Sprawdzone triki na piękne pośladki

_paula_ - specjalista Tipy.pl
1 z 4
Wakacje jeszcze trwają, a pogoda dopisuje, więc zapewne wiele osób wyląduje na plaży w najbliższych tygodniach. A na piasku czy żwirku nic nie prezentuje się atrakcyjniej niż pięknie wyrzeźbione ciało w bikini. By na plaży czuć się komfortowo, proponujemy w pierwszej kolejności zadbać o pośladki. Oto cenne wskazówki, dzięki którym nasza pupa będzie prezentować się zgrabnie w stroju kąpielowym.
1
Jędrność
Zacznijmy od jędrności. Nasze pośladki nie będą zgrabne i jędrne, jeśli nie będziemy ćwiczyć. Jakie ćwiczenia najlepiej się sprawdzą? Oto nasze trzy propozycje.

Przysiady
To jedno z najprostszych i najbardziej efektywnych ćwiczeń na piękne pośladki. Wystarczy jedynie prawidłowo je wykonywać. Warto pamiętać, że podczas robienia przysiadów, pupa nie powinna być obniżana do samej ziemi, a na wysokość kolan. Przysiady wykonujemy tak, jakbyśmy chcieli usiąść na krześle.

Wahadło
Kolejne ćwiczenie to wahadło. By go wykonać, należy położyć się na brzuchu. Ręce rozkładamy przed sobą, napinamy mięśnie pośladków i unosimy nogi do góry. Wytrzymujemy chwilę w górze i opuszczamy. Czynność powtarzamy kilkakrotnie. Możemy urozmaicić ćwiczenie podnosząc raz jedną, raz drugą nogę.

Wyrzuty
Wyrzuty nie są trudnym ćwiczeniem, ale należy robić je precyzyjnie. Stajemy na czworakach, ale z wyprostowanymi rękami. Następnie wykonujemy wyrzut zgiętą nogą w tył. Po około ośmiu powtórzeniach zmieniamy nogę. Wykonujemy trzy serie ćwiczeń.
2
Gładkość
Wiemy już co robić, by nasze pośladki były jędrne, ale jak sprawić, żeby były supergładkie? Niezbędne będzie stosowanie odpowiednich kosmetyków oraz zabiegów. Po pierwsze: peeling, najlepiej gruboziarnisty z dodatkiem substancji nawilżających skórę (można przygotować go również samodzielnie w domu, na przykład z kawy). Peeling należy robić dwa razy w tygodniu. Po peelingu zaleca się dokładnie nawilżyć skórę balsamem. Dzisiaj w drogeriach spotkamy różne rodzaje balsamów do ciała. Najlepiej wybrać taki, który posiada działanie nawilżające i ujędrniające. Jeśli nasze pośladki jeszcze nie są opalone, postarajmy się to nadrobić. Opcje przez nas proponowane to: preparat brązujący lub opalanie na słońcu. Zdecydowanie odradzamy korzystanie z usług solarium.
3
Dieta
Chcąc zrzucić zbędne kilogramy z naszych pośladków lub utrzymać je w dobrej kondycji, warto zdrowo się odżywiać. Słodycze zamieńmy na owoce, a zamiast ciężkich potraw jedzmy lekkie sałatki i pieczone ryby. Nie zapominajmy również o regularnym piciu wody mineralnej, która pomaga oczyścić organizm z toksyn i pozytywnie wpływa na skórę. Wysokokaloryczne napoje takie, jak słodkie napoje gazowane lub piwo lepiej odstawić.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane