Co zabrać na majówkę?

_paula_ - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Weekend majowy zbliża się wielkimi krokami, a to oznacza, że spora część majówkowiczów wyjdzie na wypoczynek. Jeśli w tym roku wybierasz się w miejsce, w którym nie będzie dostępu do podstawowych urządzeń i sprzętów, powinieneś zaopatrzyć się w niezbędnik, który ułatwi ci przetrwanie. Podpowiadamy, co powinno się w nim znaleźć.
1
Ubrania
Maj nie gwarantuje nam jeszcze pewnej pogody, dlatego, jeśli wyjeżdżamy na kilka dni, powinniśmy spakować ubrania zarówno na ciepłe dni, jak i na te chłodniejsze. Niezbędne będą: ciepła bluza, długie i wygodne spodnie, koszulki z długim i krótkim rękawkiem, krótkie spodenki, bielizna, czapka lub kapelusz chroniące przed słońcem naszą głowę. Warto zabrać ze sobą również parasol i pelerynę przeciwdeszczową. Można również pokusić się o strój kąpielowy, jeśli przewidujemy kąpiel w rzece lub jeziorze, choć w maju woda będzie jeszcze bardzo zimna. Jeśli w majowy weekend mamy zamiar dużo spacerować, nie zapomnijmy o dużym plecaku, do którego zmieści się jedzenie i woda.
2
Gadżety
Wybierając się na majówkę w góry, nie możemy zapomnieć też o gadżetach, które ułatwią nam podróżowanie. Mowa o latarce, przenośnej ładowarce do telefonu, nawigacji czy kompasie. Jeśli chcemy uwiecznić piękne chwile w weekend majowy, zabierzemy również aparat fotograficzny i kamerę wideo. Przyda się również tablet - możemy wykorzystać go do nawigowania, jak i do odtwarzania filmów czy książek.
3
Jeśli wybieramy się pod namiot...
Jeśli decydujemy się spędzić weekend majowy "na dziko", na przykład w namiocie, powinniśmy zaopatrzyć się również z butlę gazową, przenośny grill, lodówkę turystyczną, termos, a także podstawowe przybory kuchenne. Ułatwią one przygotowanie posiłku i przechowywanie żywności. Często spędzenie kilku dni z dala od miastowego zgiełku poprawi nasze samopoczucie lepiej niż wizyta w najnowszym miejskim klubie.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

wakacje z przyjaciółmi
Wakacje rodzinne
Polska, podróże

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane