francuski pocałunek z języczkiem

Jak się całować z języczkiem?

MiloscMilosc - specjalista Tipy.pl
francuski pocałunek z języczkiem
1 z 14
Zapewne widziałeś już niejeden pocałunek na ekranie kinowym lub czasem nawet na ulicy. Francuski pocałunek jest ponadczasowym i bardzo romantycznym gestem okazywania uczucia. Niezależnie czy mieszkasz we Francji, w Polsce, czy w jakimkolwiek innym kraju, możesz nauczyć się całować tak jak robią to Francuzi, bez żenującego faux pas. Poniżej znajdziesz kilka wskazówek, które pomogą ci się dobrze przygotować do pierwszego pocałunku z języczkiem.
1
nauka całowania - krok 1
Zwilż usta.

Suche usta nie współgrają ze sobą podczas pocałunku. Aby nawilżyć usta, wystarczy lekkie muśnięcie ich językiem. Najlepiej jednak stale używać balsamu do ust - przecież nigdy nie wiesz, kiedy ktoś zapragnie cię pocałować.

2
nauka całowania - krok 2
Nachyl lekko głowę.

Jeżeli oboje będziecie trzymali głowę prosto, nos będzie ogromną przeszkodą, która uniemożliwi wam głęboki i płynny pocałunek. Aby tego uniknąć, wystarczy odrobinkę przechylić głowę na bok. Ale pamiętaj, nie możecie oboje przechylić głowy w tę samą stronę! Badania wykazały, że zdecydowana większość ludzi w czasie pocałunku przechyla głowę w prawo.

3
nauka całowania - krok 3
Zamknij oczy.

Podczas zbliżania się do pocałunku patrz w oczy swojego partnera, ale gdy już dojdzie do pocałunku, zamknij oczy. Gdy twoje oczy są zamknięte, lepiej działa zmysł dotyku, dzięki czemu pocałunek staje się jeszcze większą przyjemnością. Są jednak ludzie, którzy czerpią przyjemność z możliwości patrzenia na swojego partnera podczas całowania się - jeżeli jesteś jedną z nich, możesz oczywiście nie zamykać oczu - to zależy tylko od twoich upodobań.

4
nauka całowania - krok 4
Zacznij od łagodnych i miękkich pocałunków z zamkniętymi ustami.

Francuski pocałunek wymaga otwarcia ust, ale nie pchaj się do całowania z otwartą buzią jakbyś zabierał się do jedzenia. Zamiast tego zacznij od łagodnych pocałunków z zamkniętymi ustami, a potem stopniowo i delikatnie je otwieraj. Gdybyś uczył się języka francuskiego, prawdopodobnie zacząłbyś od nauczenia się podstawowych słówek i gramatyki, a nie od razu brał się do pisania poezji. Francuski pocałunek jest właśnie poezją wśród pocałunków. Zanim nauczysz się poezji, musisz pojąć podstawy, czyli delikatne pocałunki przy zamkniętych ustach. Nawet gdy już nauczysz się pocałunków z języczkiem, zdecydowanie bardziej romantycznie będzie, gdy zaczniesz od pocałunku z zamkniętymi ustami.

5
nauka całowania - krok 5
Wspólnie zdecydujcie się na francuski pocałunek.

Taki pocałunek powinien być wynikiem wspólnej decyzji. Musisz mieć zgodę drugiej osoby na całowanie się z języczkiem. Podczas gdy wymieniacie pocałunki z zamkniętymi ustami, pytanie typu "jest wspaniale, ale czy mogę czy mogę wsunąć język w twoje usta?" może zupełnie zepsuć nastrój. Otwórz usta delikatnie i całuj drugą osobę trochę mocniej, tak by jedna twoja warga znajdowała się pomiędzy jej wargami, a jej warga pomiędzy twoimi. Podczas pocałunków bardzo delikatnie przejdź językiem po wargach partnera, dzięki temu sytuacja będzie jasna. Jeżeli język partnera nie zareaguje na twoją zachętę, powinien to być dla ciebie znak, że musicie odłożyć pierwszy pocałunek z języczkiem na kiedy indziej, gdy oboje będziecie na to gotowi.

