bo to zła kobieta była...

Jak uspokoić kobietę?
MarcinKMarcinK - specjalista Tipy.pl

Każdy z nas, żonaty lub nie, musiał kiedyś przez to przejść. Kobieta jest wściekła. Może znasz tego powód, a może pozostaje on dla ciebie tajemnicą. Jakkolwiek by na to nie patrzeć, musisz to przetrzymać. Oto kilka rad, które pomogą ci dotrwać do pomyślnego finału.
1
Zrozum, że emocje twojej partnerki często się zmieniają. Może być wściekła teraz, ale za jakiś czas złość minie. W większości przypadków potrzebuje się tylko na kimś wyżyć. A że ty jesteś pod ręką.... no cóż.
2
Nie staraj się szukać racjonalnego wytłumaczenia całej sytuacji i oferować logiczne rozwiązanie. To wkurzy ją jeszcze bardziej! Twoja kobieta musi uwolnić swoje emocje. Nie oczekuje od ciebie, że w czymś jej w tej chwili pomożesz.
3
Jeśli zrobiłeś coś złego, przyznaj się. Jeśli nic nie zrobiłeś, też się przyznaj. Cały incydent znacznie się skróci, jeśli to ty zawiniłeś. Jeśli jesteś niewinny, ona dojdzie do tego... ale dopiero, kiedy się uspokoi. Oszczędź sobie cierpienia i nie próbuj się bronić.
4
Bądź tym mądrzejszym. Nie awanturuj się, nie budź sąsiadów. Ona uspokoi się znacznie szybciej, jeśli ty zachowasz spokój. Najlepiej prawie w ogóle się nie odzywaj. Daj jej się wykrzyczeć.
5
Gdy kobieta już trochę ochłonie, przypomnij jej jak bardzo ją kochasz. To może być najtrudniejszy krok, zwłaszcza po serii mało sympatycznych słów na twój temat. Twoja partnerka znacznie łatwiej przystanie na twój punkt widzenia, jeśli uświadomisz jej, że troszczysz się o nią nawet, gdy ciska w ciebie gromami.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

Janush
11.09.2019
Typowy profeministyczny bełkot w lewoskrętnych czasach supremacji kobiet. Nie odzywaj się, nie broń się, przyznaj się do tego, czego nie zrobiłeś, najlepiej to daj po sobie chodzić butami. Jestem egalitarystą, ale uważam, i widać to wyraźnie, iż emancypacja kobiet doprowadziła nas do katastrofy
oBy
18.09.2014
Najlepiej iść na piwo...i wrócić za trzy dni...czasem pomaga powrót po pół roku... albo zmiana na mniej awanturujący się model - sprawdzałem, to działa... :)
grazyna2
11.04.2013
Kobieta jest skomplikowana??? Nie , to mężczyźni komplikują życie ..Uważam, że to dobra porada. Sądzę jednak, iż czasem wystarczy magiczne słowo: przepraszam. Ustąpienie i przeproszenie, a potem wspólny wypad na zakupy- w moim przypadku to działa!!!
grom
28.10.2010
Co jeżeli kobieta źle mnie zrozumiała i odebrała żart, która miał przełąmać lody jako obrazę? Jak mogę to naprawić?