ciekawy plakat

Jak zrobić plakat?

BazyliaBazylia - specjalista Tipy.pl
4
Umieść grafikę w widocznym, ale i ciekawym miejscu. Spróbuj pochylić element graficzny lub przesunąć go w lewo, na przykład na jedną trzecią wysokości liczonej od wierzchołka plakatu. Rozważ narysowanie dookoła grafiki czarnej obwódki, która jeszcze bardziej ją uwypukli.
5
Ołówkiem narysuj od linijki cienką linię w miejscu, w którym chcesz umieścić tytuł plakatu. Na przykład, możesz zechcieć przechylić tytuł pod tym samym kątem, co wcześniej grafikę. Gdy narysujesz już linię pomocniczą, delikatnie naszkicuj litery lub użyj w tym celu szablonu.
6
Litery pomaluj kolorem dopełniającym do koloru tła. Napis będzie bardziej wyrazisty, jeśli wokół każdej z liter zrobisz czarną obwódkę. Jeśli tło plakatu jest bardzo ciemne, rozważ wycięcie i naklejenie na plakat liter z jasnego papieru.
7
Znajdź unikalny sposób umieszczenia na plakacie informacji, które przygotowałeś w punkcie 1. Na przykład, na białym plakacie poszczególne informacje mogą mieć różne kolory tęczy. Możesz również umieścić pojedyncze dane w specjalnie wyciętych kształtach (np. balony, serca, dłonie czy cokolwiek innego co pasuje do tematyki plakatu).

Powiązane porady

reklama radiowa, reklamy radiowe, skuteczna reklama radiowa
sprzedaż w internecie
Pisanie artykułu reklamowego

Podobne porady

Komentarze (6)

* Pola wymagane

4create.eu
01.08.2016
Ja na swojej stronie sam robie plakaty czy wizytówki. Więc dla mnie to nie problem
szczypior
17.06.2015
Dobra rada, dzięki :)
Gucio
13.09.2013
Nie rozumiem dlaczego to się tak długo ładuje!!!
goska87s
03.11.2012
całkiem przydatne rzeczy, o których czasami człowiek po prostu nie pomyśli konstruując plakat. Dobrze spisane, dzięki
oczko
06.12.2011
dziękuję
puszek999
22.09.2011
Świetne, dzięki!!!