karmnik dla ptaków

Jak zrobić karmnik dla ptaków?

DzejuDzeju - specjalista Tipy.pl
Nakarm swoich skrzydlatych przyjaciół za pomocą karmnika wykonanego z materiałów znalezionych w domu. Przeczytaj poniższe wskazówki, a dowiesz się jak go zrobić.
P

* 1 czysta, litrowa plastikowa butelka po napoju
* Nóż
* 2 drewniane łyżki
* Mały wkręt
* Klika centymetrów sznurka potrzebnego do podwieszenia karmnika

1
przygotowanie karmnika dla ptaków
Około 10 cm od podstawy butelki narysuj krzyżyk o boku ok. 1cm. Prostopadle do niego, na sąsiedniej ściance, narysuj kolejny krzyżyk w odległości 5 cm od spodu butelki. Na przeciwległych do krzyżyków ściankach narysuj (na tej samej, co krzyżyki wysokości) okręgi o średnicy około 1 cm.
2
Za pomocą noża zrób w butelce nacięcia wzdłuż ramion krzyżyków, a następnie wytnij narysowane okręgi – jest to trudne zadanie, więc poproś o pomoc rodziców.
3
Teraz czas włożyć drewniane łyżki. Trzonek najpierw przełóż przez wycięte okręgi, a następnie przez nacięte krzyżyki znajdujące się po przeciwnej stronie.
4
Usuń zakrętkę z butelki i przymocuj do niej niewielki wkręt. Upewnij się, że mocno trzyma się na miejscu. Będzie to „haczyk” na twój karmnik.
5
Teraz możesz wypełnić karmnik karmą dla ptaków, zakręcić go i (odmierzając odpowiednią długość sznurka) powiesić na drzewie.

Powiązane porady

Stroik świąteczny
mapa skarbów
latawiec

Komentarze (0)

* Pola wymagane