wielkanocne ozdoby

Jak zrobić wielkanocne ozdoby z papieru?·

AmelkaAmelka - specjalista Tipy.pl
wielkanocne ozdoby
1 z 10
Polecam wykonanie całej parady ptaszków, kurczaczków i zajączków, a także kwiatuszków, koszyczków i wazoników. Wszystkie łatwe i mało czasochłonne, doskonałe dla zabieganej pani domu i małych dzieci. Poniżej zamieszczam więcej szczegółów i instrukcje.
P

* Komputer i drukarka,
* Nożyczki,
* Kolorowy brystol,
* Karton ozdobny (do kupienia tutaj),
* Wydmuszki z jaj,
* Barwniki do jaj,
* Serwetki lub papier do decoupage (do kupienia tutaj),
* Klej,
* Kartki zamykane z świątecznym motywem.

1
ozdoby wielkanocne 1
Pisanki zwierzątka

Wydrukuj na białym papierze obrazek poniżej. Wytnij go i odrysuj na kolorowym papierze. Wydmuszki zabarw barwnikami na odpowiednie kolory i podoklejaj wycięte elementy. Jeśli nie wiesz jakie kolory wybrać wzoruj się zdjęciem.

2
wzór 1
Kliknij na obrazek obok aby go powiększyć a następnie wydrukuj.
3
ozdoby wielkanocne z papieru 2
Kwiat z jaja

Aby wykonać ten piękny kwiat wydrukuj zdjęcie poniżej i wytnij. Odrysuj na kartonie ozdobnym. Możesz również wydrukować bezpośrednio na kartce, z której chcesz wyciąć płatki. Wytnij również środek kwiatka, tak, aby dopasować do niego jajko.

4
wzór 2
Kliknij na obrazek obok w celu powiększenia, a następnie wydrukuj. W zależności od rozmiaru jajek możesz dopasować wielkość wzoru w programie np. IrfanView.
5
Pisanki decoupage

Pisanki decoupage

Wystarczy ugotować jaja, następnie posmarować klejem do decoupage (do kupienia tutaj) i nakleić kolorowe serwetki. Wygładź warstwy pędzelkiem. Jeśli chcesz mieć jajo w szkocką kratę, najpierw zafarbuj jajo w barwniku a potem przyklej 6 pasków papieru pionowo (wzdłuż jaja) i jeden poziomo.

6
wieniec z pisanek
Wieniec na drzwi

Zrób 6 wydmuszek. Umyj je dokładnie wewnątrz, wygotuj aby pozbyć się bakterii. Następnie zafarbuj i naklej literki kolejno aby powstał wyraz WITAMY, czy WESOŁYCH ŚWIĄT (wówczas potrzebujesz więcej wydmuszek). Zrób wieniec z młodych wiosennych gałązek, powtykaj bazie oraz zawieś na drucikach wydmuszki z napisem tworząc tym samym powitalną dekorację do powieszenia na drzwi na święta.

7
przybranie talerza na Wielkanoc
Powitalny talerz

Aby uzyskać niepowtarzalną dekorację na talerze odrysuj na kolorowym papierze kwadrat o długości przekątnej około 18 cm (15x11cm). Ponacinaj z każdego roku do środka po ok 4 cm (przekątna kwadratów o bokach 3cm). Pozaginaj boki do góry i zagnij namiar papieru (lub go odetnij), zrób dziurkaczem dziurki na brzegach i przewlecz wstążki o długości około 7-8 cm każda. Zawiąż na supełek a końce zakręć. Koszyczek wypełnij sztuczną trawą i na niej ustaw czekoladowego króliczka. Doskonały do wykonania koszyczka może być papier do pakowania prezentów.

8
wiosenne ozdoby - gałązki wiśni
Wiśniowe gałązki

Przepiękne wiosenne gałązki z pąkami kwiatów szybo przekwitają stojąc w wazonie w ciepłym mieszkaniu. Proponuję papierowe, które będą ozdabiały Twój stół na dużo dłużej, dopóki ci się nie znudzą. Przygotuj chusteczki papierowe w ciemnoróżowym kolorze, na nie ułóż jasno różowe. Wytnij 5-cio płatkowe kwiaty, których całkowita rozpiętość płatków będzie około 5-10 cm. Teraz podwójny kwiat przesuń tak aby jasno różowe płatki przesunęły się pomiędzy ciemno różowe. Zagnij płatki wszystkie do góry – powinny się ładnie pomieszać. Weź około 6-7 cm drut do kwiatów o podobnym kolorze i zakręć kwiat od dołu aby się nie otwierał. Przyklej klejem do gałązki. Wykonaj więcej kwiatuszków i poprzyklejaj na gałązkach. Uwierz - będą wyglądać bardzo naturalnie i niepowtarzalnie.

9
Wielkanocno - wiosenne dekoracje stołu
Wazon z kartek świątecznych.

Poszukujesz sposobu do wykorzystania otrzymanych kartek świątecznych? Oto on – potrzebne będą 4 kartki zamykane. Posmaruj tył jednej z kartek (czyli 4tą stronę – wykorzystujemy podwójne kartki składane), następnie naklej ten tył do wewnętrznej strony pierwszej kartki podwójnej, czyli do tej co jest po lewej stronie jak otworzysz kartkę. Następnie w ten sam sposób doklej trzecią kartkę. Czwartą dokleisz do pierwszej. Powinnaś otrzymać kwadrat o podwójnym każdym boku. Możesz pozostawić go z wzorem z pocztówek lub obkleić innym wielkanocnym motywem dookoła. W niego wstaw swój bukiet żonkili.

Strona 1 z 10

Powiązane porady

rzeżucha
wielkanocny kogut z wytłaczanki
Pisanki z materiału

Komentarze (6)

* Pola wymagane

dawid.interja.40@interia.pl
23.03.2015
cześć
Zwierzakovva
26.03.2013
xD ...
ostra
04.04.2011
super hihi
kaya
31.03.2011
Masz talent. To jest coś
agulasek
11.03.2011
Fajne! Na pewno się przyda! xD
paula
06.02.2011
ale fajne