moda dla puszystych

Jakie ubrania są odpowiednie dla puszystych pań?

ProhibicjaProhibicja - specjalista Tipy.pl
moda dla puszystych
1 z 12
Panie puszyste mają dużo atutów, z których powinny być dumne. Przy odpowiednim doborze ubrań mogą wyeksponować zalety swojej figury i ukryć niedoskonałości. Jeśli twoja garderoba zaczyna się od rozmiaru (X)XL, przeczytaj poniższy artykuł, a dowiesz się, co zrobić, żeby raz na zawsze pozbyć się kompleksów!
1
ubranie dla puszystych
Postaw na ubrania, w których dobrze się czujesz. Niezależnie od tego, w co zdecydujesz się ubrać, musisz czuć się w tym naturalnie. Jeśli spędzisz dzień poprawiając i naciągając zbyt krótką spódnicę, jeszcze bardziej przyciągniesz wzrok obserwatorów do twoich niedoskonałości. Zamiast tego wybierz tkaniny i fasony, które pasują do twojej figury i które wygodnie się nosi. Pamiętaj, to że zmieścisz się w ubranie w rozmiarze S nie oznacza że powinnaś takie nosić!
2
bielizna dla puszystej
Zainwestuj w porządną bieliznę.Jeśli chcesz ukryć kryzysowe partie puszystej figury, musisz zacząć od najbardziej intymnych części garderoby. Dobrze dobrany biustonosz podniesie i uwydatni biust, skupiając wzrok na twoim największym atucie. Odpowiedni stanik może również stworzyć złudzenie węższej talii. Jeśli masz szeroką klatkę piersiową, nie bój się pokazywać biustu, wyeksponowanego za pomocą biustonosza push-up lub usztywnianego. Wyszczuplające majtki pomogą zmniejszyć wałeczki i ukryć brzuch, dzięki czemu ubrania będą lepiej się układać. Zastanów się również nad zakupem specjalnej bielizny wyszczuplającej (sprawdź tutaj).
3
dodatki dla puszystych pań
Nie zapomnij o dodatkach. Duże kolczyki, opaski i apaszki to doskonałe sposoby na skupienie spojrzeń na twojej twarzy, przy jednoczesnym odciągnięciu ich od defektów twojej figury. Nie bój się kolorów, ani deseni.
4
ubrania dla puszystych
Zapomnij o rozmiarze i skoncentruj się na fasonie.Nikt nie wie, jaki nosisz rozmiar spodni, więc nie staraj się wcisnąć w coś, co dobrze na tobie nie leży. Zamiast tego wybierz ubrania, które mają odpowiednio dopasowany krój (najlepiej takie, które na metce mają napisane „tailored fit”). Ubrania rozciągliwe w talii i z dodatkiem stretchu nie są dobrym rozwiązaniem dla puszystych pań.
5
moda dla puszystych
Ubieraj się w ciemne kolory poniżej pasa, a w jasne powyżej. W sposób naturalny przyciągniesz uwagę do górnych partii twojego ciała i optycznie wyszczuplisz figurę.
6
bluzka dla puszystej
Wybieraj bluzki, które wzdłuż dekoltu mają różnego rodzaju dodatki: cekiny, hafty, falbany, przyszytą apaszkę. Ozdoby odciągną uwagę od defektów twojej figury.
7
spódnica dla puszystej
Noś spódnice w kształcie litery „A” o długości midi (za kolano). Taki kształt zatuszuje wszystkie niedoskonałości linii bioder.
8
kopertowa sukienka
Wybieraj sukienki z kopertowym wiązaniem (zobacz tutaj). Dekolt w kształcie „V” optycznie wydłuża ciało i przykuwa uwagę do twojego pięknego biustu.
9
rybaczki
Przerzuć się na rybaczki. Są nieco krótsze niż normalne spodnie i zazwyczaj mają szerokie nogawki. Znacznie lepiej pasują do twojej figury, niż krótsze od nich spodnie typu „capri”.
10
top dla puszystej
W lecie noś topy na szerokich ramiączkach. Wąskie paski sprawią, że będziesz wyglądać na „barczystą”.
11
moda dla puszystych - szpilki
Chodź w butach na obcasach. Kilka centymetrów więcej optycznie cię wyszczupli.
Strona 1 z 12

