serena van der woodsen, gossip girl, plotkara

Wyglądać jak...Serena van der Woodsen
gossipgirlgossipgirl - specjalista Tipy.pl

Artykuł skierowany dla wielbicielek serii książek "Plotkara" oraz serialu o takim samym tytule. Jako, że pierwowzorem postaci Sereny jest wersja książkowa, na książce będę się opierać. Wyglądać jak Serena van der Woodsen może każdy, kto tylko zechce zastosować się do wskazówek. Oczywiście podstawowe cechy wspólne z bohaterką "Plotkary" są niezbędne, bo niestety niektórych rzeczy zmienić nie można, ale warto je zaakceptować.
P

* cierpliwości
* zapału
* czasu

1
Wzrost. Serena van der Woodsen jest wysoka. Jej wzrost to 5'7 czyli około 175 cm. Dziewczyny wysokie mają tutaj wiele szczęścia, a niższe mogą do woli korzystać z butów na obcasie.
2
Figura. Serena jest postacią fikcyjną, mocno wyidealizowaną. Ma szczupłe, wręcz śmiesznie długie, wysportowane nogi, idealne kolana (?), smukłą talię, wąskie biodra, zgrabną pupę, smukłe, idealnie wyrzeźbione ramiona, smukłe palce i ani grama zbędnego tłuszczu.

Oczywiście nie znaczy to, że trzeba katować się dietami, aby osiągnąć taką figurę, ponieważ jest to nierealne. Jeśli któraś z Was otrzymała w prezencie od natury idealne ciało, to jest szczęściarą, jeśli nie, wystarczy odżywiać się zdrowo, mieć dużo ruchu, ćwiczyć w ilościach rozsądnych. Ale przede wszystkim ubierać się tak, by podkreślić atuty.
3
Cera. Serena ma idealną, jasną cerę. Gładką i pozbawioną niedoskonałości. Na nosie nieliczne piegi. Na jej policzkach często pojawiają się rumieńce. Opala się na kolor złotobrązowy.

Ważne, aby nie niszczyć skóry wylegiwaniem się na solarium, bo to poprawia cerę tylko na krótką metę. Konieczne jest, aby bardzo dbać o cerę, szczególnie tę z problemami, stosując odpowiednie żele do mycia, toniki, czy kremy.
4
Włosy. Są chyba największym atutem Sereny i jedną z jej cech rozpoznawczych. Są koloru bladego złota, czyli jasnozłociste, o chłodnym, popielatym odcieniu. Włosy Sereny są bardzo długie, gęste, lśniące i proste. Bez określonej fryzury, po prostu długie. Są obiektem zazdrości, ponieważ Serena ich nie farbuje, ani nie przycina.

Aby mieć taaaaakie włosy, potrzeba cierpliwości, ponieważ zapuszczanie ich jest powolnym procesem. Jeśli nie masz takiego koloru, nie jest to problem. U fryzjera uzyskasz go bez problemu, ważne tylko, żeby nie nabrały żółtego odcienia, ponieważ nie wygląda to naturalnie ani estetycznie.
5
Oczy. Serena ma niesamowite oczy. Duże, granatowe oczy. Gdy się śmieje, śmieją się wraz z nią, w kącikach pojawiają się urocze, malutkie zmarszczki. Oczy otoczone są długimi, ciemnymi rzęsami.

Jeśli masz niebieskie oczy, to świetnie, jeśli nie, do wyboru jest wiele soczewek koloryzujących, w niskiej cenie.
6
Brwi. Serena van der Woodsen ma złociste, idealnie wyregulowane brwi. Często je unosi podczas rozmowy, lub gdy się zamyśli.

Porada: kosmetyczka na pewno doradzi jak je wyregulować, by uzyskały idealny kształt i podkreślały rysy twarzy.
7
Usta. Niezbyt pełne, niezbyt cienkie. Zawsze jakby lekko uśmiechnięte i rozchylone, zachęcające do pocałunku. Tak opisane są usta Sereny w książce. Serena bardzo lubi błyszczyki, szczególnie te o smaku wanilii, arbuza, brzoskwini.

Maluj swoje usta owocowymi błyszczykami powiększającymi usta, a będą idealne i smakowite. A co najważniejsze, dużo się śmiej!
8
Nos. Serena ma idealny, prosty nos, obsypany piegami. Często go marszczy.

Natury tak szybko się nie poprawi. Kształt nosa jest dziedziczony po przodkach. Można go poprawić chirurgicznie, albo polubić takim jaki jest!
9
Zęby. Panna van der Woodsen ma proste, śnieżnobiałe zęby.

Jeśli nie masz idealnych, warto zgłosić się do ortodonty, chociażby po to, by móc śmiać się 'pełną gębą' ; )
10
Makijaż. Serena rzadko kiedy się maluje. Czasami tylko podkręca rzęsy i maluje je tuszem. Częściej maluje usta.

Wymagany jest niewidoczny makijaż, jedynie podkreślający atuty i tuszujący niedoskonałości.
?

Wskazówki
* W późniejszym artykule zamieszczę styl ubierania Sereny van der Woodsen.

!

Uwaga!
* Nie zmieniaj się na siłę. Jeśli daleko Ci do wyglądu Sereny, polub siebie, a polubią Cię inni.

Strona 1 z 3

Komentarze (2)

* Pola wymagane

mimi
06.01.2012
a może coś o ciuchach?!
Cindy
26.04.2011
Fajne porady :) Możesz napisać też coś o pozostałych bohaterkach? Szczególnie zależy mi na Blair.