością będzie usatysfakcjonowany ;)
10
Fani elektroniki.
Niektórzy mężczyźni nigdy nie mają dość elektroniki. Jeśli twój facet zalicza się do ich grona, podaruj mu na przykład pilota uniwersalnego, którego można zaprogramować do obsługi sprzętu RTV lub nową gierkę na PlayStation.
 2.5/5 (40 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (22)

37eddie - 2017-02-08
Witam. Zawsze przed 14 lutego mam problem z oryginalnym pomysłem na zaskoczenie mojej żony. Tak jak piszecie, nie jest sztuką kupić coś drogiego. Satysfakcja jest największa z własnego pomysłu. Mogę podpowiedzieć jak udało mi się 3-lata temu zrealizować tanie lecz bardzo efektownie taki pomysł. Kupiłem na Allegro 100 szt. czerwonych balonów serc i w nocy razem z synem wszystkie je napompowaliśmy. Operacja przeprowadzana była w piwnicy :-) więc nie było zagrożenia dekonspiracji. Nadmuchane baloniki z trudem włozyliśmy do wielkiej poszwy po kołdrze i poszliśmy na parking, gdzie stało auto mojej żony. Tam przez otwarty bagażnik "wtłoczyliśmy" je wszystkie do środka samochodu. Coż było za zdziwienie małżonki i nasza uciecha (wraz z dziećmi schowanymi za firankami okien) tego nie da sie opisać. Do tego wszystkiego liczne komentarze sąsiadów, innych kierowców mijanych podczas przeprawy przez całe miasto, koleżanek z pracy itp : bezcenne. Niestety brak dokumentacji fotograficznej z tego zdarzenia. Wy nie zapomnijcie.. !! Pomysł polecam gorąco. Warto !!! Bedzie wspominany przez lata..... Pozdrawiam serdecznie.
CarolineZapala - 2017-02-07
Moim zdaniem pięknym prezentem będzie Wieczna Róża jest ona dostępna w trzech kolorach niebieskim, złotym i czerwonym :) nie zwiednie po paru dniach jak normalna będzie cieszyć oko na długo :) http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6710635542.html
CarolineZapala - 2017-02-06
Moim zdaniem pięknym prezentem będzie Wieczna Róża jest ona dostępna w trzech kolorach niebieskim, złotym i czerwonym :) nie zwiednie po paru dniach jak normalna będzie cieszyć oko na długo:) tutaj jest link http://allegro.pl/zlota-roza-na-walentynki-prezent-gratis-i6691125305.html#thumb/8
Karola100 - 2017-02-02
Ja w zeszlym roku kupilam koszulki dla par i ogolnie polecam taki prezent :)
AgaB111 - 2017-01-30
Mozaika ze zdjęć to super pomysł! Myślę, że to świetnu prezent dla Was obojga, bo zawsze miło sobie popatrzeć na fotki i powspominać :) Ja mam ze swoim chłopakiem rocznicę w Walentynki! Średnio mam pomysł na prezent, a czas goni...
AgaB111 - 2017-01-30
gamble99 - 2017-01-23
W tym roku zamierzam zamówić mojemu mężczyźnie mozaikę ze zdjęć (oczywiście naszych wspólnych) Myślę, że będzie to wyjątkowy prezent na takie małe uczczenie naszego związku. W końcu to już 3 lata.. Co sądzicie?
zawiedzona - 2016-02-12
a jak mój chłopak lubi tylko samochody, a mnie na żadne rzeczy tego typu nie stać? alkoholu nie pije.
Zwariowanaa Ola - 2016-01-18
Ja ze swoim chłopakiem w Walentynki chcemy zrobić coś extra.. Postanowiliśmy tych atrakcji szukać w Lesznie, a dokładnie w tunelu aerodynamicznym, który się tam znajduje. Podobno najlepszy w Polsce, więc jedziemy ocenić. Dam Wam znać jak wrażenia.
coolagi - 2015-02-11
to dla mnie nic z tych propozycji!!! kurde kim ja jestem ze się nie kwalifikuję pod tak dobrze zestawioną listę??? :(
zuzia55 - 2015-02-06
dokładnie ja swojemu kupiłam na swieta Jaka danielsa i powiedział ze jest to najlepszy prezen na swiecie a dwa lata temu kupiłam na walentynki zegarek za 300 zł u cieszył sie ale iestety nie lubi zegarków i czasmi nakłada jak gdzies wychodzimy na kolacje lub na obiad pozdrawiam
zuzanka - 2015-01-27
Ja tam lubię romantyczne podróże w okresie okołowalentynkowym. Byliśmy już w Paryżu, Pradze, Budapeszcie, w tym roku czas na Rzym :)
Do$$$ia - 2015-01-26
Jak tam dziewczyny, macie już pomysły na tegoroczne walentynki? Ja kupiłam smartwatch na allinside.pl za grosze, jestem pewna, że się spodoba mojemu chłopakowi. To taki typowy gadżeciarz :D
letnianutka1996 - 2013-07-29
kup mu skarpetki z jego imieniem,albo gacie.Na pewno się ucieszy
Ada - 2013-06-14
To juz lepiej jacka daniel'sa xD
kalinnka - 2013-06-12
Ja stawiam na sprawdzony prezent - Żubrówka Palona - dobrej jakości trunek, dla faceta zawsze się sprawdza w roli prezentu :)
Ada - 2013-02-12
Polecam wasza wspolna karykature w korze ... Kora z drzewa :p trzeba tylko osobno zalatwic karykature i kore z rysunkiem sa na allegro... Ale wystarczy wlozyc karykature i milosc w korze debu az po grob:p
Berenika0 - 2013-02-06

A może taki album [url]http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=4951880[/url] ? Na allegro są w bardzo atrakcyjnej cenie, bo w sklepie widziałam dużo drożej.

skrzacik0007 - 2013-01-23
Ja pewnie dostane skarpety... tak jak na wszystkie inne możliwe okazje...
daria16rog - 2013-01-23
Jak dla mnie najlepszym prezentem było by to żeby p oprostu był w tym dniu a to chyba nie będzie możliwe.
arimor - 2013-01-14
Fajnym pomysłem na walentynki dla par z dłuższym stażem, będzie coś, co wiąże się bezpośrednio z Wami. Dobrym pomysłem jest zrobienie np. kubka ze zdjęciem z jakiegoś romantycznego, spędzonego razem dnia. Nie ma jednak nic lepszego niż własnoręcznie zrobiony album, wyklejony Waszymi wspólnymi zdjęciami z romantycznych wypadów, biletami ze wspólnych wyjść do kina czy teatru, cytatami, które często powtarzacie czy pocztówkami z miejsc, w których byliście razem. Wykaż się inwencją przy tworzeniu albumu Waszych wspomnień dla swojej drugiej połowy. Powodzenia!
gumeczka - 2012-02-11
No to prawda, że faceci wolą coś, co będą mogli użyć zamiast tkliwych kartek z serdeszkami. Ale mój chłopak dał mi prezent, który zwalił mnie z nóg. Co prawda jeszcze nie walentynki, ale zaproponował byśmy kupili książkę ( i nawet trafiliśmy na promocję walentynkową), którą będziemy wspólnie czytali - Dobre obyczaje we dwoje od chrapania i seksu do kłótni i finansów. W Walentynki startujemy, życzcie nam powodzenia :D
 
W tym roku zrób ukochanej osobie wyjątkową niespodziankę. Samodzielnie wykonaj koszyczek w kształcie serca, wrzuć do...
Jak zrobić walentynkowy koszyk na cukierki?
W tym roku zrób ukochanej osobie wyjątkową niespodziankę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt