jak zostać żigolakiem?

Jak zostać żigolakiem?
TroyaTroya - specjalista Tipy.pl

Żigolak jest męskim odpowiednikiem prostytutki. Krążą opowieści o żigolakach, jako utrzymankach pięknych i bogatych kobiet, które wydają fortunę na swoich kochanków wyłącznie za ich piękny wygląd i nieodparty urok. Niestety są to tylko pojedyncze przypadki. Prostytucja to bardzo trudne zajęcie, a klientami są głównie mężczyźni, chociaż ostatnio nie brakuje również kobiet zgłaszających zapotrzebowanie na panów do towarzystwa. Jeżeli pomimo to jesteś zainteresowany takim sposobem zarobkowania poniżej znajdziesz wskazówki jak zostać żigolakiem.
1
Zostanie żigolakiem może nie być proste.

Znajdź kogoś, kto chce płacić za seks z tobą. Uprawiaj z nim seks, a on na pewno chętnie będzie płacił za twoje usługi. Niestety nie jest to takie oczywiste. Możesz być jednym z tych żigolaków, którzy wyczekują pod barami na pijanych klientów jednak jeżeli włożysz w to trochę pracy, to właśnie ty będziesz dobierać sobie klientów, a nie oni ciebie.

2
Pierwsza rzeczą, jaką musisz zrobić jest zadbanie o wizerunek.

Wybierz się do fryzjera by porządnie się ostrzyc. Zalecane jest także usunięcie włosów z pozostałych części ciała, włosy łonowe powinny być możliwie jak najkrótsze, natomiast włosy z pośladków i spomiędzy pośladków trzeba zupełnie usunąć. Przeglądnij swoją garderobę i wybierz kilka przyzwoitych ubrań. Twój strój powinien być stylowy i modny, ale pamiętaj, że ubranie może się pobrudzić, więc wybierz mądrze.

3
Następnym krokiem jest zdobycie klientów.

Jest wiele sposobów by to zrobić. Możesz kręcić się w pobliżu miejsc, które są znane jako obszary pracy prostytutek, możesz także spędzać czas w barach i klubach dla gejów, ale możesz także skorzystać z niewyczerpanych możliwości Internetu. Na wielu stronach internetowych czy forach są specjalne sekcje dla dorosłych, przez które można znaleźć zarówno klientki jak i klientów. Upewnij się jednak czy portale, z których korzystasz są bezpieczne i nie wymagają podawania danych osobowych. Najważniejsze o czym musisz pamiętać to zaznaczenie, że klienci będą płacić za twój czas a nie za twoje usługi. Nie chcesz przecież pójść do więzienia.

4
seksturystyka
Praca za granicą a seksturystyka.

Nieco trudniejszym, ale za to przyjemniejszym sposobem na zarobienie dużych pieniędzy jest wyjazd za granicę i świadczenie usług paniom uprawiającym modną obecnie seks turystykę. Zapoznaj się ze zwyczajami mieszkańców kraju, który wybrałeś i dopasuj się do nich lub po prostu udawaj, że jesteś jednym z nich. Zatrudnij się w miejscu gdzie będziesz miał styczność z turystkami z innych krajów i zaprezentuj swoją ofertę. Musisz być jednak dżentelmenem. Bycie atrakcyjnym i uroczym z pewnością nie zaszkodzi. Większość kobiet nie chce płacić za żigolaka, jednak chętnie "pomoże" finansowo młodemu, atrakcyjnemu mężczyźnie. Część kobiet z premedytacją wyjeżdża by odpocząć przy mężczyźnie do towarzystwa, inne po prostu chcą nawiązać znajomość z miłym obcokrajowcem, który da im trochę uczucia. Tak czy siak ty możesz na tym zarobić.

?

Wskazówki
* Zostanie żigolakiem nie jest takie trudne. Nie jest niemożliwe zyskanie damskiej klienteli.
* Jeżeli nie przeszkadza ci bycie tzw. "gejem za pieniądze" możesz szybko zająć się tym zawodem - łatwiej jest zdobyć klientów niż klientki.
* Pamiętaj by zawsze się zabezpieczać i pilnuj by klienci zostawiali pieniądze w widocznym miejscu.
* Pamiętaj, że kobiety nie zawsze oczekują seksu a jeśli już to nie może to być "sam seks". Kobiety chcą być odpowiednio traktowane, pragną rozmowy i przyjaźni. Seks jest dla nich tylko uzupełnieniem, dodatkiem.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Komentarze (82)

* Pola wymagane

Janusz
Dzisiaj 03:28
Jestem seksualista mam predyspozycje do nieograniczonego sexu mam 36 lat szczupły i wysoki, otwarty na jakiekolwiek propozycje.
Arnold
Dzisiaj 13:18
Jestem za spotkaniami z Paniami.
nikomu nieznany
Dzisiaj 14:04
zainteresowany
dan
Dzisiaj 07:45
Hej.Twój mąż nie docenia twojej urody,to nie znaczy że twój czas minął tylko zmień faceta na nowszy model który doceni twoją nieskazitelną urodę.A samotnym kobietom uprzyjemnie samotne wieczory które nie muszą tak się kończyć.Jesteś piękna to wykorzystuj to do wszystkiego!!!
marmal
Dzisiaj 09:47
Poszukajcie zainteresowanej Pani na www.anonse-ero.pl Ja znalazłem i znajduję.
marcus
Dzisiaj 15:54
Witam wszystkie piekne kobiety tak bo nie ma brzydkich kobiet sa tylko zaniedbane a ja potrafie sprawić ze przy mnie każda kobieta jest piekna.Potrafie słuchać jak i traktować kobiete jak księżniczkę jestem opiekunczy i mily zadbany i kulturalnym facetem i romantykiem potrafie kochac i byc kochanym przy mnie zadna kobieta sie nie nudzi slicznie pozdrawiam Marcus
Dobar LosZao
Dzisiaj 14:37
Dobry dzień panie jestem hustler, która spełnia wszystkie Twoje potrzeby, jeśli są samotne, samotne matki, mąż nie zwracają wystarczającej uwagi, chcę zapewnić Państwu czułości, masaż erotyczny, rozmowy i wszystko, czego potrzebujesz, aby być zadowolony i szczęśliwy. proszę zadzwonić do mnie w dyskretny i kameralne spotkania. Gwarantowana dyskrecja! 535 665 157
111qaz
Dzisiaj 12:24
szkam kobiety spotkania
Autotelepata
Dzisiaj 09:18
Śmierci nie ma na tej zasadzie, że, gdyby Cię nie było, też wydawałoby Ci się, że jesteś. To jest tak oczywiste, że nie zależy i od pana boga. Taka jest moja dobra nowina.
Paweł
Dzisiaj 11:17
Przystojny z klasą , Poznam Panią z Warszawy, amand24h@gmail.com,791900754