Rysy

Jak usunąć rysy z telefonu?

grzes_s - specjalista Tipy.pl
Rysy
1 z 6
Twój telefon zaliczył kilka wizyt w miejscach, do których nie powinien trafić? Mroczne zakamarki kieszeni czy torebki, w których monety, zapalniczka, czy o zgrozo, klucze (!) tylko czekają, aby doprowadzić do opłakanego stanu ekran czy obudowę naszego smartfona. Późniejsze pytania w naszej głowie: Jak usunąć rysy z ekranu? Czy da się usunąć rysy z telefonu w domu? Jak pozbyć się zarysowań? Zdecydowanie tak! Dzisiaj przedstawimy wam skuteczny sposób na rysy i nie tylko.
P

Przefiltrowana woda
Miseczka
Łyżka
Proszek do pieczenia
Szmatka

1
Miska
Pasta, dzięki której usuniesz rysy z telefonu?

Na początek przygotuj miskę i łyżkę, to dzięki nim przygotujemy specjalną pastę, która jest sekretnym domowym sposobem na usunięcie rys z telefonu.

Nie zapomnij o dokładnym wytarciu zarówno miski jak i łyżki, aby mieć pewność, że przez przypadek nie sprawimy naszemu telefonowi większej ilości rys przez zabrudzenia, jakie mogą znaleźć się w naczyniu!
2
Proszek do pieczenia
Jak przygotować pastę do czyszczenia telefonu?

Wsyp do miski jedną łyżkę proszku do pieczenia i zalej niewielką ilością niegazowanej wody źródlanej (butelkowanej), ta z kranu może zawierać kamień i inne elementy, które mogą przysporzyć nam nowych rys.

Uważaj na ilość wody!

Kiedy już stworzymy gęstą polerkę z proszku do pieczenia, odstawiamy wszystko na minutę.
3
Polerowanie
Jak usunąć rysy z telefonu pastą?

Niewielką ilość pasty nabieramy na szmatkę i okrężnymi ruchami wcieramy ją w porysowane części naszego telefonu.

W zależności od głębokości rys robimy to raz mocniej, raz delikatniej, tak, aby mieć pewność, że pozbędziemy się ich raz na zawsze.
4
art/2018/30639_lE7kwZ.jpg
Jak skutecznie oczyścić telefon?

Po kilku chwilach domowego usuwania rys z telefonu musimy go delikatnie oczyścić.

Zwilż połowę drugiej szmatki.
Delikatnie usuń pozostałości polerki.
Suchą połową szmatki wysusz telefon i delikatnymi, okrężnymi ruchami wypoleruj go.

Nie używaj do osuszania ręczników papierowych, gdyż mogą one przyczynić się do powstania nowych rys!
5
art/2018/30639_pqBQb1.jpg
Pamiętaj, aby odpowiednio zabezpieczyć telefon

W przypadku, gdy na naszym telefonie pozostaną jeszcze rysy, całą procedurę powtarzamy, uważając na to, ażeby nie uszkodzić np. ekranu.

To tyle! Sposób ten działa na telefony z obudową szklaną lub aluminiową. Spokojnie możemy też go używać w przypadku zarysowań oczka aparatu.

Niestety, głębsze zarysowania wymagają profesjonalnych działań i nie należy wówczas usilnie próbować ich usunąć.
Pamiętajcie, aby po polerowaniu swojego telefonu odpowiednio go zabezpieczyć, gdyż tej metody polerowania nie powinniśmy używać nazbyt często!
Strona 1 z 6

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane