Tutaj jesteś: Moda i Uroda > Uroda i Makijaż > Makijaż oczu > Jak używać zalotki?
Jak używać zalotki?

Jak używać zalotki?

Stopień trudności: łatwe
, specjalista Tipy.pl
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
Zalotka sprawi, że rzęsy będą wydawać się grubsze i dłuższe. Musisz się jednak nauczyć, jak prawidłowo jej używać. Niewłaściwe użycie zalotki może spowodować, że rzęsy będą nieatrakcyjne i połamane.
1
Rzęsy należy podkręcać przed nałożeniem na nie maskary. Maskara zawiera wosk, który może przykleić się do zalotki i sprawić, że rzęsy zamiast na powiekach, zostaną na zalotce. Zatem najpierw użyj zalotki, a dopiero później pomaluj rzęsy tuszem.
2
Najlepszy efekt uzyskasz gdy zalotkę podgrzejesz najpierw strumieniem ciepłego powietrza suszarki.
3
Zalotkę chwyć kciukiem i środkowym palcem. Da ci to lepszą kontrolę nad nią, niż gdybyś trzymała ją palcem wskazującym.
4
Oprzyj dłoń i zalotkę na policzku. Ręka musi być stabilna, ponieważ każde drżenie może sprawić, że rzęsy zagną się lub połamią.
5
Chwyć zalotką tylko górne rzęsy. Rzęsy dolne są w sposób naturalny zakręcone ku dołowi, więc nie ma potrzeby poprawiania ich zalotką.
6
Mocno ściśnij rzęsy zalotką i poczekaj około 10 sekund. Rozluźnij uścisk. Delikatnie przemieść zalotkę nieco powyżej nasady rzęs i zaciśnij ponownie. Za każdym razem zaciskaj i rozluźniaj zalotkę coraz dalej od nasady rzęs. W ten sposób rzęsy będą delikatnie, naturalnie podkręcone. Jeśli jednorazowo zaciśniesz zalotkę na rzęsach na około 30 sekund, sprawisz, że rzęsy będą bardzo wygięte i nienaturalne.
7
Pamiętaj, że rzęsy należy podkręcać siedząc lub stojąc nieruchomo, nigdy np. jadąc w samochodzie! Każdy gwałtowny ruch może sprawić, że wyrwiesz lub połamiesz rzęsy.
Jak przyspieszyć wzrost rzęs?
Jak malować rzęsy aby były długie?
Jak ukryć zmarszczki za pomocą makijażu?
Jak malować małe oczy?
Przeczytaj teraz: Jak podkręcić rzęsy ?
 3.9/5 (9 ocen)
Oceń 
Udostępnij
  • Komentarze Tipy.pl (0)

Są wśród nas kobiety, które mają wrażliwą skórę na niektóre kosmetyki, a raczej ich składniki, które często powodują...
Jak zrobić tusz do rzęs w domowym zaciszu?
Są wśród nas kobiety, które mają wrażliwą skórę...
E-mail

Hasło

  Zapamiętaj mnie
Możesz zalogować się
używając konta Facebook

lub
Zarejestruj się za darmo   
E-mail

Hasło

Powtórz hasło

Możesz zarejestrować się
używając konta Facebook

lub
Usługę świadczy

Siedziba

Kraków
Os. Teatralne 9A
31-946 Kraków

Krajowy Rejestr Sądowy

Sąd Rejonowy w Krakowie

Kontakt

Tel: +48 12 646 28 12
Fax: + 48 12 646 27 10

pasożyt