rozjaśnienie włosów na twarzy

Jak rozjaśnić włosy na twarzy?

LaBambaLaBamba - specjalista Tipy.pl
rozjaśnienie włosów na twarzy
1 z 5
Zarost może być dla kobiet bardzo denerwujący i kłopotliwy. Istnieje jednak wiele sposobów, aby się go pozbyć. Metody trwałego usuwania włosków, jak np. elektroliza, są bardzo kosztowne i czasem mogą wystąpić skutki uboczne. Depilacja woskiem nie jest zalecana, a golenie sprawia, że włoski szybciej odrastają i dodatkowo stają się coraz grubsze. Jeśli więc nie chcesz usuwać owłosienia na twarzy na stałe, możesz spróbować je wybielić. Poniżej znajdziesz wskazówki jak to zrobić.
1
wybielanie włosków na twarzy - krok 1
Zestaw do wybielania.

W sklepach dostępnych jest wiele różnych zestawów do wybielania włosków na twarzy. Zawierają one jednak wiele szkodliwych substancji, które w rezultacie mogą podrażnić wrażliwą skórę. Raz na jakiś czas możesz skorzystać z tego typu wybielaczy, ale pamiętaj, by nie robić tego zbyt często.

2
wybielanie włosków na twarzy - krok 2
Ziemniak.

Skrobia ziemniaczana doskonale nadaje się do zmiany koloru włosów, nawet o jeden ton. Obierz ziemniaka ze skórki i umyj pod bieżącą wodą. Zetrzyj go na tarce. Dodaj kilka kropli soku z cytryny. Powstałą papkę zawiń w gazę i wyciśnij z niej sok. Rozprowadź go na twarzy przy pomocy wacika. Regularnie przemywaj twarz sokiem wyciśniętym z ziemniaka, dzięki temu rozjaśnisz kłopotliwy zarost.

3
wybielanie włosków na twarzy - krok 3
Sok z cytryny.

Sok z cytryny posiada doskonałe właściwości wybielające. Nałóż na włoski znajdujące się na twarzy świeżo wyciśnięty sok z cytryny i usiądź na kilka chwil na słońcu. To wystarczy, by wybielić twój zarost. Sok z cytrusów – zarówno cytryn i pomarańczy – nałożony na włoski z pewnością zadziała jak wybielacz.

4
wybielanie włosków na twarzy - krok 4
Mąka razowa.

Mąka razowa to również wspaniały wybielacz. Odrobinę mąki zmieszaj z sokiem z cytryny. Mieszaninę rozprowadź na całej twarzy. Używaj jej jak normalnego proszku złuszczającego do twarzy i peelingu.

Strona 1 z 5

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (11)

* Pola wymagane

Andrzej
20.04.2015
ciekawe kto zapłacił za te głupoty: rolnicy produkujący ziemniaki czy importerzy cytryn?
na pewno to działa - w jakimś sensie i zakresie, ale żyjemy w XXIw i pisanie że depilacja jest niewskazana a elektroliza szkodliwa to chyba kompletna ignorancja.
dziwi mnie że taki renomowany portal jak interia firmuje takie głupoty. zamiast edukować kobiety borykające się z poważnym dla nich problemem faszeruje się je jakimiś pomysłami rodem ze średniowiecza. gratulacje. co będzie następne? odczynianie uroków czy egzorcyzmy ??
asfafa
20.04.2015
buhaha, moja kolezanka miala ciemny wąs i po takim rozjasnieniu nadal miała bardzo widoczny wąs tylko, że blond., kolor nic nie zmieni, i tak widać włosy!!! najlepiej zrobic laser i spokoj na zawsze (albo na pare lat) a jak nie to pozostaje wosk,. masakra co za durne pomysly.
jurek
20.04.2015
"...usiądź na kilka chwil na słońcu..." rety, kto to pisał?? rada nawet dla kosmonautów nie przydatna, bo z tego co mi wiadomo, nikt blisko słońca nie doleciał, o siedzeniu na nim nie wspominająć.
lola
20.04.2015
Po co usuwać - skoro można hodować i pozwalać innym się poczuć lepiej ... acha te wąsy to takie brwi nad wargą - nie masz "bujnych" brwi bo jesteś stara - zatem i wąs ("wąsik" prawidłowa nazwa) ci się nie odznacza ;D brwi byś nie usunęła, aby nic nie było ;D
jaja
20.04.2015
polskie baby bazarkowe ksiezniczki z wonsem
letnianutka1996
31.07.2013
hej ja słyszałam o czymś takim jak krem czy żel rozjasniający z sally hansen. Ale nie będę polecać bo czytałam opinie że po tym zabiegu niektórym włosy się rozjaśniły do tego stopnia że aż się świeciły i przez to jeszcze bardziej wpadały w oko.najlepszy sposób to kupić plastry z woskiem i raz na zawsze to zakończyć.A z czasem te zabiegi będziecie wykonywały coraz rzadziej uwierzcie.
gwiazdainka
16.07.2013
Hej.. I jak czy ktoś tego próbowała? Działa? i czy nie będzie żadnych podrażnień ?? :) ;d
#18476
29.03.2013
Dla mnie najlepszą metodą na rozjaśnienie wąsika na twarzy jest codzienne przemywanie go wacikiem nasączonym w soku z cytryny.
IceQueen
08.09.2012
Dzięki, napewno rady się przydadzą:). Słyszałam, że można też rozjaśniać wąsik pastą do zębów.
Gweneville
05.09.2012
Na pewno skorzystam z rad! Mam zamiar ukryć wąsik właśnie tymi domowymi sposobami, już zabieram się do roboty : )