skóra podrażniona przy goleniu

Domowe sposoby na podrażnioną skórę twarzy
ZnachorZnachor - specjalista Tipy.pl

Męczą cię ciągłe podrażnienia twarzy np. na skutek poparzeń słonecznych, czy golenia? Dzięki opisanym tutaj domowym sposobom, nie musisz się już martwić tym nieprzyjemnym uczuciem. Przygotowanie specyfików jest proste, a ich składniki są łatwo dostępne. Pamiętaj jednak, żeby upewnić się, czy nie jesteś uczulony na którykolwiek ze składników. W razie wątpliwości skonsultuj się z dermatologiem.
1
Zmieszaj dwie łyżki zimnego mleka i pół szklanki żelu aloesowego. Aloes złagodzi podrażnienia, a mleko nawilży skórę. Myj twarz miksturą codziennie, dopóki zaczerwienienia lub poparzenie nie znikną.
2
Na osuszoną skórę twarzy połóż plasterki ogórka. Przyniosą one uczucie chłodu, pomogą zredukować pieczenie skóry i przyspieszą jej regenerację. Podobne działanie ma wyciąg z rumianku. Jeśli podrażnienia skóry występują nie tylko na twarzy, wrzuć 5 torebek rumianku do wanny z wodą i pozostaw na 20 minut. Kąpiel w wodzie z rumiankiem złagodzi podrażnienia i przyniesie ukojenie.
3
Podrażnioną skórę smaruj olejkiem z witaminą E. Uleczy on podrażnienia i zapobiegnie powstawaniu kolejnych.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

Sandra
29.12.2019
Do suchej skóry najlepiej sprawdzają się kosmetyki z dodatkiem aloesu lub po prostu żel aloesowy. Ja używam i jestem bardzo zadowolona. To dość uniwersalny specyfik, więc sprawdza się też np. na podrażnienia lub oparzenia, warto mieć coś takiego w domu