kartka wielkanocna z wyskakującymi króliczkami

Jak zrobić kartkę wielkanocną z wystającymi króliczkami?

MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl
Poniżej przedstawiam pomysł na oryginalną kartkę wielkanocną. Niestety, ze względu na jej „przestrzenny” charakter, wysłać da się ją jedynie w pudełku ;) Pomysł można również przerobić według własnych potrzeb, czyniąc z kartki element wielkanocnych dekoracji.
P

* biały filc (do kupienia tutaj)
* nożyczki
* nożyk do papieru
* igła z nitką (białą)
* różowy, zielony i czarny flamaster
* korektor
* papier kolorowy lub kolorowe kartoniki
* kolorowy karton, z którego wykonasz kartkę
* klej
* wata
* opcjonalnie 3 małe, białe pomponiki

1
Złóż kolorowy karton na pół. Do dolnej połowy przyklej odpowiedniej wielkości papier kolorowy. Ja użyłam dekoracyjnego papieru w kwiatki. Jeśli nie masz takiego papieru, wystarczy zwykły zielony papier. Korektorem narysuj na nim białe kwiatuszki z ciemnozielonymi listkami.
2
Na górnej połowie kartki przyklej arkusz niebieskiego dekoracyjnego papieru.
3
Górną część kartki ozdób wykonanymi z kolorowego kartonu kwiatkami. Karton ze względu na swoją grubość da efekt „wypukłości”. Jeśli nie dysponujesz kolorowymi kartonami, możesz wykonać kwiatki z papieru kolorowego.
4
szablon króliczka
Używając dołączonego szablonu, wytnij z filcu trzy króliczki.
5
Zszyj króliczki wzdłuż zewnętrznej krawędzi (nie licząc uszu). Spód pozostaw niezaszyty.
6
Wypełnij króliczki watą. Różowym flamastrem narysuj im oczy. Z małego białego pomponika lub kawałka waty, zrób króliczkom ogonki.
7
Ołówkiem delikatnie obrysuj na dolnej stronie kartki spód każdego króliczka. Wytnij trzy koła, przez które króliczki będą „wychodzić” z kartki. Pamiętaj, żeby otwory były nieco mniejsze niż rozmiary króliczków. Maskotki będzie wówczas łatwiej zamocować.
8
Przeciągnij króliczki przez otwory w kartce. Jeśli nie trzymają się w nich stabilnie, lekko posmaruj brzegi otworów klejem.
9
Pozostałą część kartki ozdób według własnego uznania: napisem lub życzeniami.

Powiązane porady

zajączek origami
Pisanka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane