pisanki decoupage

Jak zrobić pisanki metodą decoupage?·

BejbiBejbi - specjalista Tipy.pl
pisanki decoupage
1 z 7
W wielu czasopismach można znaleźć różnokolorowe nadruki kwiatów. Są one inspirujące i można je wykorzystać do wykonania wielkanocnej pisanki metodą decoupage. Gotowe pisanki można położyć w miseczce lub powiesić na zielonych, wiosennych gałązkach.
P

* surowe jaja,
* serwetki do decoupage w kwiaty (do kupienia tutaj)
* klej do decoupage (do kupienia tutaj),
* lakier/werniks do decoupage (do kupienia tutaj),

1
robienie pisanek
Surowe jajo umyj w ciepłej, ale niegorącej wodzie z dodatkiem płynu do naczyń, aby zmyć wszelkie zabrudzenia i bakterie.
2
robienie pisanek
Wytrzyj delikatnie jajo papierem i zrób z niego wydmuszkę - czyli zrób otwory na obu czubkach jaja i wydmuchaj zawartość do miski.
3
robienie pisanek
Ponownie umyj jajo najlepiej przelewając strumień wody przed wykonany otwór, aby całą zawartość jaja dokładnie usunąć.
4
robienie pisanek
Odłóż jajo do wyschnięcia. Możesz ułożyć otworem do dołu, aby woda całkiem wypłynęła, a ty w tym czasie dokładnie powycinaj zgromadzone kwiaty.
5
robienie pisanek
Kolejne kwiaty smaruj klejem do tapet, i po chwili przyklejaj do wydmuszki. Kwiaty powinny dokładnie przylegać do skorupki.
6
pisanka wielkanocna wzór
Jak już obkleisz całe jajo pozostaw do wyschnięcia klej a następnie pomaluj całość bezbarwnym lakierem do decoupage. Jajka będą prezentować się wspaniale jak wyschną.
Strona 1 z 7

Powiązane porady

Wydmuszki
pisanki
gąbka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

lori66534
12.01.2013
Ja zawsze robiłam z chusteczek świątecznych i wychodziło świetnie ale widzę że można to zrobić ze zwykłego papieru więc spróbuję na pewno w takie coś się pobawić i mam nadzieję że się uda ;D czekam na dalsze inspiracje z twojej strony i gratuluję oryginalności oraz pomysłowości!