włosy w nosie

Jak usunąć włosy z nosa?

UrodaUroda - specjalista Tipy.pl
Włosy pojawiają się czasami w zaskakujących miejscach - jak na przykład w nosie. Poniżej znajdziesz kilka porad, jak szybko i skutecznie je usunąć. Wybierz najlepszą dla siebie metodę i w kilka minut pozbądź się kłopotu.
1
wyrywanie włosów z nosa
Nie wolno wyrywać włosów z nosa!

Wyrywanie włosów z nosa jest bardzo popularną metodą pozbywania się ich, jednakże wyrywanie może doprowadzić do infekcji bakteryjnych. Poza tym, włosy w nosie są potrzebne do wychwytywania zanieczyszczeń z wdychanego powietrza.

2
Wybielanie.

Drugim sposobem wartym polecenia jest rozjaśnianie. Jeżeli zależy ci tylko na tym, by Twoje włosy w nosie nie były zauważalne, to ta metoda z pewnością jest dla Ciebie. Zastosuj rozjaśniający krem, taki jaki używasz do wybielania włosków na twarzy. Pozostaw go na około 10 minut, a następnie spłucz.

3
Depilacja.

Możesz zastosować specjalne kremy do depilacji, które usuną włosy w nosie wraz z cebulką. Skóra w nosie będzie gładka i wolna od niechcianych włosków, jednakże bierz pod uwagę, że włosy w nosie są potrzebne. Jeżeli chcesz skorzystać z tej metody, musisz wybrać preparat specjalnie przeznaczony do tego celu. Pamiętaj, by przed jego użyciem zrobić próbę uczuleniową.

4
Woskowanie (niezalecane - patrz pkt1).

Metoda ta jest jedną z najbardziej popularnych metod usuwania niechcianych włosków z nosa. Zabieg ten jest bardzo skuteczny, nie musimy często go powtarzać, a skóra przez dłuższy czas będzie czysta i wolna od wszelkiego zarostu. Zabieg ten możesz przeprowadzić samodzielnie lub możesz poprosić o pomoc kosmetyczkę. Tak czy inaczej pamiętaj, aby przed użyciem gorącego wosku nałożyć puder - dzięki temu uzyskasz lepszy efekt.

5
Golenie.

Golenie może być skuteczną metodą usuwania włosków z nosa, ale wymaga znacznie częstszych powtórzeń w porównaniu do pozostałych metod. Włosy wówczas szybciej odrastają. Aby uzyskać jak najlepszy efekt i uniknąć podrażnienia skóry, należy używać kremu do golenia, który zmiękczy włoski. Warto zaopatrzyć się również w golarkę wyposażoną w przycinarkę włosów w nosie i uszach.

6
Elektroliza.

Możemy również spróbować pozbyć się włosków metodą elektrolizy. Daje nam ona trwałe efekty. Zabieg ten polega na włożeniu małej metalowej sondy do nosa, która wysyła impuls elektryczny do cebulki włosa, niszcząc go. Wielu ludzi jest zadowolonych z tej metody, jednak cały proces jest dość czasochłonny i może wymagać wielu powtórzeń, zanim osiągniesz pożądany efekt.

7
Zabiegi laserowe.

Najprostszą i jak się wydaje najlepszą metodą na pozbycie się niechcianego owłosienia są zabiegi laserowe. Zabieg ten może wykonać tylko uprawniona do tego osoba. Wiązka światła kierowana jest na poszczególne włoski, topiąc je od nasady aż po cebulkę. Jeżeli włos odrośnie, to z pewnością będzie cieńszy i krótszy. Jest to jednak najbardziej kosztowny sposób usuwania zbędnego owłosienia z nosa. Metoda ta najlepiej sprawdza się u osób, które mają jasną cerę i ciemny zarost.

Strona 1 z 2

Podobne porady

Komentarze (1)

* Pola wymagane

cheban
26.07.2012
wystarczy kupic trymer :) sprawnie idzie pozbywanie sie wlsokow tym urzadzeniem :) w Lidlu jest teraz bardzo tanie bo po 16 zl a nie takie drogie jak w tych wszytskich mango i tv marketach :)