obgryzanie paznokci

Jak oduczyć się obgryzać paznokcie?

MatronacieniaMatronacienia - specjalista Tipy.pl
Obgryzanie paznokci jest częstym nawykiem, z którym w rzeczywistości trudno zerwać. Niektórzy obgryzają paznokcie, gdy są zdenerwowani lub ewentualnie, gdy są znudzeni. Przeczytaj poniższe wskazówki, podpowiemy ci jak raz na zawsze skończyć z tym nieprzyjemnym nawykiem.
P

* Ręcznik
* Preparat przeciw obgryzaniu paznokci
* Wacik bawełniany
* Przybory do paznokci
* Pilniczek do paznokci
* Wzmacniająca odzywka do paznokci

1
Udaj się do sklepu z kosmetykami lub apteki i kup preparat przeciw obgryzaniu paznokci. Wybierz taki, który smakuje jak najgorzej.
2
Codziennie rano myj ręce wodą z mydłem, a następnie osusz je ręcznikiem.
3
Na paznokcie, skórki i otaczającą paznokieć skórę nałóż odpowiednią ilość preparatu przeciw obgryzaniu paznokci. Poczekaj aż całkowicie wyschnie. W przeciwnym wypadku łatwo go zetrzesz.
4
W ciągu dnia kilka razy powtarzaj tę czynność. Po pewnym czasie gorzki smak słabnie. Dopilnuj by preparat przez cały czas znajdował się na twoich paznokciach. W przeciwnym wypadku możesz ulec chwilowej pokusie i zaczniesz obgryzać paznokcie.
5
Pamiętaj by nałożyć preparat na paznokcie nawet wtedy, gdy kładziesz się do łóżka i idziesz spać. Upewnij się, że gorzki smak jest stale obecny na twoich paznokciach.
?

Wskazówki
* Jeśli twoje paznokcie zaczną rosnąć, nałóż na nie wzmacniającą odżywkę.
* Regularnie rób manicure.
* Zawsze miej pod ręką gumę do żucia lub landrynki. Gdy poczujesz, że musisz wziąć coś do ust, sięgnij po nie.

Powiązane porady

ściąganie paznokci akrylowych
lakier do paznokci
piękne dłonie

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane