uszy króliczka

Jak zrobić uszy królika?

BejbiBejbi - specjalista Tipy.pl
uszy króliczka
1 z 5
Zbliża się Wielkanoc i możesz zrobić swojemu dziecku wyjątkowo urocze i zabawne uszka króliczka. Zapewne będzie miało wiele radości móc przebrać się za wielkanocnego króliczka. Uszka możesz również założyć swojemu pieskowi lub kotkowi.
P

* szablony,
* nożyczki,
* szary i różowy filc (do kupienia tutaj),
* klej i pistolet do kleju na gorąco (do kupienia tutaj),
* gumka elastyczna,
* szpilki,
* krochmal,
* pędzelek
* nos królika (opcjonalnie, do kupienia tutaj)

1
robienie uszu królika
Kliknij na zdjęcie obok aby powiększyć i wydrukuj. Wytnij a następnie ułóż większe uszy na szarym filcu, mniejsze na różowym i przypnij szpilkami, aby się nie przesuwały i wytnij.
2
robienie uszu królika
Wycięte kawałki filcu ułóż na papierze i posmaruj krochmalem po obu stronach. Pozostaw na kilka godzin, aby wyschło.
3
robienie uszu królika
Klejem na gorąco przyklej różowe kawałki – wnętrze uszu do szarych. Ułóż je tak, aby nacięcia różowego filcu były tuż nad nacięciem szarego. Następnie szare nacięcie zaklej jedno na drugie tak by ucho wygięło się i w miejscu nałożenia nacięć utworzył się kąt 90°.
4
uszy królika
Teraz przyklej uszy do kółeczka filcowego. Następnie doklej od spodu kółeczka gumkę wcześniej wymierzoną do głowy przyszłego właściciela uszu. W razie kłopotów posiłkuj się zdjęciami.
?

Wskazówki
* Jeszcze większą frajdę sprawisz dziecku zakładając mu ponczo-króliczka (zobacz tutaj). Sprawdziłam i gorąco polecam!

Strona 1 z 5

Powiązane porady

pisanki - ludziki
rzeżucha

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane