odpowiedni makijaż oczu

Jak dobrać cień do koloru oczu?

BazyliaBazylia - specjalista Tipy.pl
Odpowiednio dobrany cień do powiek natychmiast uwydatni piękno twoich oczu. Makijaż oczu to najważniejszy element twojego wyglądu. Oczy to pierwsza rzecz, na którą ludzie zwracają uwagę zapoznając się z tobą. Potęga właściwego makijażu sprawi, że twoje spojrzenie zrobi wrażenie na każdej napotkanej osobie. Poniżej dowiesz się jak wybrać kolor cieni do powiek, by jak najlepiej pasował do twoich oczu.
1
Wybór odpowiedniego cienia do powiek zależy od koloru twoich oczu i karnacji. Kontrastowe kolory lepiej uwydatnią oczy.
2
Dla oczu niebieskich, najlepsze będą ciepłe brązy i kolory brzoskwiniowe. Brąz to kolor kontrastujący do niebieskiego, dlatego doskonale wydobędzie odcień twojej tęczówki. Do twoich oczu będą również pasować cienie w kolorze chłodnego różu. Unikaj odcieni niebieskich.
3
Oczy szare podkreślą cienie w kolorze chłodnych brązów lub purpurowym. Ponieważ szary to kolor zimny, wszystkie zimne odcienie będą dobrze z nim współgrać.
4
Oczy zielone i piwne będą dobrze wyglądać w pomarańczowo-brązowej oprawie. Wypróbuj również fiolety i purpurę.
5
Jeśli masz brązowe oczy, możesz używać dowolnych cieni do powiek, unikaj jednak takich, które mają taki sam odcień, co twoja tęczówka.
6
Ostrożnie nakładaj zielone cienie do powiek. Jeśli zrobisz to źle, makijaż będzie wyglądał bardzo nienaturalnie. Niewłaściwie nałożone cienie w kolorze jasnozielonym wyglądają sztucznie, a ciemnozielone sprawiają, że powieka wydaje się brudna. Z tego powodu zielony kolor pozostaw profesjonalnym makijażystom.
7
Uważaj na róże, ponieważ sprawiają, że oczy wydają się bardziej „pełne”. Różowe cienie do powiek przeznaczone są dla osób, które mają głęboko osadzone oczy.
8
Jeśli masz jasną karnację, stosuj jasne odcienie. Analogiczne, osoby o ciemnej karnacji powinny używać ciemnych cieni do powiek.
9
Dla naturalnego wyglądu stosuj brązowe cienie do powiek. Są bardzo subtelne i powiększają oczy.

Powiązane porady

rozświetlona twarz
eyeliner w żelu
błyszczyk domowej roboty

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane