pisanie oferty pracy

Jak napisać ofertę pracy?

EluniaElunia - specjalista Tipy.pl
Gdy prowadzisz własną firmę i zależy ci na wykwalifikowanych pracownikach, jedną z rzeczy, których musisz się nauczyć jest właściwe pisanie ofert pracy. Istnieje kilka rzeczy, które musisz zrobić, aby przekonać kandydata, żeby dla ciebie pracował. Musisz być również gotowy odpowiedzieć na pytania, które może ci zadać w związku ze stanowiskiem, które mu oferujesz lub kwalifikacjami, jakie musi posiadać. Oto kilka wskazówek, jak napisać ofertę pracy, która sprawi, że ludzie będą chcieli dla ciebie pracować:
1
Zdecyduj się, gdzie chcesz zamieścić ofertę pracy. Masz do wyboru prasę codzienną, anonse, portale internetowe (np. pracuj.pl, praca.pl, infopraca.pl), a także dostępną online bazę ofert pracy Powiatowych Urzędów Pracy.
2
Ofertę zacznij od otwartego stwierdzenia, że twoja firma poszukuje kandydata na określone stanowisko. Jasno przedstaw nazwę firmy i stanowisko, na które zamierzasz przeprowadzić rekrutację. Jeśli twoja firma ma oddziały w różnych miastach, pod nazwą stanowiska warto również wpisać miasto lub województwo, którego dotyczy oferta.
3
Wymień zakres obowiązków, które będą należały do osoby zatrudnionej na danym stanowisku.
4
Jasno określ wymagania, jakie powinien posiadać kandydat na stanowisko, na które prowadzisz rekrutację. Zastanów się nad tym, które z wymagań są absolutnie niezbędne, a które tylko mile widziane. Uwzględnij tą informację w swojej ofercie.
5
Określ szacunkowe wynagrodzenie (lub przedział płac) na danym stanowisku i dodatkowe korzyści, jakie firma oferuje potencjalnemu pracownikowi. Pamiętaj, że informacje, które podasz w ofercie, powinny być dla ciebie zobowiązujące.
6
Podaj ostateczny termin składania aplikacji.
7
Umieść w ofercie wszystkie niezbędne informacje dotyczące firmy i osoby prowadzącej rekrutację. Podaj adres firmy, telefon do Działu Personalnego i adres e-mail, na który kandydaci mają wysyłać aplikacje.

Powiązane porady

konflikty w pracy
zmotywowani pracownicy
zmotywowani handlowcy

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane