Jak osiągnąć orgazm pochwowy?

Jak osiągnąć orgazm podczas stosunku?

TroyaTroya - specjalista Tipy.pl
Wiele czasopism i książek opisuje jak osiągnąć orgazm. Niezależnie od tego czy szukasz informacji jak osiągnąć orgazm czy poszukujesz jakiejś uniwersalnej metody, która pozwoli ci go osiągnąć, musisz pamiętać, że nauczenie się przeżywania orgazmu nie jest jednorazowym doświadczeniem. Poniżej znajdziesz kilka praktycznych technik i pozycji, które umożliwią ci osiąganie orgazmu.
1
Pozycja misjonarska z przechyloną miednicą.

Ta pozycja umożliwia osiągnięcie przez penisa punktu G, który stanowi wewnątrzpochwowe przedłużenie łechtaczki. Połóż się na plecach pod swoim partnerem i unieś miednicę do góry. Pomaga umieszczenie pod pośladkami poduszki lub dwóch. Również twój partner może przytrzymać twoje biodra tak by cały czas były nieco uniesione do góry.

2
Kobieta na górze.

To umożliwia kobiecie ułożenie miednicy w takiej pozycji, która pozwala jej kontrolować ocieranie się penisa o łechtaczkę. Pozycja ta umożliwia również głęboką penetrację pochwy, co wywołuje stymulację szyjki macicy i może prowadzić do orgazmu. Możesz stosować tą technikę na dwa sposoby, z partnerem siedzącym lub leżącym na plecach.

3
Wzmocnij uścisk.

Podczas stosunku wiele kobiet rozluźnia mięśnie miednicy dla większej przyjemności obojga partnerów. Im silniejsze masz mięśnie dna miednicy (mięśnie Kegla) tym mocniej możesz zacisnąć pochwę i stworzyć lepsze tarcie miedzy tobą a penisem partnera, co prowadzi do zwiększenia stymulacji łechtaczki. Spróbuj utrzymać mięśnie napięte podczas całego stosunku.

4
Trzymaj nogi razem.

To może powodować tarcie penisa o łechtaczkę i wywołać orgazm łechtaczkowy. Gdy twój partner wsunie penisa do twojej pochwy złącz nogi tak by nogi twojego partnera znajdowały się na zewnątrz twoich. Partner może mocniej ścisnąć twoje nogi swoimi udami. Następnie powinien śmiałymi ruchami przesuwać miednicę by spowodować nacisk i tarcie na łechtaczkę.

5
Stymulacja szyjki macicy.

Chociaż istniej grono kobiet, które nie lubią penetracji szyjki macicy jest też duża grupa, która uważa, że jest to klucz do osiągnięcia orgazmu. Aby sprawdzić czy ten sposób odpowiada również tobie musisz znaleźć wygodna pozycję, która umożliwi głęboką penetrację. Możesz położyć się na plecach z kolanami przyciśniętymi do klatki piersiowej lub zarzuconymi na ramiona partnera. Inną pozycją dobrą do głębokiej penetracji jest, gdy partner wchodzi w ciebie od tyłu, ty jesteś na kolanach, pochylasz się do przodu i opierasz się na łokciach. Dla maksymalnej stymulacji szyjki macicy usiądź okrakiem na swoim partnerze twarzą odwrócona w kierunku jego stóp (bądź ostrożna, ta pozycja może powodować złamania prącia).

Strona 1 z 2

Powiązane porady

sex przez telefon
sex oralny
duży penis

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane