Jedzenie spaghetti

Jak jeść spaghetti?
KazaamateKazaamate - specjalista Tipy.pl

Koniec z plamami na ulubionej bluzce, spodniach, zabrudzoną twarzą itd. Spaghetti niejednemu z nas potrafi sprawić nie lada problemy. Kiedy jesteśmy w domu, nie ma to dla nas dużego znaczenia, ale gdy mamy przed sobą ważne spotkanie, a naszym oczom ukazuje się talerz tego przepysznego dania z olbrzymią ilością sosu, nie wypada się pobrudzić. Poniżej znajdziecie podręczną lekcję odpowiednią dla każdego, kto lubi jeść spaghetti.
1
Podnieś widelcem trochę spaghetti do góry, tak, aby wydzielić odpowiednią porcję.
2
Mając makaron na widelcu, przyłóż widelec do pustego brzegu talerza, tak, aby zęby widelca były pionowo do talerza.
3
Obracaj widelec tak, aby makaron owinął się dokładnie wokół widelca. Zgrabnie podnieś widelec z nawinięta porcją spaghetti i płynnym ruchem włóż do ust.
4
Pamiętaj, aby włożyć do ust całą nawiniętą porcję makaronu, aby końcówki makaronu nie pozostały na zewnątrz ust.

BRAWO Właśnie zjadłeś spaghetti nie plamiąc ubrania.
?

Wskazówki
* Zakładaj na kolana serwetkę, aby uniknąć ewentualnych niespodzianek,
* Niektórzy jedzą spaghetti pomagając sobie łyżką nawijać niesforne kluski, inni używają noża ucinając długie kluski, ale Włosi zawsze jedzą spaghetti jedynie samym widelcem.

Powiązane porady

Podobne porady

Komentarze (2)

* Pola wymagane

Monika
25.10.2013
Jedz tak zeby nikogo nie ochlapac tyle xD
ja
30.01.2012
łyżki się do spaghetti nie używa, choć w domu rzeczywiście można sobie nią pomóc ;)