6
nauka całowania - krok 6
Zgłębiaj pocałunek językiem.

Jeżeli zarówno tobie, jak i twojemu partnerowi odpowiada pocałunek przy otwartych ustach, powoli staraj się odrobinę mocniej otworzyć usta i bardzo delikatnie wsuń język do buzi partnera. Język jest bardzo unerwiony, dlatego dotykanie języka partnera swoim językiem będzie bardzo przyjemne i stymulujące dla was obojga. Nie należy jednak wpychać języka zbyt daleko, ponieważ może to być odpychające dla partnera. Zamiast tego delikatnie muskajcie się językami, aby stale pozostawały w kontakcie ze sobą. Chłopak powinien zaczynać francuski pocałunek bardzo delikatnie, jeżeli dziewczyna będzie miała ochotę na coś więcej, na pewno da mu wskazówkę.

7
nauka całowania - krok 7
Powoli.

Francuskie pocałunki są zwykle bardzo przyjemne, ale jeżeli chcesz je dogłębnie odczuwać, nie możesz się spieszyć. Dajcie sobie czas, by dokładnie zbadać językiem wnętrze ust partnera.

8
nauka całowania - krok 8
Oddychaj.

Jeżeli pocałunek trwa długo, łatwo zapomnieć o oddychaniu. Jeżeli staniesz się siny z powodu braku tlenu, na pewno nie będzie romantycznie. Podczas pocałunku najlepiej delikatnie oddychać przez nos. Gdy ty i twój partner dojdziecie do pewnej wprawy w całowaniu się z języczkiem, możecie spróbować oddychać przez usta, mała wymiana oddechów może być bardzo romantyczna, ale pamiętaj - nie każdemu się spodoba.

9
nauka całowania - krok 9
Mieszaj pocałunki.

Pocałunki są jak płatki śniegu, nie ma dwóch identycznych. Gdy już poczujecie się komfortowo podczas francuskiego pocałunku, będziecie chcieli, żeby każdy następny był taki sam. Nie warto próbować - to i tak niemożliwe, zatem dopuśćcie możliwość urozmaicania pocałunków. Możecie np. czasami całować się bardzo głęboko, a czasami skupić się bardziej na samych wargach, niż na języku. Wasze pocałunki mogą być bardzo krótkie, ale też możecie całować się bardzo długo. Jeżeli jednak jakaś opcja pocałunku spodobała się wam obojgu, nie porzucajcie jej tylko ze względu na dużą różnorodność i ilość niesprawdzonych jeszcze możliwości.

10
nauka całowania - krok 10
Używaj rąk.

Twój dotyk musi być taktowny i delikatny, zwłaszcza podczas pierwszego pocałunku, ale z czasem na pewno nie będziecie chcieli, żeby wasze ręce tylko bezwładnie zwisały po bokach ciała. Mężczyzna może na początek trzymać ręce na biodrach partnerki lub na jej twarzy, czy we włosach. Innym sposobem, dobrym przy pierwszym francuskim pocałunku, jest wzajemne głaskanie się po ramionach. Pokazuje to, że dobrze czujesz się ze swoim partnerem podczas tego pocałunku. Możesz ująć twarz partnera w swoje dłonie, położyć je na szyi lub po prostu objąć go w miłosnym uścisku. Najważniejsze w użyciu rąk podczas pocałunku jest okazanie partnerowi szacunku i respektowanie granic przez niego wytyczonych. Bardzo przyjemne, zarówno dla kobiety jak i dla mężczyzny, będzie wplatanie palców we włosy lub muskanie nimi płatków uszu. Pamiętaj, że dotyk jest bardzo ważny, bo gdy wasze ręce zwisają po bokach, wyglądacie i czujecie się tak, jakbyście nie byli zaangażowani w pocałunek.

11
nauka całowania - krok 11
Odczytuj język ciała partnera.

Każdy człowiek całuje odrobinę inaczej i każdy lubi co innego podczas pocałunków, nie ma więc jednego właściwego sposobu całowania się. Często mówi się, że ktoś całuje dobrze lub źle, ale kluczem do sukcesu nie jest wcale większe doświadczenie, ani zbytnia gorliwość tylko umiejętność właściwego czytania języka ciała partnera i odpowiadania na jego wskazówki. Jeżeli twój partner próbuje się wycofać, powinien być to dla ciebie znak, że trzeba trochę zwolnić tempo.

Dobry pocałunek polega na braniu i dawaniu, więc czytaj język ciała partnera i zwracaj uwagę na wszystkie wskazówki. Jeżeli twój partner chętnie oddaje twoje pocałunki, możesz powoli posuwać się dalej, aż do czasu, gdy oboje będziecie się z tym dobrze czuć. Jeżeli zwrócisz uwagę na wszystkie wskazówki, jakie wysyła ci druga osoba, na pewno zauważysz czy pocałunek się jej podoba, może nawet sama zacznie cię całować bardziej intensywnie, niż wcześniej.

12
nauka całowania - krok 12
Opracuj swój styl.

Dobry francuski pocałunek, podobnie jak każdy inny rodzaj pocałunków, wymaga odrobinę praktyki. W miarę treningu będziesz stawał się coraz lepszy i coraz bardziej pewny swoich ruchów. Im większa praktyka w całowaniu się z jedną i tą samą osobą, tym większy komfort będziecie oboje odczuwać i wypracujecie określony styl, który sprawi dużo przyjemności wam obojgu.

13
pocałunek
Rozmawiajcie o tym. Wielu ludzi odczuwa trudności w rozmowie o intymności, jednak otwarta i jasna komunikacja jest niezbędna we wszystkich relacjach międzyludzkich. Jeżeli twój partner podczas pocałunku robi coś, co tobie zupełnie się nie podoba, powiedz mu o tym, ale zrób to bardzo delikatnie. Możesz jednocześnie pochwalić go za coś innego, żeby nie poczuł się obrażony. Nawet, jeżeli na początku obojgu wam nic nie wychodzi, możecie się przecież z tego wspólnie śmiać.
?

