Jak wykorzystać glicerynę?

lucy - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Gliceryna znana jest ze swoich właściwości pielęgnacyjnych. Doskonale zastąpi tonik, krem nawilżający czy peeling. Skutecznie nawilży cerę, zabezpieczy ją przed przesuszeniem i spowolni negatywne procesy starzenia się skóry. Poniżej znajdziesz wskazówki, jak wykorzystać ją w roli kosmetyków.
1
Gliceryna a nawilżanie skóry

Nie bez powodu gliceryna uważana jest za skuteczny środek preparat przeznaczony do pielęgnacji skóry. Doskonale ją nawilża i sprawia, że jest aksamitnie miękka i gładka. Możesz ją nanosić bezpośrednio na skórę, a zwłaszcza na te jej partie, które są szczególnie przesuszone. Pozostaw preparat na kilka godzin na cerze, a następnie spłucz ciepłą wodą.

Gliceryna a miękkie usta

Ciebie też dotyczy problem przesuszonych i spierzchniętych ust? Sięgnij po glicerynę, a z pewnością pomoże ci się pozbyć przykrej dolegliwości. Wystarczy, że zmieszasz ją z wodą i naniesiesz gotową mieszankę kilka razy na usta, aby utrzymać nawilżenie. Preparat możesz też połączyć z sokiem z cytryny oraz miodem. Nanieść mieszankę na usta tuż przed snem. Na efekty kuracji nie trzeba będzie długo czekać. Rano z pewnością będą miękkie i gładkie.

2
Gliceryna a starzenie się skóry

Chcesz skutecznie spowolnić negatywne procesy starzenia się skóry i zmniejszyć widoczność zmarszczek? Sięgnij po glicerynę, a z pewnością znacznie dłużej utrzymasz młody wygląd. Jak ją aplikować? Najlepiej połącz ją z olejkiem z witaminy E i delikatnie wmasuj w skórę twarzy i szyi. Po piętnastu minutach dokładnie spłucz skórę. Będzie gładka i miła w dotyku.

Gliceryna a paznokcie

Twoje paznokcie są suche i matowe? Możesz poprawić ich kondycję, stosując do zabiegów pielęgnacyjnych glicerynę. Jedną łyżeczkę preparatu zmieszaj z dwoma łyżkami wody różanej i dwoma łyżkami wody utlenionej. Gotową mieszanką natrzyj paznokcie. Po dziesięciu minutach przemyj delikatnie dłonie wodą.

3
Gliceryna jako tonik do skóry

Gliceryna doskonale nawilży skórę od wewnątrz, przywróci naturalne pH, zredukuje przebarwienia i inne oznaki starzenia się skóry, sprawiając, że będzie miękka i promienista. Wymieszaj łyżeczkę gliceryny z dwoma łyżeczkami wody różanej. Przelej preparat do butelki z rozpylaczem. Rozpylaj tonik na oczyszczoną skórę twarzy, jeszcze przed zastosowaniem kremu.

Gliceryna a pękanie stóp

Aby zabezpieczyć stopy przed wysychaniem i pękaniem, stosuj glicerynę. Ten naturalny środek pomaga zachować miękką skórę przez długi czas.

Mocz nogi w ciepłej wodzie zmieszanej z mydłem przez pięć minut. Wyszoruj stopy pumeksem lub przy użyciu peelingu, aby pozbyć się martwego naskórka, a następnie osusz dokładnie skórę. Aplikuj glicerynę na pięty i delikatnie masuj stopy przez kilka minut. Załóż parę czystych skarpetek. Rano opłucz stopy letnią wodą.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

jędrna skóra po odchudzaniu
Jak zwalczyć rozstępy?
sposoby na oparzenia słoneczne

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane