baranek wielkanocny z patyczków do uszu

Jak zrobić baranka z patyczków do uszu?

AmelkaAmelka - specjalista Tipy.pl
baranek wielkanocny z patyczków do uszu
1 z 10
Z wykorzystaniem zwykłych patyczków do uszu możesz zrobić niezwykłą owieczkę, która jednocześnie może być podstawką pod imienne karteczki ustawione na stole świątecznym. Poniżej znajdziesz instrukcję wykonania tej wspaniałej owieczki.
P

* Patyczki do uszu,
* 2 drewniane spinacze,
* Klej,
* Nożyczki,
* Papier oraz komputer i drukarka,
* Czarny pisak,
* Kokardka.

1
wielkanoc projekt 1
Wytnij z papieru tułów oraz głowę baranka (owieczki). Dobrze jest od razu wyciąć tułów i głowę podwójnie, aby zrobić tył baranka.
2
wielkanoc projekt 2
Poucinaj bawełniane główki od patyczków zostawiając mały kawałek patyczka około 1,5 cm. Jeśli dziecko ucina patyczki zachowaj szczególną ostrożność.
3
wielkanoc projekt 3
Zacznij naklejanie patyczków na większym kawałku papieru, który będzie tułowiem baranka. Układając je choinkowo, tak aby zachodziły jeden na drugi i kolejnymi przykrywaj wcześniejsze patyczki. Wzoruj się obrazkiem.
4
wielkanoc projekt 4
Teraz weź mały kawałek papieru który będzie głową baranka i naklej dwa kawałki patyczka tak aby wystawały ponad papier jak na obrazku. Będą to uszka naszego baranka.
5
wielkanoc projekt 5
Aby zrobić runo na głowę naszego baranka utnij trzy końcówki z patyczków, tak, aby został tylko kawałeczek z watą - utnij tuż nad bawełnianą częścią. Przyklej układając je pomiędzy uszy jak pokazano na zdjęciu.
6
wielkanoc projekt 6
Pisakiem dorysuj barankowi oczy nosek i inne niezbędne detale. Wzoruj się zdjęciem.
7
wielkanoc projekt 7
Weź złota wstążkę i uformuj z niej małą kokardkę którą naklej na patyczkowych włosach.
8
wielkanoc projekt 8
Teraz pora na nogi baranka. Weź spinacze i przyklej je do tułowia owieczki od strony na której nie ma patyczków. Spróbuj postawić baranka, jeśli nie umieściłeś spinaczów w odpowiednich miejscach przesuń je tak aby baranek mógł stać na spinaczach. Następnie pozostaw do wyschnięcia kleju. Teraz w identyczny sposób wykonaj tył baranka i doklej do spinaczy z drugiej strony.
9
wielkanocny baranek - ozdoba na talerz
Możesz zrobić kilkanaście takich baranków/owieczek w zależności od potrzeb. Spinacze będą trzymać karteczkę z imieniem lub inną z np. życzeniami. Wówczas baranek może stać się również prezentem z życzeniami.
Strona 1 z 10

Powiązane porady

Pisanka

Podobne porady

Komentarze (9)

* Pola wymagane

MARTYNA
03.03.2016
ha lekrama i to coś
Kasiula
07.04.2015
Witajcie! Mam 9 lat i to oglądam,ale coż kto mi zabroni,a chce wam polecić te jajka z lakierów do paznokci próbowałam i wyszło z mojich jajak nie jajka ty cool żeczy to łatwe Polecam Kasia oraz pozdrwawiam was
kinga
10.04.2014
Polecam podkleić baranka grubszym kartonem z tyłu a spinacze drewniane zastąpić plastikowymi z większym rozstawem ponieważ początkowo kiedy przykleiłam drewniane, baranek w ogóle nie chciał stać :( Przykleiłam plastikowe super glue i jest super ! Stoi :)
ewiczek-84
26.03.2013
rewelacyjny pomysl, oryginalny :) na stol wielkanocny, jak i na ofiarowanie komus bliskiemu. To bardzo dobry sposob na wspolne spedzenie czasu, mozna porozmawiac, posmiac sie - serdecznie pozdrawiam i gratuluje :))
Edziaaa
17.03.2013
Owieczka jest na prawde prześliczna.Na pewno wykorzystam ten pomysł z patyczkami do uszu,aby zrobić baranka .Świetny pomysł na wystrojenie swojego mieszkania.
lori66534
12.01.2013
Pomysł super bardzo mi się podoba. gratuluję pomysłu i wykonania. jeśli chodzi o mnie robiłam takie coś a patyczki kleiłam magikiem, cena w papierniczym ok. 3 zł ale na prawdę trzyma bardzo dobrze i nic się nie odkleja. zaniosłam także na kiermasz w szkole i poszły wszystkie owieczki ;D jeszcze raz gratuluję oryginalności i pomysłu.
SelleXx
31.03.2012
świetne , dokleję kartkę i zrobię winietki
AdeQ
26.04.2011
Fajna/fajny Owca/baran a ja i mój tata się śmiejemy ,bo go robimy i ,że niby to pełzający wąż i jego tata był wężem hahah mamy parodie ja się z tatą śmieje właściwie bardzo śmieje.
LOLA
19.04.2011
Fajna owca