kartka wielkanocna z pisklakami

Jak zrobić wielkanocną kartkę z pisklakami?

MarlenaMarlena - specjalista Tipy.pl
Święta Wielkanocne to bardzo radosny dla nas okres. Przygotuj więc specjalną kartkę z pisklakami. Możesz wysłać ją do swoich bliskich z życzeniami, z pewnością sprawisz im nieco radości. Kartkę tę możesz wykorzystać także jako winietki na świąteczny stół, które będą wskazywały miejsca dla gości. Przeczytaj poniższe wskazówki, a podpowiemy ci, jak ją wykonać.
P

* Zielony karton
* Pomarańczowy karton
* Klej
* Żółte pompony o średnicy ok. 1cm-2 cm (do kupienia tutaj)
* Czarne ziarenka (np. pieprzu)

1
Arkusz zielonego kartonu o wymiarach około 15cm x 23cm połóż na płaskiej powierzchni. Na jednym z krótszych boków zrób zakładkę o szerokości około 9cm. Na drugim końcu odmierz 5-centymetrową zakładkę i złóż ją w przeciwnym kierunku.
2
Na krótszej zakładce zrób nacięcia, które kształtem będą przypominały trawę. W górnej części środkowej zakładki napisz wiosenne powitanie lub imię i nazwisko gościa, jeśli kartka ma posłużyć jako winietka na stół.
3
Teraz czas zrobić pisklaki. Z większych pomponów zrób ciała kurczaków, z mniejszych wykonaj ich głowę. Przyklej je do kartki, na środkową zakładkę poniżej napisu.
4
Czarne ziarenka posłużą nam jako oczy piskląt. Przyklej je w odpowiednich miejscach używając kleju. Arkusz pomarańczowego kartonu złóż na pół, a z krawędzi wytnij niewielkie trójkąty – w ten sposób otrzymasz otwarte dzioby dla naszych piskląt. Przyklej je w odpowiednim miejscu.

Powiązane porady

Pisanka
pisanki - ludziki
Dekoracja wielkanocna

Podobne porady

Komentarze (0)

* Pola wymagane