króliczek z gotowanego jajka

Jak zrobić króliczka z gotowanego jajka?

YvonaYvona - specjalista Tipy.pl
Zbliża się Wielkanoc. Święta te większości z nas kojarzą się z jajkami. Wykorzystajmy je więc i stwórzmy oryginalne i zabawne dekoracje, które nasze dzieci spałaszują ze smakiem. Wykonanie takiego uroczego króliczka nie jest skomplikowane i wbrew pozorom nie wymaga od nas dużego wysiłku. Wystarczy dosłownie chwila, by cieszyć się widokiem zabawnego kicaka. Poniżej znajdziecie wskazówki, które pomogą w wam w zrobieniu króliczka z jajka.
P

* Ugotowane na twardo jajko
* Marchewka
* Oliwki czarne
* Kilka nitek spaghetti

1
Niewielka marchewkę przetnij wzdłuż na pół. Na końcach obu połówek zrób niewielkie nacięcia, będą to stopy naszego króliczka.
2
Połóż jajko na desce i odetnij niewielki fragment jego spodu. Dzięki temu królik będzie stabilnie stał w pionie.
3
Przy pomocy niewielkich fragmentów surowego spaghetti przymocuj marchewki do jajka. Wbij makaron w stopy królika, a następnie nabij na nie jajko.
4
Odcięty ze spodu kawałek jajka podziel na pół – będą to uszy naszego królika. Przymocuj je do jajka za pomocą spaghetti.
5
Oliwkę przetnij na cztery części. Z ćwiartek zrób oczy i nos królika. Kawałki spaghetti wykorzystaj do zrobienia wąsów. Twój wielkanocny królik jest już gotowy.

Powiązane porady

kaczka z jabłkami
Baranek z masła
ciasto wielkanocne - jajka

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane