Seks hiszpański: Pozycje i warianty

Anna - specjalista Tipy.pl
Można eksperymentować /123RF/PICSEL
1 z 4
Nic tak nie odświeża i nie rozgrzewa związku, jak poszukiwanie nowych źródeł fascynacji i podniecenia. Jeśli nie boisz się eksperymentować z partnerem i jesteś spragniony odrobiny szaleństwa, postaw na seks hiszpański. Erotyczne igraszki z pewnością rozpalą relację i wzbogacą partnerów o nowe doznania.
1
Seks powinien dawać rozkosz /123RF/PICSEL
Na czym polega seks hiszpański?

Seks hiszpański nie bez powodu nazywany jest bardzo często stosunkiem międzypiersiowym. Partner umieszcza penisa pomiędzy piersiami partnerki i pociera nim o nie, poruszając się w górę i w dół. Kobieta z kolei lekko ściska piersi, aby zmniejszyć odległość pomiędzy nimi i tym samym zwiększyć ucisk na członka partnera. Taka niebanalna forma miłości z pewności dostarczy kochankom rozkoszy i wniesie do związku powiew świeżości, ale pod warunkiem, że będzie zaakceptowana przez obydwie strony. Warto odpowiednio wcześnie ustalić przebieg stosunku, a przede wszystkim jego finał - zwłaszcza, jeśli seks hiszpański jest dla pary nowością.

2
Ustalcie reguły gry /123RF/PICSEL
Warianty pozycji "na Hiszpana"

Zastanawiasz się, jaką pozycję wybrać, aby było wam wygodnie podczas seksu hiszpańskiego? Warto postawić na klasyczne rozwiązanie. Zakłada ono, że kobieta kładzie się na plecach, a partner pochyla się nad nią lub klęka nad nią okrakiem. Następnie umieszcza penisa pomiędzy piersiami partnerki i wykonuje rytmiczne ruchy. Mimo że przyjmując tę pozycję kobieta staję się stroną bierną, może czerpać satysfakcję seksualną. Wiele zależy od partnera, który powinien stymulować rozkosz, pieszcząc sutki partnerki, gładząc jej kark, brzuch czy szyję i wszystkie inne strefy erogenne oraz wzbudzać pożądanie, szepcząc jej do ucha czułe słowa. Kobieta może z kolei - choć wcale nie musi - pieścić penisa swoimi ustami. Oczywiście, pod warunkiem, że ta forma zbliżenia jej odpowiada, a dominacja, która się w niej pojawia, działa na nią podniecająco.

Inny wariant

Seks hiszpański dopuszcza również wariant, w którym mężczyzna siedzi np. na krześle, a kobieta stoi nad nim i lekko się pochyla lub siedzi okrakiem na jego kolanach. Mężczyzna musi umieścić swój członek pomiędzy piersiami partnerki i wykonywać nim rytmiczne ruchy. Para podczas tej pozycji może się całować, a mężczyzna czule pieścić ciało swojej partnerki, stymulując łechtaczkę, krocze i inne wrażliwe strefy.
3
Wielkość piersi nie ma znaczenia /123RF/PICSEL
Czy wielkość piersi ma znaczenie?

Obfitszy biust, oczywiście, może ułatwiać mężczyźnie ruchy wykonywane penisem, ale - wbrew pozorom - wielkość piersi nie odgrywa w przypadku seksu hiszpańskiego większej roli i rozkosz z tej formy współżycia mogą czerpać wszystkie pary. Warto postawić na trening. Aby ułatwić sobie ułożenie w tej pozycji, wystarczy popróbować z różnymi wariantami, a także mocniej ściskać piersi rękami.

Czy warto wprowadzić seks hiszpański?

Seks hiszpański otwiera przed parą nowe erotyczne możliwości i pozwala na eksperymenty. Zdecydowanie najsilniej podnieca mężczyzn. Już samo pocieranie penisem o kobiecie piersi działa na nich niezwykle pobudzająco, nie wspominając o tym, że pozycja pozwala im na dominację nad partnerkami i dopuszcza dodatkowe, szczególnie dla nich fascynujące, przyjemności w postaci oralnego pieszczenia członka. O erotycznej satysfakcji pań z pozycji na Hiszpana, decydują głównie panowie, którzy nie mogą być bierni i nastawieni wyłącznie na odczuwanie własnej przyjemności.
Strona 1 z 4

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane