rozkręcanie firmy :)

Jak rozkręcić firmę dzięki Google?
AndzelaAndzela - specjalista Tipy.pl

E-commerce jest bardzo szybko rozwijającą się dziedziną handlu. Dzięki reklamom online i marketingowi internetowemu, małe firmy mają większe szanse konkurować o klienta z większymi graczami na rynku. Google AdWords oferuje mniejszym firmom możliwość tworzenia skutecznych kampanii reklamowych w wyszukiwarkach. W kampaniach takich koszty ponoszone są jedynie wówczas, gdy ktoś kliknie daną reklamę. Model opłat za kliknięcie umożliwia właścicielom firm skuteczną kontrolę budżetu kampanii reklamowej. Jeśli jesteś właścicielem MŚP, zdecydowanie powinieneś wypróbować programy oferowane przez Google. Żeby zacząć reklamować się w Internecie, zapoznaj się z przedstawionymi poniżej krokami:
1
Po pierwsze, twoja firma musi posiadać stronę internetową. Możesz założyć sklep internetowy, który będzie zawierał twoją aktualną ofertę, opisy i ceny produktów oraz informacje kontaktowe. Na firmowych wizytówkach zamieść adres strony firmowej lub sklepu internetowego. Dla części twoich klientów dokonywanie zakupów online z pewnością będzie bardziej dogodną opcją.
2
Reklama to narzędzie służące zaistnieniu twojego biznesu w społeczeństwie. Google oferuje programy, które pomagają firmom reklamować się online. Właściciele serwisów internetowych mogą zarobić dzięki kontekstowo kierowanym reklamom w programie Google AdSense. Innym programem jest Google AdWords. Ten program promuje produkty i usługi świadczone przez firmę wśród osób szukających takich produktów/usług w wyszukiwarce Google. Popularność Google AdWords wiąże się między innymi z tym, że reklamodawca płaci jedynie za widoczny efekt kampanii, tj. wtedy gdy użytkownik kliknie jego reklamę.
3
Google AdSense. Żeby móc korzystać z Google AdSense należy zrobić trzy rzeczy. Po pierwsze, zapisać się do udziału w programie, wypełniając odpowiedni formularz. Po drugie, wskazać miejsce w serwisie, gdzie mają być wyświetlane reklamy Google, ewentualnie dobrać ich wygląd do wyglądu strony. Po trzecie, dostać prowizję, gdy ktoś na reklamy te kliknie.
4
Google AdWords. Żeby móc korzystać z Google AdWords również należy założyć konto. Następnie możesz już tworzyć reklamy i dopasowywać do nich słowa kluczowe, związane z twoją działalnością. Gdy użytkownicy korzystający z wyszukiwarki Google, wpiszą zapytania pokrywające się z którymś z twoich słów kluczowych, wówczas twoja reklama ma szansę pojawić się po prawej stronie wyników wyszukiwania. W ten sposób dasz się odnaleźć osobom już na wstępie zainteresowanym twoją ofertą. Co więcej, nie musisz na początku inwestować dużych pieniędzy w pozycjonowanie twojej strony w wynikach wyszukiwania.
5
Słowa kluczowe to słowa lub zwroty związane z produktami/usługami, które reklamujesz. Ich wybór ma kluczowe znaczenie dla skuteczności twojej reklamy. Google udostępnia w tym celu specjalne Narzędzie Propozycji Słów Kluczowych, a także szereg porad dotyczących właściwego ich dobierania.
6
Nie marnuj pieniędzy na działania niezgodne z regulaminem Google. Ryzykujesz w ten sposób skreślenie cię z programów Google, co jest bardzo wysoką karą w porównaniu do zysków, jakie mógłbyś osiągnąć nielegalnymi technikami. Zanim skorzystasz z któregokolwiek z programów Google, dobrze zapoznaj się z jego regulaminem.
7
Uważaj na naciągaczy. Wyjątkowo wysoka liczba kliknięć twojej reklamy pochodząca z jednego adresu IP może być podejrzana.
Strona 1 z 3

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

kasikk
19.06.2015
W ostatnich latach na czele skuteczności reklam stoi content marketig, idealne narzędzie do wypromowania marki w sieci. Najskuteczniejsze treści to te najbardziej poszukiwane, taki właśnie content tworzy LeadBullet.