sylwetka gruszka

Jak dobrać ubrania do sylwetki gruszki?
ProhibicjaProhibicja - specjalista Tipy.pl

Każdy typ sylwetki ma podstawowe zasady, których należy przestrzegać przy doborze ubrań. Chcesz ubrać się tak, by podkreślić swoje wdzięki i zatuszować wady? Na co czekasz! Przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się w czym najlepiej wygląda kobieta-gruszka.
1
Po pierwsze, musisz potwierdzić swoje przypuszczenia. Jeśli: masz szczupłą talię, wąskie ramiona, długą, szczupłą szyję, ale pełniejsze biodra i uda, oznacza to, że masz figurę gruszki. Co zrobić dalej?
2
Najważniejsze przy doborze ubrań jest zachowanie równowagi między górną i dolną partią ciała. Należy odwrócić uwagę od twoich bioder i ud, koncentrując ją na szczupłej górnej części całej sylwetki. Największym sprzymierzeńcem w osiągnięciu tego celu są dodatki. Szukaj bluzek z ciekawie wykończonymi dekoltami, najlepiej w kształcie litery „V” lub owalnymi. Takie dekolty wizualnie poszerzą ramiona i zrównoważą całą sylwetkę. Bardzo ważne jest podkreślenie twojej ślicznej talii. Nie chowaj się w szerokich bluzkach i topach, zwłaszcza takich dla puszystych pań. Szukaj bluzek, które podkreślą twoją talię (np. przy pomocy paska), ale nie kupuj niczego, co jest zbyt obcisłe.
3
Twoim najlepszym przyjacielem powinny się stać dodatki. Poszukaj topów i kurtek z bufiastymi, lekko podwijanymi do góry rękawami. Optycznie poszerzą one twoje ramiona. Idealnie będziesz wyglądać w trzyćwierciowych lub plisowanych rękawach. Nie zapominaj o dodatkach. Podkreśl talię odpowiednim paskiem, noś modną biżuterię. Pamiętaj, żeby nie przesadzić z dodatkami. Do bluzeczki z dekoltem w serek wystarczy naszyjnik lub duże kolczyki.
4
Jak powiedziano wcześniej, należy odjąć nieco objętości od twoich ud i bioder. Unikaj obcisłych spodni i spódnic. Bluzki i swetry kupuj w jasnych, wesołych kolorach, a neutralne, subtelne kolory zachowaj na dolne partie ciała. Zwężane w kostkach spodnie dodadzą twoim biodrom objętości, szukaj więc takich, które mają lekko rozszerzone nogawki (dzwony). Szukaj spódnic, które nie opinają kłopotliwych partii ciała. Rozkloszowane (w kształcie litery ”A”) spódnice i sukienki ładnie się układają i wyszczuplają biodra. Lekkie materiały, które swobodnie układają się wokół bioder są znacznie lepsze, niż sztywne tkaniny.
5
Na koniec, rozejrzyj się za odpowiednimi butami. Dla pań-gruszek najlepsze będą szpilki. Kilka dodatkowych centymetrów wyszczupli twoją sylwetkę. Wybór jest ogromny, zwłaszcza gdy ubierzesz klasyczne czarne spodnie lub zwiewną spódnicę.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (3)

* Pola wymagane

canditti
20.09.2012
Ja mam typ gruszka i wiele z rad dla gruszki mi sie nie sprawdza. Problem w tym, że każdy myśli, że gruszka ma nadwagę i proponują jakieś dziwne fasony. Ja uwielbiam spódniczki w ołówek i jest mi w nich bardzo dobrze.
aaa
26.04.2012
tez mam ten problem mam 180 i sylwetka gruszki...
carol
14.09.2010
co jeśli gruszka ma 180cm wzrostu? wtedy nawet szpilki jej nie pomogą;(