pisanki wielkanocne wzory

Jak zrobić pisankę - superbohatera?·

BejbiBejbi - specjalista Tipy.pl
pisanki wielkanocne wzory
1 z 10
Pisanki nie muszą być ozdobione w tradycyjnie kropki, zajączki, kurczaki itd. Możesz wraz z dzieckiem wykonać bajkową postać superbohaterki. Pięknie zaprezentuje się w koszyczku i zachwyci niejedną osobę. Dziecko z przyjemnością pójdzie z tobą do kościoła, jeśli taka pisanka będzie pilnowała świątecznych przysmaków. Poniżej znajdziecie szczegółowe wskazówki, które krok po kroku pomogą wam w zrobieniu całej rodzinki takich pisanek.
P

* jajo,
* włóczkę żółtą,
* klej,
* filc brązowy, czarny, niebieski (do kupienia tutaj).

1
robienie pisanek
Z każdej strony jajka zrób malutką dziurkę za pomocą szpilki.
2
robienie pisanek
Trzymaj jajko nad miską a następnie zacznij delikatnie dmuchać w jeden z otworów. Żółtko z białkiem powinno wypłynąć drugą dziurką. Jeśli tak się nie stanie włóż do środka jajka szpilkę aby przekłuć żółtko - dzięki temu łatwiej będzie ci je wydmuchać.
3
robienie pisanek
Jak już jajko będzie puste wypłucz je od środka i dokładnie osusz z wierzchu papierem.
4
robienie pisanek
Żółtą włóczkę potnij na długie kawałki i przyklej na czubku wydmuszki, będą to włosy naszej bohaterki.
5
robienie pisanek
Z filcu wytnij dwa małe trójkąty i przyklej pomiędzy włosy, aby wyglądały jak uszy.
6
robienie pisanek
Doklej więcej włóczki na stronę, która będzie twarzą naszej bohaterki i ładnie ułóż.
7
robienie pisanek
Z czarnego filcu wytnij maskę dla naszej superbohaterki i naklej ją w miejscu pod włosami po stronie twarzy.
8
robienie pisanek
Z niebieskiego filcu wytnij sukienkę dla bohaterki. Naklej ją na dół wydmuszki, domaluj oczy usta, nos, brwi i gotowe.
9
pisanka wielkanocna wzór
Na zdjęciu obok zdjęcie z bliska twarzy bohaterki.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Kolorowe pisanki
Wielkanocne pisanki
Pisanka

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

tik tak
11.03.2012
mi się wydaje że to bardzo dobry pomysł