peeling z cukru, miodu i oliwy

Jak zrobić peeling z cukru, oliwy i miodu?

YvonaYvona - specjalista Tipy.pl
Peeling cukrowy z dodatkiem miodu i oliwy z oliwek pomoże ci w usunięciu zrogowaciałego naskórka. Ten rewelacyjny, domowy zabieg sprawi, że twoja skóra będzie gładka i odżywiona. Jest bardzo łatwy w przygotowaniu, a składniki bez wątpienia znajdziesz w swojej szafce kuchennej. Nie podrażnia skóry, a pachnie wprost nieziemsko. Dzięki niemu poczujecie się jak w SPA. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą wam w jego wykonaniu.
P

* cukier
* miód
* oliwa z oliwek
* olejek eteryczny rozmarynowy
* olejek eteryczny z nagietka

1
W pojemniku z przykrywką wymieszaj 4 łyżki oliwy z oliwek, 2 łyżki miodu, 10 kropli olejku eterycznego z nagietka i 5 kropli olejku rozmarynowego. Dobrze zakręć pojemnik i wstrząsaj nim, dopóki cała zawartość dokładnie się nie wymiesza.
2
Teraz dodaj pół szklanki cukru. Dobrze zakręć pojemnik i energicznie wstrząśnij.
3
Peeling stosuj na oczyszczoną, wilgotną skórę. Najlepiej używać go pod prysznicem. Gorąca para z prysznica sprawi, że zawarte w peelingu olejki i miód łatwo zostaną zaabsorbowane przez skórę.
4
Pamiętaj, żeby najpierw sprawdzić, czy nie jesteś uczulona na składniki peelingu. Test najlepiej przeprowadzić na wewnętrznej stronie nadgarstka.
5
Resztę peelingu pozostaw do późniejszego użycia. Sporządzona przez ciebie porcja powinna wystarczyć na kilka razy.

Powiązane porady

kąpiel parafinowa
kawa peeling
piłowanie paznokci

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

topielica
01.07.2013
Do takiego peelingu dodaję sok z cytryny który sprawia że skóra jest naprawdę miękka i pachnąca oraz dobrze odżywiona .