Powiązane porady

sukienka tuszująca duże uda
sukienka tuszująca duże biodra
ubrania

Podobne porady

Komentarze (19)

* Pola wymagane

berta
22.08.2016
Połowa z tych kobiet nie jest puszysta......jak zwykle totalne pierdoły. Anorektyczne matołki nie powinny pisać takich artykułów tylko kobiety, które same są puszyste i mają poczucie swojego wygląda oraz wiedzą jak sie ubrac i doradzić innym.
Avarati
03.02.2016
Te porady to czysta tragedia! Większość kobiet bedzie fatalnie wyglądać w takich ubraniach. Kazda sylwetka jest inna, inaczej tyje i to do niej trzeba dostosować ubiór. Nie kazdemu pasuje dekolt V, mało która puszysta pani będzie dobrze wyglądać w zestawie luzna góra i obcisły dół. Nie ma łatwych reguł. Moja mama ma rozmiar 46 i najlepiej wyglada w dopasowanych ubraniach.
NataliaMadziarenka
30.12.2014
Ja uważam, że kobiety puszyste są ładniejsze od tych wychudzonych. Ciężko jest dobrać fajne ubrania do większych rozmiarów na stronie allinside.pl są ładne ubrania, które są również dla grubszych pań i panów :)
Grzesiek
23.12.2014
Kobiety puszyste są cudowne. Są prawdziwymi kobietami jakie kochają faceci. Mają wszystko co mieć powinny . Bądżcie takie drogie Panie. Kochamy Was właśnie takie . Kobieta to kobieta a nie wieszak na ubrania. Dużo słodkiego ciała do pieszczot i całowania ..... Bądżcie sobą bo warto !!!!!!!!!!!!!!!!!!
gre
23.12.2014
Najlepsze dla takich kobiet sa l karnityna i bieganie.Nie chcialbym takiej baby.
ONA
23.12.2014
Dajcie już spokój z tą kryptoreklamą olejku busajna, gdzie nie czytam tam ten olejek. A dla kobiet o większych rozmiarach jest jeden sposób, dbanie o siebie, jeszcze bardziej niż to robią kobiety szczupłe (a olejek w tym tyle pomoże co umarłemu kadzidło).
Bogumił
23.12.2014
Te dziewczyny są urocze. Ubiór eksponujący ich wdzięki, poprawia nastój każdemu normalnemu mężczyźnie. Głodzące się szkielety są nieapetyczne.
Wraith
23.12.2014
Co za głupie słowo - "puszyste". Puszyste są kotki i wata na patyku.
Waldek
23.12.2014
Cały czas pisze się o ciuchach dla osób z tuszą - jak powinny się ubierać, jaką fryzurę dobrać, albo jaką dietę sobie zafundować. Ale kompletnie nikt nie pisze o pięknie skóry i jak mają o nią dbać osoby puszyste. Przecież to jest ciągła walka z rozstępami czy cellulitem, to obwisła skóra, której nie da się ściągnąć, obwisłe piersi czy ramiona. To nie istotne - grunt, żeby puszysta poleciała do sklepu i nakupowała sobie ciuchów, żeby to wszystko dobrze przykryć. A potem jest problem przy rozbieraniu się w łóżku przy mężczyźnie - kompleksy, gaszenie światła, sex w jednej pozycji. A może tak najpierw zadbać o skórę ? Odchudzałem swoją kobietę od zafundowania jej olejku busajna i oleju z zielonej kawy. Stosowała to na początku z niechęcią ale jak zauważyła, że celulit znika, a skóra nie jest już obwisła to sie przekonała. Gorzej było z rozstępami bo przyblakły, zmniejszyły się ale nie zniknęły całkowicie. Dlatego tak ważne jest by uczyć od najmłodszych lat dziewczynki jeszcze, że nie można ani chudnąc ani tyć, że trzeba utrzymywać stałą wagę ciała aby nie zniszczyć skóry. Jak się już skórę zniszczy to nawet super ciuchy nie pomogą.
Szczery
23.12.2014
Najbardziej odpowiednie będą dresy, adidasy i dużo ruchu ;)