Olej z trawy cytrynowej i jego wszechstronne zastosowania

olaa - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Olej z trawy cytrynowej jest znany ze swoich wszechstronnych zastosowań. Nie tylko doskonale odświeża zapach wnętrza, skutecznie odstrasza komary czy muchy i sprawdza się w aromaterapii, ale jednocześnie działa przeciwgrzybiczo, przeciwbakteryjnie, przeciwbólowo i ściągająco. Co więcej, idealnie regeneruje zniszczone i cienkie włosy. Na imponujące rezultaty kuracji naprawdę nie trzeba długo czekać. Poznaj mniej lub bardziej znane właściwości oleju z trawy cytrynowej, a przekonasz się, że warto po niego często sięgać.
1
Olej z trawy cytrynowej a włosy

Olej z trawy cytrynowej doskonale zastąpi drogie kosmetyki przeznaczone do regeneracji zniszczonych włosów. Dzięki prostej aplikacji wzmocnisz skórę głowy. Jak najlepiej go aplikować? Wystarczy, że wymieszasz trzy łyżeczki oliwy z oliwek z olejem z trawy cytrynowej i będziesz używać w taki sam sposób, jak stosujesz tradycyjny szampon.

Olej z trawy cytrynowej a świeże powietrze

W twoim pokoju lub kuchni nieprzyjemnie pachnie, a ty nie masz pomysłu, jak pozbyć się nieprzyjemnego aromatu? I w tym przypadku przyjdzie ci z pomocą olej z trawy cytrynowej. Wystarczy, że wymieszasz parę kropel naturalnego specyfiku z wodą, przelejesz go do butelki z rozpylaczem i wykorzystasz w roli sprayu. Dzięki tej prostej metodzie nie tylko zapewnisz sobie piękny zapach, ale też skutecznie pozbędziesz się drobnoustrojów.
2
Olej z trawy cytrynowej a relaks stóp

Dodaj do kąpieli kilka kropel oleju z trawy cytrynowej i odrobinę soli angielskiej, a poczujesz jak bardzo twoje stopy stają się zrelaksowane.

Olej z trawy cytrynowej a mycie okien

Ta naturalna mikstura świetnie sprawdzi się w roli preparatu przeznaczonego do mycia okien. Wystarczy, że zmieszasz dwadzieścia kropel preparatu ze 100 mililitrami wody i gotową mieszanką spryskasz i umyjesz okna. Po kilku minutach będą lśnić.

Olej z trawy cytrynowej a muchy i komary

Zapach oleju z trawy cytrynowej sprawi, że owady, stanowiące często nasze utrapienie takie jak muchy czy komary, będą omijać twój dom szerokim łukiem.

Jak wykonać skuteczny spray, który pozwoli ci się pozbyć owadów z domu? Poniżej znajdziesz przepis.

Przygotuj:

- 100 ml oleju słonecznikowego, z pestek winogron lub ze słodkich migdałów
- 50 kropli olejku z trawy cytrynowej
- butelkę z atomizerem

Składniki starannie wymieszaj bezpośrednio w butelce. Gotowy preparat aplikuj bezpośrednio na skórę. Na rezultaty nie trzeba będzie długo czekać.

3
Olejek z trawy cytrynowej a zapach potu

Olej z trawy cytrynowej skutecznie eliminuje i neutralizuje zapach potu. Wystarczy, że połączysz go z olejek kokosowym, masłem shea lub sodą oczyszczoną. Przygotuj składniki w następujących proporcjach:

- 1/4 szklanki sody,
- ok. 20 kropelek olejku z trawy cytrynowej
- słoiczek do przechowywania

Składniki starannie mieszamy, a następnie przelewamy do słoiczka. Gotowy preparat aplikujemy bezpośrednio na skórę pod pachami.

Strona 1 z 4

Powiązane porady

Owocowe szaszłyki
arbuz
banany

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane