anonimowa Walentynka

Jak się dowiedzieć od kogo dostało się Walentynkę?

DrLoveDrLove - specjalista Tipy.pl
Wkrótce Walentynki, a ty na pewno dostaniesz z tej okazji jakąś kartkę. Co jeśli jej nadawcą jest tajemniczy wielbiciel? Jak sprawdzić jego tożsamość? W tym artykule powiem ci jak dowiedzieć się, kto wysłał ci Walentynkę.
1
Zastanów się w jaki sposób dotarła do ciebie kartka walentynkowa. Jeśli znalazłaś ją na wycieraczce, rozważ osoby z twojego sąsiedztwa. Jeśli przyszła pocztą lub mailem, pomyśl kto ma twój adres domowy lub elektroniczny? Popatrz na znaczek, a wskaże ci on z jakiego miasta jest twój wielbiciel. Jeśli Walentynkę znalazłaś w szkole lub w pracy, możesz mieć pewność, że napisał ją jeden z twoich kolegów. Prawdopodobnie patrzy teraz na ciebie i zastanawia się, czy domyśliłaś się, że jest od niego.
2
Określ jakiego rodzaju kartkę otrzymałaś. Czy jest to kartka romantyczna, śmieszna, skromna, czy zalotna? Twój wielbiciel na pewno nieświadomie wybrał kartkę, która odzwierciedla jego osobowość.
3
Przeanalizuj treść wiadomości. Co konkretnie napisał nadawca? Wielbiciel na pewno będzie chciał, żebyś odgadła jego tożsamość, dlatego prawdopodobnie zostawi ci jakąś wskazówkę. Pomyśl, czy Walentynka nie odnosi się do którejś z przeprowadzonych wcześniej rozmów, zastanów się, czy nie rozpoznajesz charakteru pisma nadawcy.
4
Sprawdź podejrzanych. Gdy sporządzisz już listę potencjalnych wielbicieli, poczekaj aż będziesz z każdym z nich sam na sam. Nawiąż wówczas do tematu Walentynek, wspomnij, że dostałaś kartkę od tajemniczego wielbiciela i obserwuj ich reakcję. Jeśli któryś z nich się zarumieni lub okaże duże zainteresowanie tematem – prawdopodobnie to on jest nadawcą kartki. Zapytaj, czy wysłał komuś Walentynkę. Jeśli odpowie „Nie”, zakończ temat. Jeśli nie zaprzeczy, dopytaj się komu. To doskonały sposób, ponieważ jeśli nie ty byłaś adresatką, dowiesz się o tym bez skrępowania. W przeciwnym przypadku kolega będzie musiał przyznać się do tego wprost.

Powiązane porady

kartki walentynkowe
kartka walentynkowa
serce z papieru

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Suzu
10.02.2013
Przecież nawet jeśli on wysłał walentynkę to może być dobrym aktorem i i tak udawać, że to nie on -,-
Malinka xD
06.02.2012
heh xD Spoko, dzięki temu dowiedziałam się kto mi dał walentynkę. Wielkie Dzięki :P