jak szybko powiększyć członka?

Jak szybko powiększyć penisa?

TroyaTroya - specjalista Tipy.pl
Większość kobiet zgadza się ze stwierdzeniem, że jakość seksu jest o wiele ważniejsza niż wielkość penisa. Jak to się mówi "mały, ale wariat"! Jednakowoż, duży penis jeszcze nigdy nikomu nie zaszkodził (prawie). Średnia długość członka waha się w granicach 13 – 17 centymetrów. Zdarzają się jednak mężczyźni, którzy nie są zadowoleni z długości swojego penisa i starają się go za wszelką cenę wydłużyć. Jeśli chodzi o kobiety, to dla nich długość męskiego członka nie ma znaczenia. Dla kobiet liczy się wyłącznie umiejętność zaspokojenia ich potrzeb seksualnych. Jednakże odpowiednia wielkość członka może być w tym bardzo pomocna. Faktem jest, że większy członek stymuluje więcej stref erogennych w pochwie kobiety, co prowadzi do większego podniecenia. Jednak nie oznacza to, że mężczyzna mniej obdarzony przez naturę nie będzie potrafił doprowadzić swojej partnerki do orgazmu. Jeśli jednak chcesz nieco zwiększyć rozmiar swojego penisa, poczytaj poniższe wskazówki.
1
Najprostszym sposobem na zwiększenie rozmiaru członka, jest poprawa jego krążenia. Dzięki temu podczas wzwodu większa ilość krwi będzie dopływać do naczyń krwionośnych i tkanek. Penis zbudowany jest z tkanki gąbczastej, która w momencie podniecenia seksualnego napełnia się krwią, powodując zwiększenie objętości członka i erekcję. Według tej teorii, jeśli zwiększymy ilość dopływającej podczas wzwodu do członka krwi, objętość tkanki zacznie się zwiększać. W efekcie rozmiar naszego członka zwiększy się, zarówno w stanie wzwodu jak i wiotkości.
2
Dojenie.

Technika ta jest prosta w wykonaniu i opiera się na wykonywaniu odpowiednich ruchów wzdłuż częściowo wyprostowanego prącia. Aby rozpocząć ćwiczenie, otocz palcem wskazującym i kciukiem swojego członka u podstawy. Lekko ściśnij członka, tak by znalazł się on w stanie częściowego wzwodu, a krew nie mogła odpłynąć. Teraz utrzymaj go w takim stanie, a następnie przesuwaj zaciśnięte palce wzdłuż członka - staraj się by jak największa ilość krwi napłynęła to tkanek gąbczastych.

Gdy dotrzesz już do końca prącia, drugą ręką chwyć w ten sam sposób jego podstawę i powtórz ćwiczenie. Zapewnij stały obieg krwi. Każde przesunięcie wzdłuż prącia powinno trwać około 1 – 2 sekundy. Jeśli chcesz zapewnić sobie komfort podczas wykonywania tego ćwiczenia, skorzystaj ze specjalnych olejków, które pomogą zmniejszyć opór podczas przesuwania dłoni wzdłuż członka.

Ćwiczenie to powinno być wykonywane wówczas, gdy penis znajduje się w stanie wiotkim. Podstawowa zasada tej techniki to mocne chwycenie członka i delikatne przesuwanie wzdłuż jego długości. Pamiętaj, nie chodzi tu o to, by doprowadzić członka do bólu. Powinieneś starać się rozciągnąć go do maksymalnego punktu, w którym jeszcze nie odczuwasz bólu i czujesz się komfortowo. Rozciągnięty członek przytrzymaj przez około 15 sekund, a następnie odpocznij. Całe ćwiczenie powinno obejmować 10 – 15 powtórzeń.

3
Obciążenie.

Stosowanie obciążenia do zwiększenia rozmiaru członka, oparte jest na zasadzie sił rozciągania i zdolności naszego organizmu do adaptacji i zmian pod wpływem działających czynników. Pod wpływem działania stałego i długotrwałego nacisku, komórki w danym obszarze zaczną się dzielić i namnażać. W wyniku tego procesu nastąpi zwiększenie masy i objętości danej tkanki.

4
duży penis
Zwiększanie objętości.

Jednym ze sposobów na zwiększenie rozmiaru członka jest zwiększenie jego objętości. Metoda ta polega na przedłużaniu momentu wytrysku. W związku z tym naucz się wydłużać stosunek, na tyle na ile jest to tylko możliwe. Naucz się wstrzymywać swój wytrysk 3 – 5 razy w ciągu jednego stosunku. Jeśli masz kłopoty z powstrzymaniem wytrysku lub następuje on zbyt wcześnie, sięgnij po specjalne suplementy, które pomogą ci zwiększyć wytrzymałość. Dzięki temu staniesz się lepszym kochankiem i będziesz w stanie odpowiednio stymulować strefy erogenne kobiety. Po pewnym czasie znajdziesz odpowiednią pozycję, która pomoże ci w stosowaniu techniki powstrzymywania wytrysku.

Gdy twój penis będzie w stanie wzwodu, zacznij go masować wzdłuż, u podstawy, na czubku, sięgnij do pachwin i moszny. Dzięki temu zwiększysz przepływ krwi. Poprzez powstrzymywanie wytrysku, zwiększysz tempo metabolizmu testosteronu – męskiego hormonu płciowego. Za każdym razem staraj się więc powstrzymywać wytrysk 3 - 5 razy. Wówczas z pewnością będziesz zadowolony z efektów.

Jeśli często będziesz stosować tę technikę, zaczniesz stymulować wzrost tkanki gąbczastej i ciał jamistych w prąciu. Mężczyźni konsekwentnie korzystający z tego sposobu, zaobserwowali powiększenie rozmiaru członka od 1 do 3 cm. Ta technika wymaga wytrwałości, ale efekty są świetne.

?

Wskazówki
* Zapewnij sobie kilka dodatkowych godzin snu. Dzięki temu zyskasz trochę dodatkowej energii na pracę, zabawę i seks. Może to również wpłynąć na twoje doznania seksualne.
* Odżywiaj się zdrowo. Dieta bogata w witaminy i o niskiej zawartości tłuszczu, przyniesie ci tylko dodatkowe korzyści. Dzięki temu twoje organy będą mogły pracować z pełną mocą.
* Ćwicz. Ćwiczenia poprawiają nasz krążenie, dzięki temu nasze serce jest zdrowsze, co z kolei wiąże się z samymi korzyściami dla naszych narządów płciowych.

Strona 1 z 2

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

daniel
28.08.2015
Proszę o radę, może ktoś wie, jak skutecznie wydłużyć penisa?