jasna cera

Jak wybielić skórę?

MatronacieniaMatronacienia - specjalista Tipy.pl
jasna cera
1 z 7
Przebywanie na słońcu może spowodować wystąpienie przebarwień na skórze, które przybierają postać nieestetycznych plam. Na szczęście plamy te możemy wybielić za pomocą produktów, które są zwykle obecne w każdym domu.
1
sposoby na wybielenie skóry - krok 1
Myj skórę twarzy dwa razy dziennie za pomocą delikatnego mydła. Mydło spłukuj za pomocą gąbki, która przy okazji delikatnie usunie martwy naskórek z twarzy.
2
sposoby na wybielenie skóry - krok 2
Każdego ranka przed umyciem skóry nakładaj na nią rozświetlający sok z pomidorów i limonki. Aby zrobić maseczkę zmiksuj ze sobą jednego pomidora oraz sok z jednej limonki. Nałóż na skórę twarzy cienką warstwę maseczki i pozostaw na 15 minut. Maseczka może być przechowywana w hermetycznym opakowaniu w lodówce przez około 1 tydzień.
Po 15 minutach spłucz twarz zimną wodą. Twarz umyj mydłem i wytrzyj ręcznikiem do twarzy. Pomidor i limonka rozjaśnią skórę i nadadzą jej promienny wygląd. Sok z limonki może nieco szczypać, jednak jest to normalne - z czasem się przyzwyczaisz i nie będziesz już czuć delikatnego szczypania.
3
sposoby na wybielenie skóry - krok 3
Codziennie wieczorem, przed pójściem do łóżka nałóż na twarz maseczkę z miodu i cytryny. Aby zrobić maseczkę zmieszaj ze sobą łyżeczkę miodu z łyżeczką soku z cytryny. Nałóż maseczkę na twarz i pozostaw na 15 minut. Umyj twarz mydłem i wytrzyj ręcznikiem. Miód nawilży skórę zaś cytryna ją rozjaśni. Cytryna, tak jak limonka może spowodować uczycie szczypania, jednak jest to normalne.
4
sposoby na wybielenie skóry - krok 4
Dwa razy dziennie po umyciu twarzy (rano i wieczorem) nakładaj na twarz żel aloesowy. Aloes łagodzi podrażnienia, nawilża i rozjaśnia skórę.
5
sposoby na wybielenie skóry - krok 5
Złuszczaj naskórek raz w tygodniu za pomocą cukru zmieszanego z oliwą z oliwek. Zmieszaj łyżkę oliwy z łyżką cukru. Peeling ten nakładaj palcami na twarz i delikatnie masuj ruchami okrężnymi. Uważaj, aby mieszanka nie dostała się do oczu. Peeling ten pomoże usunąć martwy naskórek i pozostawiając skórę odświeżoną i gładką.
6
sposoby na wybielenie skóry - krok 6
Kilka razy w tygodniu nakładaj na twarz plasterki świeżego ogórka. Trzymaj je na twarzy przez około 15-30 minut. Ogórek ma właściwości rozjaśniające i rozświetlające skórę.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (5)

* Pola wymagane

Gabi
21.01.2020
bardzo ładnie wybiela i wyrównuje koloryt
lejla
20.03.2015
Wybielanie?- to nie portal dla kreoli, czy afroamerykanów:)
Mama
20.03.2015
Sprawdzilam na sobie: zimna woda, woda pietruszkowa domowej roboty i woda cytrynowa. Tanio, ekologicznie, zdrowo i szybko.
Jowita
15.03.2013
Bardzo dobra jest też maseczka kosmetyczna z glinki białej, którą możemy przygotować same w domu. Po prostu kupujemy naturalną glinkę w proszku (nie gotowy produkt który zawiera konserwanty!), rozprowadzamy ją w wodzie i nakładamy na skórę twarzy na 10-15 minut. Biała glinka ma działanie rozjaśniające i delikatnie ale za to bezpiecznie wybiela skórę. Polecam ;)
talula
23.02.2010
ja od kiedy używam toniku wybielającego White & beauty Flosleku nie mam problemów z przebarwieniami na skórze. Jest on na bazie kwasów AHA i świetnie radzi sobie ze zmianiami pigmentowymi.