Prima Aprilis!

Dowcipy na Prima Aprilis

MarcinKMarcinK - specjalista Tipy.pl
Chcesz zrobić znajomym śmieszny żart na Prima Aprilis? Szukasz oryginalnych pomysłów? Przeczytaj poniższy artykuł. Dzięki opisanym tu dowcipom, ty i twoi bliscy na pewno zapamiętacie ten dzień.
1
Drobna stłuczka.
Włóż pod wycieraczkę samochodu znajomego kartkę z informacją: „Przepraszam za zarysowanie karoserii. Proszę zadzwonić do mnie pod numer _________, a na pewno jakoś się dogadamy”. Schowaj się niedaleko i patrz, jak twój kumpel nerwowo przystępuje do oględzin pojazdu.
2
Test na zimną krew.
Dowcip dla uczniów lub studentów. Tuż przed zajęciami wejdź do klasy i zapytaj jednego z kolegów, czy nauczył się wszystkiego na dzisiejszy test. Efekt będzie lepszy, gdy żart wykonasz we współpracy z kumplem, który potwierdzi, że test rzeczywiście się odbędzie.
3
Haker telewizyjny.
Zaopatrz się w uniwersalny pilot telewizyjny i zaprogramuj go do obsługi swojego telewizora. Gdy twoja rodzina będzie oglądać telewizję, schowaj się w przedpokoju i za pomocą twojego pilota zmieniaj kanały, głośność i inne ustawienia.
4
Niewierna druga połówka.
Dowcip dla wszystkich pań, które mają męża lub chłopaka. Kup seksowne, damskie majtki i schowaj je w samochodzie twojego lubego. Gdy wyruszycie w drogę, „znajdź” bieliznę i zrób mu scenę zazdrości.
5
Na gorącym uczynku.
Poproś przyjaciela, żeby wcześnie rano przyszedł do ciebie do domu i zajął twoje miejsce w łóżku, u boku twojej żony. Mina twojej partnerki, gdy się obudzi i zobaczy obok siebie nieznajomego... bezcenna!
6
Nie słyszę, co mówisz.
1 kwietnia zmień wiadomość swojej poczty głosowej na następującą: „Halo....(pauza)....Haalo?......(pauza)....Haaaaloo!... (pauza)....Jest tam kto?!!” Po kolejnej pauzie zakończ wiadomość słowami „Prima Aprilis!”.
7
Ciągnąć czy pchać?
Wydrukuj na komputerze naklejki z napisami „Ciągnąć” i „Pchać”. Idź do sklepu i naklej je na drzwiach w odwrotnej kolejności. Przyczaj się niedaleko i obserwuj reakcje zdezorientowanych klientów.
8
Duchy
Żeby wykonać ten żart musisz dysponować silnym magnesem. Na stole porozrzucaj metalowe przedmioty, a magnes schowaj pod ubraniem. Gdy twoi znajomi są blisko, dyskretnie przesuń przedmioty za pomocą magnesu. Gdy znajomi zapytają czy widziałeś, co właśnie się stało, popatrz na nich jak na wariatów.
9
Nie widzę swojego odbicia!
Jeśli ktoś z twoich współlokatorów korzysta z małego lustra, możesz mu zrobić następujący dowcip. Zrób zdjęcie tego, co znajduje się za lustrem, przerób do jego rozmiarów i wydrukuj je w kolorze na dobrej jakości papierze. Przyklej wydruk do lustra. Jeśli dysponujesz czasem i pieniędzmi, możesz zamówić u szklarza szybkę o wymiarach twojego lustra. Wyjmij lustro z ramy, i zastąp zdjęciem przykrytym przezroczystą szybą. Zobacz jaką minę zrobi twój współlokator nie mogąc zobaczyć w lustrze swojego odbicia.
Strona 1 z 2

Powiązane porady

Kawały na komputerze
ukryte ikony na pulpicie
śmiech

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

m
01.04.2015
ale żenada...
darek122
31.03.2012
hahahha