kurzajki

Jak pozbyć się kurzajek?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
kurzajki
1 z 9
Istnieje kilka sposobów na pozbycie się kurzajek. Do metod konwencjonalnych należy wypalanie, wymrażanie lub usunięcie ich za pomocą lasera. Jednakże, jeśli z jakiegoś powodu nie chcemy iść do dermatologa możemy skorzystać z alternatywnych, domowych sposobów na kurzajki.
1
sposoby na kurzajki -krok 1
Taśma tekstylna.

Na kurzajkę należy nakleić taśmę i nie ruszać jej przez 10 dni. Po 10 dniach usuwamy taśmę i złuszczamy kurzajkę pumeksem. Po jej złuszczeniu naklejamy ponownie taśmę i powtarzamy cały proces. Zwykle leczenie trwa około 3-6 tygodni. Uzasadnieniem tego zabiegu jest fakt, że kurzajki zabija brak tlenu i światła.

2
sposoby na kurzajki -krok 2
Lakier do paznokci

Zamiast naklejania taśmy możesz smarować kurzajkę kilka razy dziennie bezbarwnym lakierem do paznokci - gruba warstwa lakieru pozbawi kurzajkę tlenu przez co w końcu "wypadnie".

3
sposoby na kurzajki -krok 3
Ocet jabłkowy

Innym domowym sposobem na kurzajki jest ocet jabłkowy. Należy umyć dokładnie skórę pokrytą kurzajkami za pomocą mydła i wody. Następnie bierzemy wacik, nasączamy go octem jabłkowym i przykładamy do kurzajki. Całość bandażujemy i pozostawiamy na noc. Powtarzamy ten proces każdego dnia. Leczenie trwa około 4-6 tygodni.

4
sposoby na kurzajki -krok 4
Olejek z drzewa herbacianego / olejek cytrynowy

Dobrym lekarstwem na kurzajki jest również olejek z drzewa herbacianego lub olejek cytrynowy (do kupienia tutaj). W olejku należy pomoczyć wacik i przyłożyć bezpośrednio na kurzajkę. Zabieg ten powtarzać należy 2 razy dziennie. Czas leczenia to około 2-3 tygodnie.

5
sposoby na kurzajki -krok 5
Skórka cytryny

Jeśli nie masz olejku cytrynowego możesz wykorzystać zwykłą cytrynę. Plasterek skórki cytryny mocz w occie przez 24h. Następnie przyłóż skórkę żółtą stroną do kurzajki i zabandażuj. Skórka musi dokładnie przylegać do kurzajki. Zabieg powtarzaj codziennie aż do "wypadnięcia" kurzajek. Może to potrwać około tygodnia.

6
sposoby na kurzajki -krok 6
Mlecz polny

Mlecz polny jest również znanym remedium na kurzajki a dokładniej jego mleczko. Łodyżkę należy podciąć, tak, aż zacznie wypływać z niej mleczko i smarować kurzajkę kilka razy dziennie. Leczenie trwa około tygodnia.

7
sposoby na kurzajki -krok 7
Ziemniaki

Znanym sposobem na kurzajki jest również sok ze świeżych ziemniaków. Plasterek ziemniaka przykładamy do kurzajki, bandażujemy i zostawiamy na noc. Zabieg powtarzamy aż do odpadnięcia kurzajki.

8
sposoby na kurzajki -krok 8
Witamina E

Inną efektywną metodą leczenia kurzajek w domu jest witamina E. Kapsułkę należy przełamać i natrzeć nią kurzajki. Następnie zakładamy bandaż. Zabieg wykonujemy 3 razy dziennie przez okres ok 2-3 tygodnie, aż do całkowitego zniknięcia kurzajek.

?

Wskazówki
* Jak kurzajki zrobią się w środku czarne to oznacza, że zaczynają umierać i niedługo "odpadną".
* Czosnek również może wyleczyć kurzajki jednak może również poparzyć skórę znajdującą się w ich bezpośrednim sąsiedztwie.

Strona 1 z 9

Powiązane porady

Jak zwalczyć rozstępy?
Maseczka oczyszczająca domowej roboty
opalenizna na dłużej

Podobne porady

Komentarze (42)

* Pola wymagane

maciek
10.10.2017
Mlecz - potwierdzam. Pamietam ze smarowalem tym kurzajke na kolanie, kiedy bylem maly. Pomoglo.
Tomek
13.09.2017
Ponad ośmioletnią kurzajkę pozbyłem się za pomocą octu winnego/ jablkowego. Działa!
Dana
01.03.2017
Mojej wnusi pojawiła się kurzajka na wewnętrznej stronie przedramienia nieco powyżej dłoni. Lekarz oczywiście dał płyn ale zasugerował że podobne działanie ma taśma izolacyjna. Zastosowałyśmy to dziś w nocy i jestem zdumiona bo po zerwaniu taśmy cała mała jeszcze kurzajka została na taśmie. Na rączce posostał jedynie mały ślad z minimalną dziureczką . moja wnusia stwierdziła tylko. Magik polecam napewno jesli są to początki
wiesieksm
30.08.2016
Jakieś skomplikowane metody podajecie, a sprawa jest całkiem prosta ze skutkiem natychmiastowym niemalże.
Tak w ogóle ja nie palę, już, ale w tym wypadku zapalam papierosa i trzymam go tak, żeby dym omiatał kurzajkę. Jak będziecie trzymać pionowo, lekko skośnie, powinien się palić sam i dymić, ale czasem trzeba pomóc i pociągnąć, żeby nie zgasł (bez zaciągania się, dym ma omiatać kurzajkę, a nie gardło). Potem przydałoby się powtórzyć ze dwa razy. Na drugi dzień, a w zasadzie już po pierwszym papierosie kurzajka powinna się kurczyć i zwijać. Trzeciego, a nieraz drugiego dnia, nie powinno być śladu po kurzajce i nie wracały mi już potem. Powodzenia!
E
05.08.2016
Nieprawdopodobne ale prawdziwe!!!! Po całej serii kosmetyków i innych na kurzajki pomogła skórka z cytryny namoczonej w occie!!!!!!
Alicja
01.08.2016
Potwierdzam SKÓRKA Z CYTRYNY I OCET JABŁKOWY - sprawdziło się u mojej córki. Miała kilkanaście małych kurzajek plus dwie bardzo duże (uniemożliwiały chodzenie). kompresy przez 4 dni rano i wieczorem zlikwidowały problem. Minął rok czasu i kurzajki nie ma
glamgirl
14.07.2016
od ładnych paru lat walczyłam z kurzajkami, maści przepisywane przez dermatologów, specyfiki kupowane w aptekach, żadna kuracja nie pozwalała na dłużej cieszyć się gładkimi dłońmi, aż do momentu, gdy przypadkowo natrafiłam na komentarz dziewczyny zmagającej się z "moim" problemem. Wybawieniem okazała się SKÓRKA Z CYTRYNY I OCET, wystarczy do pojemniczka wlać troszkę octu, dodać niewielki kawałek skórki z cytryny i pozostawić do nasiąknięcia przez ok 12h wieczorem skórkę przyłożyć do kurzajki i zakleić plasterkiem, rano należy z ściągnąć plasterek dla odpoczęcia skóry, wieczorem jeszcze raz powtórzyć zabieg, a po paru dniach kurzajka powinna sama zniknąć, od zakończonej kuracji nigdy już się nie pojawiła żadna kurzajka
Reżim
20.06.2016
A co zrobić z taką na plecach?na wosokośco zapięcia biustonosZa?Może ktoś taką w jakiś sposób usunął?proszę o radę...i z góry dziękuję
gosia
15.02.2016
Mój sprawdzony sposób jest dość nietypowy ale działa szybko. Potrzebna jest krew z miesiączki. Wacik z taką krwią nakladasz na brodawkę i przyklejasz na cały dzień i tak przez 3 -4dni. Krew wnika w nią i po kilku dniach tworzy się strupek który się goi i odpada jak od zwyklej rany. I po sprawie. Moja babcia leczyla tak wymiana krów. A ja jak byłam nastolatką miałam kurzajki na palcach ręki po powrocie z kolonii. I tak się ich pozbyłem . Było to 20 parę lat temu. Do dziś spokój. Teraz lecze synka. Oczywiście niewtajemniczam go w szczegóły.
Ana
18.01.2016
Ja kurzajki leczyłam dużo razy i bardzo skutecznymi sposobami.
1) Namocz kurzajke, na skórę ( kurzajke ) połóż kostkę lodu która stała max. 10 min na wieszku. Trzymaj przy skórze przez 20-40 sec I pielęgnuj miejsce ściśle.

2) Do kubeczka wlej 0.5 łyżeczki octu białego, 1 łyżeczkę soku z cytryny, 1 łyżeczkę lodowatej wody ( najlepiej rozpuszczony ale zimny lód) 0.25 (1/4) łyżeczki spirytusu lub wódki i jeśli zbyt silne to dodaj wiejcej wody lub mniej alkoholu. Posmaruj kurzajke ta miksturę i pielęgnuj miejsce.

3) Posmaruj miejsce pastą do zębów ( tania byle jaka, obojętnie jaka aby miał fluore) i po 10 min opócz wodą wyparowana.

4) Wymieszaj 1 łyżeczkę wody z 1 łyżeczka spirytusu salicywanego i nałóż na kurzajke. Zostaw na noc. Rano zmyj .

MAM NADZIEJE ZE POMOGŁAM.
POŁOŻNA ANA STANISZEWKA (24.1) . SZPITAL GINEKOLOGICZNY W KRAKOWIE