sylwetka jabłko

Jak dobrać ubrania do sylwetki jabłka?
ProhibicjaProhibicja - specjalista Tipy.pl

Kobiety o sylwetce jabłka mają słabo zarysowaną linię talii. Może się wydawać, że dobranie odpowiednich ubrań do tego typu figury jest trudne. Przeczytaj poniższy artykuł, a przekonasz się, co nosić, żeby ukryć defekty figury i wyglądać bosko!
1
Zanim zaczniemy, upewnij się, że twoja sylwetka naprawdę jest typu jabłko. Oto kilka cech charakterystycznych pań-jabłek: górna część ciała jest zazwyczaj większa, niż dolna, ramiona szerokie, biust duży, obszerne plecy, krągłe biodra, ale zgrabne i szczupłe nogi. U kobiet jabłek nadwaga koncentruje się głównie w środkowych partiach ciała. Brzmi znajomo?
2
Ponieważ dla kobiet o sylwetce jabłka największym problemem jest brzuch, kupno bluzek może być dla nich irytującym doświadczeniem. Najważniejsze, o czym należy pamiętać to akcentowanie zalet, a ukrywanie wad. Innymi słowy, musisz szukać bluzek, które odciągną uwagę od twojego brzucha. Unikaj topów, ponieważ są zbyt obcisłe i podkreślają środkowe partie ciała. Zamiast ciuchów, które są dopasowane do ciała, rozejrzyj się za czymś nieco luźniejszym. Znajdź bluzki i sukienki z podwyższoną talią, które przyciągną uwagę do twojego biustu, a nie brzucha. Na figurze jabłko świetnie wyglądają swetry i bluzki z dekoltem w kształcie litery „V”. Ta sama zasada tyczy się kurtek: na szyi powinny układać się w „V” i mieć guziki tuż pod linią biustu. Szukaj dłuższych bluzek i tunik. Wydłużą i wyszczuplą one twoją sylwetkę.
3
Żeby zrównoważyć proporcje sylwetki, szukaj spodni z szerokimi nogawkami. Unikaj obcisłych dżinsów i „rurek”. W lecie doskonałą opcją będą rybaczki (spodnie trzyćwierciowe), które podkreślą twoje smukłe łydki i kostki. Żeby nie wyglądać na „przypakowaną”, noś spódnice o długości midi (tuż za lub tuż przed kolano). Spódnice z podwyższonym stanem pomogą ukryć zbyt duży brzuszek i wyszczuplą sylwetkę.
4
Żeby strój był kompletny, musisz do niego dobrać odpowiednie buty. Jabłka mają w tym względzie szczęście. W większości przypadków panie-jabłka mają smukłe łydki i kostki, więc każdy but będzie na nich wyglądać dobrze. Buty na koturnie zrównoważą bardziej obfite górne kształty, ale równie dobrze będziesz się prezentować w podkreślających twoje łydki sandałach. Wybierz takie buty, jakie ci się spodobają. Z figurą jabłkiem żaden wybór nie jest zły.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

malwibak
30.12.2014
Do sylwetki jabłka bardzo dobrze będą się prezentowały sukienki i żakiety :) Sukienki odcinane pod biustem, które maskują brzuszek a podkreślają biust i nogi :) wiele takich modeli można znaleźć na Sugarfree!