libido u kobiet

Jak zwiększyć libido u kobiet?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
Kobiety często doświadczają problemów z niskim libido. Jest to wywołane przez mnóstwo różnych powodów. Ale w dzisiejszych czasach niskie libido nie musi być stanem przewlekłym. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek jak zwiększyć libido, dzięki którym i ty i twój partner będziecie szczęśliwi.
1
Zmień metodę antykoncepcji.

Wiele hormonalnych metod kontroli urodzeń powoduje spadek libido. Chociaż cały czas nie wiadomo, w jaki sposób środki hormonalne zmniejszają libido, jednakże często ten właśnie skutek uboczny ich działania jest odnotowywany jako ogromny problem. Nowa metoda antykoncepcji powinna przywrócić normalne libido u kobiet już w ciągu jednego miesiąca.

2
Postaraj się trochę schudnąć.

Jeżeli kobieta źle czuje się w swoim własnym ciele rzadko ma ochotę na igraszki w sypialni. W takim wypadku zrzucenie kilku zbędnych kilogramów bardzo szybko zwiększy libido.

3
Zażywaj multiwitaminę.

Osoby na diecie często cierpią z powodu braku witamin A, C, E, b i kwasów omega 3. Brak tych składników w organizmie powoduje nie tylko spadek libido, ale także ogólny brak energii. Gdy zaczniesz regularnie przyjmować multiwitaminę poczujesz wzrost poziomu energii a z czasem także będziesz mieć większą ochotę na seks.

4
Wprowadź zmiany do swojej sypialni.

Kup książkę z nowymi pozycjami lub poszukaj ciekawych innowacji w Internecie. Jeżeli wprowadzisz do sypialni element zabawy, zwiększy się prawdopodobieństwo, że częściej będziesz chciała się kochać, a więc wzrośnie twój popęd seksualny (libido).

5
kobieta w łóżku
Często uprawiaj seks.

Może to wydawać się dziwne, ale i w sypialni działa powiedzenie, że apatyt wzrasta w miarę jedzenia. Im częściej się kochasz tym częściej masz na to ochotę.

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

kudowianka
12.04.2013
szukam preparatu na zwiększenielibido, a znajduje body o proteze penisa. Nie przklinam ale pierdzielcie sie z takimi poradami.
DagaA
27.10.2012
a mi bardzo pomaga taki suplement niby dla mężczyzn ale na mnie działa bardzo dobrze i moje libido jest dużo większe a jestem kobietą, mówie tutaj o loaded guns kupiłam na allegro i jestem mega zadowolona
dariakowanko
25.10.2012
na większę libido skuteczny jest libidizer naprawde pomaga bynajmiej mi pomógł