całująca się para w łóżku

Jak mieć orgazm bez wytrysku?

TroyaTroya - specjalista Tipy.pl
Byłoby wspaniale, gdyby mężczyźni podobnie jak kobiety mogli mieć orgazm wielokrotny. Jednak nie musi to pozostać w sferze marzeń. Choć wydaje się to mało prawdopodobne jednak jest to możliwe! Jedyne, co musisz zrobić to nauczyć się przeżywać orgazm bez wytrysku. Podczas wytrysku orgazm trwa około jedną - dwie sekundy, taki sam można osiągnąć bez ejakulacji! Poniżej znajdziesz kilka sposobów jak oddzielić orgazm od wytrysku.
1
Zanim zaczniesz uczyć się przeżywania orgazmu bez wytrysku musisz najpierw nauczyć się powstrzymać orgazm w dowolnym momencie. Później, gdy twoje mięśnie Kegla będą wystarczająco wyćwiczone będziesz mógł zatrzymać wytrysk (poprzez zaciśnięcie odpowiednich mięśni), zaraz przed osiągnięciem orgazmu przez co osiągniesz go bez ejakulacji.
2

Kontrolowanie oddychania.

Musisz nauczyć się kontrolować swój oddech. Wydłużenie oddechu pozwoli ci nie tylko zapanować nad genitaliami i odczuciami, ale także spowoduje zwolnienie rytmu serca, gdy zbliżasz się do orgazmu. Zacznij ćwiczyć oddech na własną rękę. Weź długi, głęboki wdech, policz do trzech i powoli wypuść powietrze. Najlepiej będzie, jeżeli wypuścisz powietrze przez nos - to powoduje, że wydech staje się jeszcze dłuższy.

3
W czasie seksu, gdy zbliżasz się do orgazmu twój oddech naturalnie przyspiesza w wyniku podekscytowania. Musisz się postarać zapanować nad oddechem. Weź głęboki wdech, przytrzymaj powietrze przez kilka sekund i wypuść je powoli przez nos. Dzięki temu twoje ciało stanie się bardziej rozluźnione i zrelaksowane więc nie dojdzie do wytrysku.
4
Według tantry można kontrolować oddech poprzez "wymianę energii z partnerem". Trzymaj twarz blisko twarzy partnerki, podczas gdy ty wydychasz powietrze ona powinna je wdychać i na odwrót, gdy ona wydycha powietrze ty powinieneś brać wdech.
5
Jeżeli czujesz, że musisz przerwać pchnięcia by uniknąć wytrysku zrób to, ale pamiętaj o powolnym oddychaniu, dzięki niemu szybciej uspokoisz swoje ciało.
6

Wzmocnienie mięśni miednicy.

Mięśnie miednicy odpowiadają między innymi za wstrzymywanie przepływu moczu. W większości przypadków używamy tych mięśni zupełnie nieświadomie. Możesz je jednak wyćwiczyć właśnie wstrzymując mocz. Na początek spróbuj tylko raz powstrzymać strumień moczu podczas załatwiania się. Z czasem spróbuj zatrzymywać strumień moczu kilkakrotnie.

7
Dalej poprawiaj kondycję swoich mięśni. Trenuj kilka razy dziennie i staraj się wstrzymywać strumień moczu na kilka sekund. Dzięki tym ćwiczeniom stopniowo będziesz zwiększał siłę mięśni miednicy, które są konieczne by zatrzymać orgazm.
8
Obciążaj nieco swojego penisa. Podczas erekcji powieś na penisie ręcznik lub mokrą ściereczkę i spróbuj unieść ten "ciężar".
9
Wyćwiczone mięśnie wypróbuj podczas stosunku. Zaciśnij mięśnie by powstrzymać wytrysk. Zrób to w momencie, gdy poczujesz, że orgazm jest bardzo blisko - sam wiesz najlepiej, jakie uczucie temu towarzyszy. W ten właśnie sposób osiągniesz orgazm bez wytrysku, a co za tym idzie twój penis nadal pozostanie twardy.
10

Metoda stop/start.

Wytrenuj tą metodę na własną rękę przez masturbację. Kiedy poczujesz, że zbliżasz się do wytrysku zatrzymaj się na chwilę, do czasu aż poczujesz, że napięcie się cofa i wtedy zacznij od nowa. W ten sposób wzmocnisz mięśnie miednicy i znieczulisz organizm, dzięki czemu później będziesz mógł dłużej się kochać.

11
Wypróbuj tą samą technikę podczas uprawiania seksu. Gdy tylko poczujesz, że zbliżasz się do punku bez odwrotu zatrzymaj się i poczekaj, aż napięcie nieco opadnie i zacznij od nowa. Zrób to samo, gdy znowu poczujesz, że zbliża się orgazm. Może trochę potrwać zanim nauczysz się zatrzymywać wytrysk równocześnie przeżywając orgazm.
12
Gdy osiągniesz pierwszy orgazm nie przestawaj, ale uważaj by tempo było odpowiednie - nie za szybkie by zbyt szybko nie doprowadzić do wytrysku, ale na tyle szybkie byś cały czas pozostawał twardy. Może minąć trochę czasu zanim znajdziesz najodpowiedniejsze tempo. Jeżeli twoja partnerka woli być na górze poproś ją by to ona nieco zwolniła tempo.
?

Wskazówki
* Aby uniknąć wytrysku kobieta może uformować "trójnóg" z kciuka, palca wskazującego i środkowego, objąć nim czubek penisa i uciskać do czasu, gdy orgazm minie i ciało partnera się rozluźni.
* Innym sposobem na uniknięcie wytrysku jest naciskanie dłonią na czubek penisa, oczywiście może to zrobić twoja partnerka.
* Mężczyzna lub kobieta może również chwycić penisa u jego nasady i trzymać do czasu, aż orgazm nie odejdzie.

Strona 1 z 3

Powiązane porady

miłość
sex oralny
para w łóżku

Podobne porady

Komentarze (7)

* Pola wymagane

Takijedengość
29.10.2012
Przerywanie moczu może jedynie pomóc ci w późniejszym wieku. Ćwicząc odpowiednie mięśnie wzmacniasz je a tym samym utrzymujesz w dobrej formie. Zaowocuje to na starość tym, że nie będziesz popuszczał przy każdym kroku :-) Sama świadomość tego, że masz władzę nad tym czy wystrzelisz, czy nie jest bardzo przyjemna. Wszędzie zaleca się ćwiczenia mięśni Kegla, nawet w tym serwisie http://www.tipy.pl/artykul_1007,cwiczenia-kegla-dla-mezczyzn.html
max00
29.10.2012
Mam pytanie, stosowanie tych technik jest w 100% bezpieczne???, czy przerywanie moczu nie powoduje jakiś późniejszych problemów >
Takijedengość
16.10.2012
Adonis ma rację, trzeba zapanować nad skurczami mięśnia odpowiedzialnego za pompowanie nasienia. Niestety mięsień ten nie robi ruchów frykcyjnych, ruchy frykcyjne, to po prostu ruchy posuwisto-zwrotne członka podczas stosunku seksualnego :-)
Adonis
02.08.2012
zgadzam się z punktem 1, nie raz to stosowałem, problem jest w tym, aby na tyle zacisnąć te mięśnie, aby nie dochodziło do ruchów frykcyjnych. Jeżeli się uda, nie będzie wytrysku, jeżeli uda się tylko połowicznie to nasienie wypływa łagodnym strumieniem, w wyraźnie mniejszej objętości
Takijedengość
15.05.2012
Niestety obaj Panowie się mylicie. Wiem co mówię, bo jestem przykładem faceta, który tak potrafi i nie jest to nic strasznie trudnego. Mięśnie Kegla owszem kurcząc się i rozkurczając zasysają spermę i wyrzucają ją na zewnątrz. Chodzi o to, że przy mocnym napięciu tych mięśni nie mogą one się rozkurczyć żeby zassać spermę a tym samym nie będzie wytrysku. Owszem podczas procesu czuć, że mięśnie te falują ale są to minimalne ruchy w porównaniu z tym, co dzieje się podczas normalnego wytrysku. Trzeba ćwiczyć ich zaciskanie a w trakcie orgazmu jest to trudniejsze, bo trzeba przezwyciężyć ich ruchy samoistne. Z doświadczenia wiem, że czym większa przyjemność i podniecenie tym jest trudniej nad tym zapanować. Tak samo trudniej jest podczas ruszania się, kiedy na przykład jesteśmy stroną aktywną. Łatwiej to zrobić kiedy to partnerka działa albo robimy to sami ręką. To pozwala bardziej skoncentrować się na zaciśnięciu mięśnia.

Myślę, że łatwiej wyćwiczyć to jako nastolatek, kiedy człowiek uczy się wszystkiego i wszystko jest ciekawe, niż w wieku dorosłym kiedy ma się różne nawyki seksualne i brak chęci do nauki nowych rzeczy. Proponuję nie zmuszać do ćwiczeń partnerki, prościej i wydajniej jest robić to samemu. Na partnerce można wypróbować kiedy się już to opanuje.

Odnośnie tego żeby się rozluźnić, to można zastosować pewną sztuczkę także związaną z mięśniami Kegla. Podczas orgazmu prostata produkuje płyn, który miesza się z plemnikami znajdującymi się w woreczku nasiennym tworząc spermę. Mięśnie Kegla przepompowują spermę na zewnątrz w serii iluś wytrysków. Sztuczka polega na tym by nad mięśniem Kegla zapanować w drugą stronę. Zamiast go zaciskać, spróbować go rozkurczyć i powstrzymać przez zaciśnięciem. Dzięki temu, że będzie otwarty, płyn produkowany przez prostatę na bieżąco nie zostanie od razu usunięty na zewnątrz a zacznie się gromadzić w "pompce". W ten sposób ładunek będzie większy. Jeśli po 2-3 słabszych pierwszych skurczach, które uda się powstrzymać pozwolimy na pełen skurcz mięśnia, cały ładunek wystrzeli za jednym razem jako większa salwa. W tym przypadku też wiem, co mówię, choć w tym taki wprawiony jak w pierwszym nie jestem. Tak czy inaczej dobrze sobie takie rzeczy poćwiczyć i nie mówić, że się nie da.
pan niżej
26.04.2012
Pan wyżej ma rację, próbowałem wszystkiego co opisane jest w tym artykule. Nabijanie wyświetleń, pic na wodę...
.
01.03.2012
z tymi mięśniami kegla (pierwszy punkt) się nie zgadzam!
uważam że jest dokładnie na odwrót!
skurcz mięśni powoduje wytrysk dlatego jeszcze mocniejszy ich skurcz powoduje jeszcze Mocnieszy wytrysk..
dlatego Więcej Luzu panowie, i głowa do góry ;)