używanie wibratora

Jak używać wibratora?

TroyaTroya - specjalista Tipy.pl
9
Jeden punkt czy całość?

Większość wibratorów zakończona jest jednym punktem lub krawędzią. Spróbuj pieścić się właśnie tym punktem wibratora. Następnie w tym samym miejscu przyłóż do ciała najszerszą i największą powierzchnię wibratora. Zwykle jest tak, że inaczej (bardziej intensywnie) odczuwamy drgania, które pochodzą tylko z jednego, małego punktu niż te, które są rozproszone na większej powierzchni wibrującej. Może okazać się, że uczucie, jakie sprawia najszersza część wibratora na twoich wargach sromowych lub łechtaczce jest fantastyczne. Dzieje się tak dla tego, że łechtaczka i jej unerwienie znajdują się w znacznej mierze w głębi ciała i przez głębokie wibracje można ją pobudzić od wewnątrz, a nie tylko przez bezpośrednią stymulację z zewnątrz.

10
Używanie wibratora do penetracji.

Większość kobiet używa wibratora do stymulacji zewnętrznej, ale jeżeli wibrator jest przeznaczony również do penetracji nie ma powodu by nie spróbować. Wibratory bezpieczne do penetracji są gładkie, nie maja żadnych ostrych krawędzi i nie pochłaniają płynów. W większości przypadków zaleca się by do penetracji założyć na wibrator prezerwatywę, dobrze jest także zastosować żel intymny. Nanieś odrobinę lubrykantu na wibrator, palcami posmaruj także srom i wnętrze pochwy.

« Poprzednia Strona 5 z 6

Powiązane porady

kulki dopochwowe
Fotografia aktu
wibrator JimmyJane

Podobne porady

Komentarze (4)

* Pola wymagane

piooo
11.06.2013
Wibratory tylko dobrej firmy, np. LELO
janinka
04.12.2012
ja sobie kupiłam wibrator kupiłam w sklepie intymnym i jestem zadowolona ma mocne wibracje odlatuję
mała.m
02.02.2012
A ja uważam, że najfajniejsze na rynku są teraz Zini. Mają najbardziej wyszukany design i najlepsze materiały. Nie wiedziałam wcześniej, że do zabawek można używać silikonu medycznego! Polecam ROAE. Ich najlepszy model.
Fikatoria
27.10.2010
Jak dla mnie, ważne jest też, żeby wybrać odpowiedni model :) Trzeba po prostu lubić ( jeśli nie kochać! ) nasz wibrator... Nie podobają mi się nieestetyczne gadżety, stylizowane na narządy płciowe, są dużo ładniej wykonane i dopasowane modele na rynku, np ten http://tnij.org/isg7 wibrator od FunFactory... dużo lepiej się kojarzy, jest świetnie dopasowany, no i uroczo wygląda ;)