Najlepsze fryzury na upalne dni

_paula_ - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Mimo że większość z nas lubi lato i słońce, to upalne dni mogą być dla wielu ludzi katorgą. W lecie problemem mogą okazać się długie włosy, które nie tylko nam przeszkadzają, ale także powodują, że szybciej się pocimy. Oczywiście znacznie częściej dotyczy to kobiet niż mężczyzn. Dlatego w okresie wysokich temperatur warto postawić na wygodne fryzury, które sprawią, że nie będziemy nadmiernie się pocić. Podpowiadamy, jak czesać się latem.
1
Kok na środku głowy
Kok na środku głowy to prosta i bardzo wygoda fryzura. Można powiedzieć, że wręcz idealna na okres wakacji. Wysmukla twarz, dodaje klasy i uroku jednocześnie. Jak go wykonać? Możemy zwinąć włosy w rulon, a następnie zakręcić w ślimaczka i umocować wsuwkami. Inna metoda rozpoczyna się wiązaniem kucyka. Następnie zwijamy włosy w rulon, robimy ślimaczka i delikatnie wpychamy w gumkę tak, by powstał kok.

Francuz
Fryzurą, która świetnie sprawdzi się latem, jest również francuz. Nie ciągnie włosów, jest wygodny i pięknie się prezentuje - szczególnie na długich włosach. Możemy zapleść go w dwóch wersjach: pierwsza - luźny warkocz w romantycznym stylu, druga - bardziej zbity, który nadaje się na przykład do pracy, w podróż lub do uprawiania sportów.
2
Koszyczek
Koszyczek to jedna z najpiękniejszych fryzur, ale nie każda kobieta potrafi upleść go samodzielnie. Ta fryzura wymaga wprawy, cierpliwości i zdolności manualnych. W lecie sprawdzi się na piątkę z plusem, gdyż podtrzymuje wszystkie włosy razem.

Lekki kucyk
W upały możemy uczesać również luźnego kucyka, który nie będzie osłabiał włosów. Najlepiej chwycić go gumką sprężynką.
3
Zetnij włosy
Krótkie włosy to idealne rozwiązanie na lato. Jest to jednak propozycja wyłącznie dla odważnych pań, które nie boją się metamorfoz w swoim wyglądzie. Zapewniamy, że decyzja ta przyniesie dobre efekty. Najlepiej sprawdzi się taka zwana "fryzura na chłopaka", czyli krótkie włosy lub lekki bob.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane