Jak pozbyć się nieprzyjemnego zapachu z łazienki?

dominika_d - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Nieprzyjemne zapachy w toalecie to - można rzec - codzienność. Najczęściej pozbywamy się ich stosując odświeżacze powietrza w spreju. Jednak, gdy przykry zapach utrzymuje się już kilka ładnych dni i pojawia się bez konkretnego powodu, trzeba zastosować inne metody. Podpowiadamy sprawdzone sposoby na usunięcie nieprzyjemnego zapachu z toalety.
1
Skórki z cytryny
Pierwsza propozycja to skórka z cytryny, która skutecznie pochłania nie tylko nieprzyjemne zapachy, ale także zanieczyszczenia. Warto umieścić ją w każdym pomieszczeniu. Najlepiej sprawdzi się świeża skórka, ponieważ jest bardzo aromatyczna. Wystarczy obrać cytrynę i położyć skórę w kilku miejscach w łazience.
2
Gwiazdki anyżu i laski cynamonu
Cynamon i anyż to bardzo aromatyczne przyprawy, dlatego wykazują zdolność pochłaniania nieprzyjemnych zapachów. Ponadto, chronią pomieszczenie przed rozwojem bakterii i grzyba, a nasze łazienki przecież są szczególnie podatne na ataki tych nieproszonych gości. By zniwelować brzydki zapach, należy w kilku małych słoiczkach umieścić dwie laski cynamonu i kilka gwiazdek anyżkowych. Następnie słoiczki trzeba rozstawić w kilku miejscach w łazience.
3
Lawenda
Lawenda ma piękny zapach i potrafi wchłaniać inne zapachy, szczególnie te nieprzyjemne. Jeśli w naszej łazience utrzymuje się przykra woń, postawmy w wazonie świeżą lawendę lub umieśćmy w kilku miejscach pomieszczenia materiałowe woreczki z suszoną lawendą. Zapewniamy, że pozytywny efekt będzie można odczuć już po kilkunastu minutach.

Ocet z wodą
Pomóc może również mikstura z wody i octu, który ma świetne właściwości czyszczące i pochłaniające brzydkie zapachy. Należy wymieszać pół szklanki octu z 500 mililitrami wody, a następnie przelać do butelki z atomizerem. Miksturę najlepiej rozpylać w łazience na noc.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

ubrania pachnące stęchlizną
odświeżone buty
żelazko

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane