fryzurka w stylu

Jak być wyższą dzięki odpowiedniej fryzurze?
JoasiaJoasia - specjalista Tipy.pl

Wiele z nas, dziewczyn z kompleksem niższości, stara się zrobić wszystko, by być choć odrobinę wyższą. Zmieniamy ubrania, buty, robimy, co tylko się da. Ale czy kiedyś zastanawiałyście się nad zmianą fryzury? Tak! Niektóre fryzury mogą dodać wam upragnionych kilku centymetrów.
1
fryzura bob
Włosy krótkie. Nie mam tu na myśli drastycznego obcinania włosów. Chodzi mi raczej o fryzury w stylu „bob”. Odsłonięcie karku sprawi, że twoja szyja będzie wyglądać na dłuższą, a ty wizualnie zyskasz parę centymetrów wzrostu. Proste, prawda?
2
fryzura z pazurkami
Pazurki. Odpowiednio wytapirowane włosy i fryzurki z pazurkami również sprawią, że będziesz wydawać się wyższa. Musisz być jednak ostrożna i dobrać fryzurę odpowiednią do kształtu twojej twarzy. Przecież niewiele z nas jest jednocześnie niskich i szczupłych, nie? Niska często równa się „puszysta”. Jeśli jednak zyskamy te kilka centymetrów nasze proporcje rozłożą się odpowiednio!
3
fryzura a'la Victoria
Victoria B. Doskonale sprawdzą się fryzury, które są dłuższe z przodu, a puszyste na czubku głowy. Dla wszystkich dziewczyn, które nie chcą ścinać włosów, polecam fryzurę Victorii Beckham. Jest to fryzurka w stylu „bob”, ale nadaje się również dla dłuższych włosów.
4
upięcie
Upięcia i koki. Wszystko, co sprawi, że odsłonisz kark, doda ci kilka centymetrów wzrostu. Jeśli masz długie włosy, upinaj je u góry, np. w różnego rodzaju koki. Możesz je również związać w kucyk. Wszystko, naprawdę wszystko, co odsłoni twoją szyję, nada się idealnie.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Mlodociana
30.08.2010
Ja jestem jednak fanką długich włosów. Myślę że buty na obcasach są najlepszą metodą na dodanie kilku centymetrów, no i nogi w nich świetnie wyglądają.
nEska176
19.08.2010
Parę cetymetrów może dodać nam także ułożenie włosków w taki sposób , że grywkę upinamy wysoko do tyłu.Wiele gwiazd właśnie w taki sposób dodaje sobie parę centymetrów i szczerze mówiać całkiem ładnie to wygłąda.Pozdrawiam ;).