Wskazówki

  • Pamiętaj o świeżym oddechu. Jest to szczególnie ważne podczas francuskiego pocałunku, gdy masz otwarte usta. W tym celu utrzymuj stale higienę jamy ustnej i na wszelki wypadek noś przy sobie miętowe cukierki lub smakowe gumy do żucia.
  • Zęby to kolejny drażliwy temat. Nie chcecie przecież podczas pocałunku stukać się zębami, jest to nie tylko niezręczne, ale także może sprawić ból. Niestety czasami się zdarza, więc nie przejmuj się zanadto, jeżeli tobie też to się przytrafi. Możesz spróbować podczas pocałunku delikatnie przejechać językiem po zębach partnera, co stworzy wrażenie, że nie są one problemem. Wiedz jednak, że wiele osób tego nie lubi.
  • Bądź aktywnym partnerem. Jeżeli druga osoba całuje cię z języczkiem i to ci się podoba, nie siedź i nie czekaj na pocałunek, tylko sam go zainicjuj. Jeżeli natomiast nie podoba ci się sposób, w jaki całuje cię partner, nie bój się delikatnie zamknąć ust. Będzie to dla niego sygnał, że jego pocałunki nie odpowiadają ci.
  • Nie każdy lubi takie same pocałunki, więc nawet, jeżeli twój były partner coś bardzo lubił, musisz przyjąć do wiadomości, że nowy partner może lubić coś zupełnie innego. Musisz nauczyć się odczytywać sygnały i dopasować się do stylu partnera, ale pamiętaj, że to powinno działać w obie strony, więc ty także zasugeruj partnerowi swoje upodobania. Może wspólnie wypracujecie jakiś nowy, własny styl.
  • Nie ma reguły jak długo powinien trwać pocałunek. Jeżeli odczuwasz dyskomfort, w każdej chwili możesz przerwać. Jeżeli wszystko ci odpowiada, po prostu ciesz się pocałunkiem. W przerwie między pocałunkami możesz delikatnie ssać wargę partnera, na pewno mu się to spodoba. Po małym oddechu możecie spokojnie wrócić do całowania się.
  • Pamiętaj, nie myśl o tym za wiele, tylko to zrób.
  • Niektórzy mają dość sztywny język, co może odstraszyć partnera. Staraj się utrzymywać język i usta elastyczne i rozluźnione. Teraz wystarczy tylko trochę praktyki.
  • Możesz całować się nawet jeżeli jedno z was lub oboje nosicie aparat na zęby, musicie jednak uważać, by nie stykały się one ze sobą. Unikaj także dotykania aparatu językiem, możesz się niechcący zranić.
  • Nadmierne wydzielanie śliny podczas francuskiego pocałunku może całkowicie zepsuć romantyczny nastrój, ale nie martw się, podczas pocałunku możesz powoli spróbować przełknąć jej nadmiar. Jeżeli sprawia ci to problem, możesz przecież na chwilę przerwać pocałunek, przełknąć ślinę i zaraz powrócić do całowania.
  • Jeżeli jakiekolwiek zachowanie twojego partnera wprawia cię w zakłopotanie, staraj się go delikatnie odciągnąć od tego zachowania, a jeżeli to nie pomaga, powiedz mu po prostu "nie".
  • Nie gryź języka partnera, to może być bardzo bolesne.
  • Unikaj żywności, która pozostawia w ustach nieprzyjemny smak, szczególnie czosnku, cebuli, mleka i brokułów. Oczywiście możecie jeść te wszystkie produkty, ale tylko we dwoje.
  • Należy pamiętać, że przez pocałunki można zarazić się chorobami zakaźnymi, takimi jak chociażby katar, opryszczka, czy mononukleoza zakaźna.

Strona 1 z 14

Powiązane porady

pocałunek
pocałunek
pocałunek

Podobne porady

Komentarze (56)

* Pola wymagane

Gosia
09.10.2017
Pocałunek z języczkiem nie powinien być wymuszony, to musi być coś naturalnego, a jeśli nie potrafi ktoś tego wyczuć, to może nie jest to ta właściwa osoba i to bardziej zauroczenie niż miłość, a jeśli ktoś uważa, że ma i tak problem z pocałunkiem z języczkiem niech postępuje według artykułu.
Gosia
09.10.2017
Nie, nie każdy to potrafi, trzeba wiedzieć jak to się robi, a nie na siłe wpychać język komuś do gardła, delikatnie z gracją i uczuciem.
Tami
26.08.2017
Chyba kazda to potrafi haha
marusia
10.08.2016
jak się całować z chłopakiem
jo
07.03.2016
jo, potem będziecie mieć te same choroby
nmr59784
16.11.2015
Super poradnik na temat całowania :)
calowanie.wordpress.com
Byczek Fernando
22.09.2015
Usta kobiety pachną mlekiem, szczególnie gdy ma na imię Mućka !
OLI
19.08.2015
Gdy cos do kobiety czujesz a ona do ciebie to pocałunek francuski jest wspaniały i niezapomniany. Usta kobiety pachną mlekiem
Zdrowie_Psychoczne
05.06.2015
Do użytkownika "mlody"; idź propagować swoje pedalstwa gdzie indziej
mlody
25.05.2015
Patrzę na zdjęcia i widzę tylko heteropary. A co z gejami i lesbijkami? Przecież oni też się tak całują! To jest jawna dyskryminacja.