piękna kobieta

Jak komplementować kobietę?
MarcinosMarcinos - specjalista Tipy.pl

Kobiety kochają komplementy. Dzięki nim czują się wyjątkowe i niepowtarzalne. Niestety większość mężczyzn nie ma bladego pojęcia jak komplementować kobiety. Albo ich komplementy są rażąco oczywiste, albo są nadużywane do tego stopnia, że stają się puste i bezsensowne. Jeśli chcesz poznać tajniki komplementowania kobiet przeczytaj poniższe punkty.
1
Komplementy dawaj oszczędnie. Jeśli będziesz komplementować kobietę zbyt często, pomyśli ona sobie, że jesteś zwykłym mięczakiem, który za wszelką cenę stara się jej podlizać.
2
Wyjdź z czymś oryginalnym. Nie używaj ogólnych komplementów, takich jak "pięknie wyglądasz". Komplementy tego typu, nawet jeśli są szczere, nie są oryginalne i są przede wszystkim nudne (ona bez wątpienia słyszała już te słowa setki razy). Lepszym komplementem będzie "Jesteś najpiękniejszą kobietą na świecie" - jest to bardziej oryginalne oraz z pewnością podbuduje kobietę (kobiety z natury rywalizują ze sobą, która jest piękniejsza). Bądź jednak ostrożny - niektórym kobietom twoje słowa mogą się nie spodobać (zwłaszcza tym, które nie potrafią przyjmować komplementów).
3
Twoje komplementy muszą być prawdziwe. Mów tylko te rzeczy, w które szczerze wierzysz i naprawdę ci się podobają. Kobiety są niezwykle wyczulone na fałszywe komplementy.
4
Bądź szczegółowy w mówieniu komplementów. Przykładowo "Mogę się założyć, że każdy mężczyzna, którego spotykasz mówi ci, że masz przepiękne, niebieskie oczy. Też bym ci to powiedział, jednak nie ma potrzeby mówienia rzeczy oczywistych". Takie komplementy sprawią, że kobieta zacznie się zastanawiać nad tym co powiedziałeś (a co za tym idzie, będzie myślała również o tobie).
5
Pomyśl z innej perspektywy. Atrakcyjne kobiety są prawie zawsze komplementowane za wygląd, jednak znacznie rzadziej (o ile w ogóle) są komplementowane za inteligencję czy talent. Wykorzystaj to - nawet najpiękniejsza kobieta na świecie chciałaby usłyszeć coś więcej niż kolejną opinię o swoim wyglądzie.
6
Większość kobiet spędza dużo czasu na kompletowaniu swojej garderoby i na wybieraniu stroju na wieczór. Dobrym komplementem byłoby powiedzenie czegoś w stylu "wow, wyglądasz świetnie w tej sukience/w tej bluzce/spodniach". Możesz również powiedzieć jakiś komplement dotyczący jej biżuterii czy butów (że np. świetnie pasują do całości stroju).
7
Każdy mężczyzna który ma dobry kontakt z kobietami, wie jak ważna jest komunikacja. Jednakże poniższe zdanie będzie miało sens i zyska uznanie w oczach kobiety, jeśli naprawdę potrafisz mówić do kobiety i jej słuchać - "Mógłbym z tobą rozmawiać całą noc".
8
Ostatecznie musisz pamiętać, że kobiety kochają gdy docenia się ich inteligencję, dlatego dobrym komplementem będzie również "naprawdę podoba mi się twój tok myślenia".
9
Pamiętaj - musisz być niezwykle oszczędny ze wszystkimi komentarzami. Kobiety nie przepadają za pochlebcami.
?

Wskazówki
* Komplementy mów w odpowiednim momencie. Dobrze to robić wówczas, gdy wiesz, że kobieta czuje się niepewnie.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Zuzka
12.07.2013
Mój facet b.często rzuca mi komplement
'Ładnie wyglądasz' lub 'Fajną masz sukienke
Itd. A mnie już to nudzi ale boje mu się to powiedzieć bo nie wiem jak zareaguje. Co mam zrobić? Odpowiedzcie
Lukrecja
08.03.2013
Powiedz jej coś, czego wiesz że nigdy jeszcze nie słyszała. Wtedy bardziej doceni komplement